Přejít na obsah

Turbo - repas


Zdeno

Doporučené příspěvky

Při volnoběhu začne asi po 1 min.pískat turbo a je hodně slyšet,dělá to za tepla i za studena,při rozjezdu také,motor nepřetáčím,chovám se k němu slušně,výměny dodržuji,mám najeto 170tis.RV01koupil jsem ji při 120tis.Km.

Dělá někdo repas turba?nevíte kolik stojí ten repas?mám 1,9TDI 66Kw.

Díky za rady i názory

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Ahoj, už jsem tu párkrát psal ohledně turba.

Mám octavii r. 2001, 1,9 TDi, 81 KW, najeto 80 000 km, pravidelně servisováno se servisní knížkou.

Jednoho dne turbo netáhlo, z tohoto fóra jsem se dozvěděl, že to chce asi vyčistit turbo, tak jsem si ho nechal vyčistit....jelo to jak z praku, prostě paráda :-)

Ale jednoho dne, cca po pár měsících to začalo dělat zase, opět jsem praktikoval stejný postup, jak je uvedený výše....bylo to lepší, ale nebylo to ono.

Teď to je zas naprd, do 130tky to leze tak, ze mě předjede i obyčejná felda :-)) výš to jde, ale hóóódně pomalu, takže spíš nejde :-(

Mezi 1. a 2. čištěním jsem byl ve Škodovce a ty mi řekli, že to chce nový turbo a že tam je nějáká lopatka špatná, ale řekli, že to bude stát cca 40k, to mi spadla pěkně čelsit :-)

Nevím co si mám o tom myslet, jestli si chce Škodovka namastit kapsu, nebo jestli to je fakt na nový turbo.

Je možný, že by turbo mohlo odejít takhle brzo?

Prosím, poraďte :-)

Děkuji za každkou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím kolik jsi vyměnil turb v práci ty,já asi tak 50 a když budu počítat i kolegy z práce,tak to jsou stovky. O reklamaci novýho turba fakt nevím,ale reklamace na ty repasovaný byli hodně,takže my dáváme vždycky nový. Ja nejsem prodejce turb nebo nakej turboservis ja to rikam z praxe a zkusenosti.. Bavím se o značce Holset a Garrret. Možná jiné výrobky mají problémy..... Tohle je forum,každý a´t si udělá obrázek sám,já bych ale peníze za repasovaný turbo nedal. Tady se podle mě nevyplatí těch pár tis šetřit.

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stovky turb. ufff tak to gratuluji.. :worthy :worthy

Díky :palec2: Ono za 10let ve velkým servise kde se dělaj jenom diesely a měsíčně asi 200 zakázek se to nezdá tak nereálné . A je nás tam 14 mechošů,tak se nesměj jak trouba. Chtěl bych vidět to tvý seřizování turba na 220Tis ot Tolik žádný turbo v reálu nikdy točit nemůže

Navíc bavili jsme se jestli repas,nebo nové.......já vhazuji svoje dosavadní zkušenosti,jak jsem psal dřív,každej si to musí zvážit ale sám.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To juke.box : bavíš se o koncernu VW, nebo o nakladních autech?

Turba jsou stejný,jen se to liší velikostí podle obsahu motoru,všechno je na jedno brdo. Bud s regulací lopatek nebo bez,ted nově jsou turba chlazený i vodou,ale tím nemá smysl se tady zabývat.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky :palec2: Ono za 10let ve velkým servise kde se dělaj jenom diesely a měsíčně asi 200 zakázek se to nezdá tak nereálné . A je nás tam 14 mechošů,tak se nesměj jak trouba. Chtěl bych vidět to tvý seřizování turba na 220Tis ot Tolik žádný turbo v reálu nikdy točit nemůže

Navíc bavili jsme se jestli repas,nebo nové.......já vhazuji svoje dosavadní zkušenosti,jak jsem psal dřív,každej si to musí zvážit ale sám.

Ja jsem trouba??? A ty jsi nevidel vysokootackovou vyvazovacu... My se podilime na vyvoji specilanich turbodmychadel pro sportovni ucely ale jsem trouba hmmm... Tady mas mapu kompresoru a provonzi charakteristiky s efektivni linii.. Vidim tam 180 000 otacek hmmm

post-6180-1255898450_thumb.jpg

post-6180-1255898490_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mě řekni ty specifika teda??? Psal jsem o turbech jako takových. Myslíš že škodovka má nějaký spešl turba? Nemá, je to úplně běžná konstrukce,nic zvláštního,pár jsem jich měl taky na stole.

A jsme u jádra pudla, ze stovek je už jen pár a odpověď žádna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem trouba??? A ty jsi nevidel vysokootackovou vyvazovacu... My se podilime na vyvoji specilanich turbodmychadel pro sportovni ucely ale jsem trouba hmmm... Tady mas mapu kompresoru a provonzi charakteristiky s efektivni linii.. Vidim tam 180 000 otacek hmmm

No ale my se bavíme o autech pro normální ježdění,ne o turbech pro sportovní účely!!!!!!! Asi se vrať na začátek tohohle příspěvku a uvědom si o čem to je. Kolik takových aut asi jezdí v poměru se seríovými? 180 Tis je dost extrém,běžný maximum je tak 160tis. A když jsme se bavili o specifikách,tak to byli namysli specifika konstrukce ( mechanických součástí) a ne specifikace jak to turbo plní,tak tam je jasné že to je dáno ovládáním turba. Mě přijde že se bavím o voze a ty koze. Teda spíš vy oba tuneři.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano vrat se na zacatek, ja napsal ze repas stoji tolik a tolik, jelikoz kazdej nechce kupovat hned nove turbo. A ty jsi to hned zhodil ze nove je nove a ze repase jsou nahovno. Ja ti napsal ze se hodnekrat pri prevazeni original serioveho turbo prislo na rozvazeni turba a uz se hadas. Prave proto ze pouzivame seriove turba pro sportovni ucely tak asi o tom neco vime.. A kdyz hledam kvalitniho upravce turb a opravare tak prave proto si najdu to nejlepsii a prave proto tech 200 000 otacek!!!!!

