Publikováno Říjen 15, 200915 r čau,chci se zeptat,parkovací žárovky (ty male skleněknky)...ve světle na Fabii...určitě ty dvě male ludry každej měnil...chci se zeptat...žárovky mě tam vydrží počítám cca...14 dní a je po nich...zhoří a můžu je vyměnit za druhe...někdy jedna aj týden a je po ní...chci se zeptat,jestli někdo nevíte,jak by se dalo předejít tomu aby neshořely...nějaký chránič???nebo tak???Díky :-)
Říjen 15, 200915 r predava sa aj prepatovy chranic ale nameraj si aky tam mas kedy prud. ja tam mam jedny uz dva roky. sice led ale ked boly sklenene tak som ich nemenil tiez.
Říjen 15, 200915 r Mne sa to stalo tiež raz ,že odišli obidve parkovačky naraz. No po výmene pokoj minimálne 2 roky. Asi nejaká špička.Ak ti to robí pravidelne daj si premerať alternátor a dobíjanie.Aby to neschytala nejaká RJ.Cimbu o takom niečom píše.
Říjen 16, 200915 r ...určitě ty dvě male ludry každej měnil... Ahoj všichni, taky jsem dneska objevil, že nesvítí ty "malé ludry", akorát že nevím jak je vyndat, abych je mohl vyměnit. Poraďte někdo, nejdou mi vysápat ! Blízkové normálně vyndavám každoročně, ale tyhle potvory mi zatápí. Díky !
Říjen 16, 200915 r Spis bych hledal pricinu cim to je. To prece neni normalni. Ty musi vydrzet alespon rok.
Říjen 16, 200915 r "...určitě ty dvě male ludry každej měnil..." mám auto skoro sedm let a ještě jsem je neměnil. Občas prdne potkávací, ale jinak nic. Dáváš tam správný žárovky? Neteče do toho světla?
Říjen 16, 200915 r vyberaju sa tak ze zatiahnes za kable alebo za objimku a ta ti vylezie a az potom vytiahnes ziarovku. a ziarovku potom natlacis do patice a celu paticu natlacis do svetla. Ahoj všichni, taky jsem dneska objevil, že nesvítí ty "malé ludry", akorát že nevím jak je vyndat, abych je mohl vyměnit.Poraďte někdo, nejdou mi vysápat ! Blízkové normálně vyndavám každoročně, ale tyhle potvory mi zatápí. Díky !
Říjen 16, 200915 r Tahám za objímku a neleze to ven, akorát se s ní dá pootáčet, mám použít "ještě větší sílu"? Připadá mi jako kdyby to bylo nějak zaklaplé. Je fakt že mám dost zmrzlé prsty a moc místa tam pro ně není.
Říjen 16, 200915 r Spis bych hledal pricinu cim to je. To prece neni normalni. Ty musi vydrzet alespon rok. Do elektrickej sustavy treba zapojit odporovy drot alebo TRANSIL. Na orezavanie napetovych spiciek. Nebudu sa vypalovat ziarovky vo svetle.
Říjen 16, 200915 r už jsem tu objímku ven dostal, a podruhé už to jde snadnějc . Bál jsem se něco utrhnout. Dík. Do elektrickej sustavy treba zapojit odporovy drot alebo TRANSIL. Na orezavanie napetovych spiciek. Nebudu sa vypalovat ziarovky vo svetle. Kam přesně, do soustavy, a jaká drát, jak dlouhý, jak tlustý, s jakým odporem ?
Říjen 16, 200915 r Ten odporovy drot kupis aj original v skodovke. Ale daj tam TRANSIL navod+fotky A TEMA JE TU: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...&hl=TRANSIL
Říjen 17, 200915 r VIKINO: Treba tam dat odporovy drot co chranit cele svetlo vsetky ziarovky . Predava ho skodovka. Alebo dat tam TRANSIL aj na parkovacky aj na H7.
Říjen 17, 200915 r Neriešil ba som tento problém Trasnilom , ale odporovým vodičom od škodovky, lebo ak napätie presiahne otvárací bod transilu, tak vlastne spôsobí skrat až do doby, kým napätie znova neklesne po úroveň otváracieho bodu Transilu. Takéto časté, aj keď krátkodobé skraty neprispievajú zrovna k životnosti alternátora. Viem, že aj v riadiacich jednotkách auta sú použité transili na ich ochranu, ale tie sú dimenzované na cca 18V, a vaše navrhované transili na ochranu H7 prechádzajú do skratu pri 14,3 V až 15V a sú schopné znieť skratový prúd 28 A. Radšej teda predradný odpor.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.