P.S. jasne nehanim nove turba ale take nebudu pomlouvat repase... Nove je nove a repas je repas. Kazde ma neco do sebe!!!!!

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK hoši. Vy na to třeba máte čas,někdo ale ne a potřebuje jezdit a ne čekat tejden nebo 14 dní na nějakej repas. Navíc se zárukou repase turba je to taky na štíru. Já jsem nic neshodil,psal jsem že jsme dávali turba na repase a nikdy to nebylo OK. Šlo o firmu special turbo a ještě nějakou. Jestli máš teda takovýho machra na turba,tak jsi to měl napsat rovnou a doporučit ho všem,nemyslíš????????? Odpověděl jsem na všechno a neraď mi prosím kam mám a nemám psát,oki?

Jinak já se držím tématu,ptá se na poruchu turba o sérivým autě,přehlídl jsem že by jezdil s autem závody do vrchu nebo to měl jen na srazy k ničení aut,nebo že potřebuje aby turbo točilo 220 tis ot

No takže je to vyřešené, mistr jetotak se obrátí tady na mistry chuipu a oni mu to turbo repásnou a vyladí na 220tis ot/min.

Můžem to tu konečně uzavřít,došli jim argumenty -_-

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK hoši. Vy na to třeba máte čas,někdo ale ne a potřebuje jezdit a ne čekat tejden nebo 14 dní na nějakej repas. Navíc se zárukou repase turba je to taky na štíru. Já jsem nic neshodil,psal jsem že jsme dávali turba na repase a nikdy to nebylo OK. Šlo o firmu special turbo a ještě nějakou. Jestli máš teda takovýho machra na turba,tak jsi to měl napsat rovnou a doporučit ho všem,nemyslíš????????? Odpověděl jsem na všechno a neraď mi prosím kam mám a nemám psát,oki?

Jinak já se držím tématu,ptá se na poruchu turba o sérivým autě,přehlídl jsem že by jezdil s autem závody do vrchu nebo to měl jen na srazy k ničení aut,nebo že potřebuje aby turbo točilo 220 tis ot

No takže je to vyřešené, mistr jetotak se obrátí tady na mistry chuipu a oni mu to turbo repásnou a vyladí na 220tis ot/min.

Můžem to tu konečně uzavřít,došli jim argumenty -_-

No koukam ze kolem sebe umis jen plivat sracky.. :palec2: a urazet lidi.. Na 220 otacek se turbo vyvazuje na vysokorychlostni vyvazovacce, v CR jsou asi 3 kusy.. nikdo nerekl o tom ze bude provozovat turbo v takovych otackach.. Coz jsi asi nepochopil. Ten kdo chce at si koupi nove turbo, coz vetsinou k porizovaci cene silne pochybuji ze udela a nakonec si koupi nejake jete ze srotaku nebo repas!!!!!

P.S. Juke ty by jses mel naucit slusnemu chovani!!!! Nemel by jsi urazet lidi ktere ani neznas...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je vidět,že jsi ještě nevyzrálej mladej týpek,ostatně jsem měl s Tebou kdysi dávno čest mluvit po telefonu,takže se tomu co tady teď píšeš ani nedivím ,dle toho smajlíku bych řekl,že bys chtěl hrát asi Tutovku,nebo nevím. Hele a proč jsi toto všechno už nepsal hned na začátku,když jsi měl možnost jako první reagovat na úvodní příspěvěk a teď to tady z tebe leze jak z chlupatý deky,hmm????? Radši vybliješ že repas stiojí tolik a tolik a tím to hasne,místo abys napsal "svoje " důvody proč repas a ne ,nebo ano. Jestli nové a příp. dúvody a nejlíp kontakt na někoho kdo dělá ty turba poctivě. Nic takovýho z Tvý strany nepadlo. !!!!!!!!!!!! Akorát máš čárku za jeden přihlouplej příspěvěk. Myslím že si o tom tady udělá každý svůj obrázek. Z mé strany k žádnýmu urážení nedošlo,pouze jsem reagoval na trapnou odpověd a myslím že připměřeně. Až vyměníš tolik turb za život co já,tak se o tom můžeme teprv bavit.

PS: Podívej kolik slov si napsal jako odpověd na vyčerpávající otázku pana jetotak:

" cituji " Repas turbo stoji do 10tis.. 130pd repas 11000,- cca.

Tak ted prosímtě šetři slovy,ano? Kdyby jsi stál za co,a byl dobrej obchodník,tak sem dáš rovnou tenhle odkaz,kterej jsem našel na vašich stránkách.Místo toho jsi napsal jen že repas stojí tolik a tolik a tím to haslo. Nechápu,jak někdo s takovým přístupem může provozavat nějakou firmu a uživí se. No ono právě po tom našem telefonu a přístupu jsem se obrátil na někoho jiného. Zaplať pánbůh za to ( jo a také to stálo o 1/2 míň,měli byste se nad těma cenama zamyslet)

Zde odkaz z vašich stránek: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=38246

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...