Přejít na obsah

Vyšší spotřeba


Paul

Doporučené příspěvky

Tak jsem to trochu osekal a nevím jak to sem jinak dostat, tak jsem použil jinou formu za kterou se omlouvám. Kdyby někdo chtěl pošlu na email origo soubor ještě jednou díky.

,134.39,903,260.0,370.0,69.7,,,,,,,,,,

,134.75,1218,250.0,345.0,69.7,,,,,,,,,,

,135.12,1554,250.0,395.0,69.7,,,,,,,,,,

,135.49,1596,250.0,380.0,69.7,,,,,,,,,,

,135.87,1575,250.0,385.0,69.7,,,,,,,,,,

,136.23,1512,250.0,395.0,69.7,,,,,,,,,,

,136.59,1491,250.0,395.0,69.7,,,,,,,,,,

,136.95,1470,250.0,385.0,69.7,,,,,,,,,,

,137.34,1491,645.0,495.0,37.5,,,,,,,,,,

,137.71,1512,850.0,600.0,4.8,,,,,,,,,,

,138.06,1575,850.0,675.0,4.8,,,,,,,,,,

,138.42,1638,850.0,740.0,4.8,,,,,,,,,,

,138.78,1722,850.0,820.0,4.8,,,,,,,,,,

,139.14,1806,850.0,890.0,4.8,,,,,,,,,,

,139.50,1890,850.0,960.0,4.8,,,,,,,,,,

,139.86,1974,850.0,995.0,4.8,,,,,,,,,,

,140.22,2058,850.0,1020.0,4.8,,,,,,,,,,

,140.58,2142,850.0,1045.0,4.8,,,,,,,,,,

,140.93,2226,850.0,1055.0,4.8,,,,,,,,,,

,141.30,2289,850.0,1055.0,4.8,,,,,,,,,,

,141.65,2373,850.0,1050.0,4.8,,,,,,,,,,

,142.04,2457,850.0,960.0,4.8,,,,,,,,,,

,142.44,2541,850.0,930.0,4.8,,,,,,,,,,

,142.83,2604,850.0,935.0,4.8,,,,,,,,,,

,143.18,2709,850.0,905.0,4.8,,,,,,,,,,

,143.57,2772,850.0,875.0,4.8,,,,,,,,,,

,143.92,2856,850.0,870.0,4.8,,,,,,,,,,

,144.28,2919,850.0,880.0,4.8,,,,,,,,,,

,144.64,3003,850.0,870.0,4.8,,,,,,,,,,

,144.97,3066,850.0,860.0,4.8,,,,,,,,,,

,145.29,3066,565.0,775.0,20.3,,,,,,,,,,

,145.63,3129,475.0,660.0,40.2,,,,,,,,,,

,145.98,3129,475.0,615.0,62.6,,,,,,,,,,

,146.34,3087,330.0,535.0,69.7,,,,,,,,,,

,146.70,3108,395.0,475.0,69.7,,,,,,,,,,

,147.09,3108,370.0,465.0,69.7,,,,,,,,,,

,147.49,3087,365.0,445.0,69.7,,,,,,,,,,

,147.85,3087,365.0,445.0,69.7,,,,,,,,,,

,148.20,3066,365.0,445.0,69.7,,,,,,,,,,

,148.56,3066,360.0,435.0,69.7,,,,,,,,,,

,148.92,3045,330.0,435.0,69.7,,,,,,,,,,

,149.28,3045,340.0,425.0,69.7,,,,,,,,,,

,149.65,3024,340.0,420.0,69.7,,,,,,,,,,

,150.00,3024,340.0,430.0,69.7,,,,,,,,,,

,150.37,3024,340.0,430.0,69.7,,,,,,,,,,

,150.71,2919,255.0,435.0,69.7,,,,,,,,,,

,151.08,2436,250.0,440.0,69.7,,,,,,,,,,

,151.47,1869,250.0,450.0,69.7,,,,,,,,,,

,151.85,2142,320.0,385.0,69.7,,,,,,,,,,

,152.20,2121,850.0,565.0,4.8,,,,,,,,,,

,152.56,2142,850.0,760.0,4.8,,,,,,,,,,

,152.92,2184,850.0,935.0,4.8,,,,,,,,,,

,153.28,2205,850.0,1020.0,4.8,,,,,,,,,,

,153.65,2268,850.0,1050.0,4.8,,,,,,,,,,

,154.00,2310,850.0,1055.0,4.8,,,,,,,,,,

,154.36,2331,850.0,1045.0,4.8,,,,,,,,,,

,154.71,2373,850.0,940.0,4.8,,,,,,,,,,

,155.08,2415,850.0,910.0,4.8,,,,,,,,,,

,155.43,2457,850.0,920.0,4.8,,,,,,,,,,

,155.79,2478,850.0,925.0,4.8,,,,,,,,,,

,156.17,2520,850.0,905.0,4.8,,,,,,,,,,

,156.56,2562,850.0,895.0,4.8,,,,,,,,,,

,156.96,2583,850.0,895.0,4.8,,,,,,,,,,

,157.35,2625,850.0,895.0,4.8,,,,,,,,,,

,157.74,2667,850.0,890.0,4.8,,,,,,,,,,

,158.13,2688,850.0,880.0,4.8,,,,,,,,,,

,158.52,2730,850.0,880.0,4.8,,,,,,,,,,

,158.91,2751,850.0,875.0,4.8,,,,,,,,,,

,159.26,2793,850.0,870.0,4.8,,,,,,,,,,

,159.62,2814,850.0,865.0,4.8,,,,,,,,,,

,159.98,2856,850.0,860.0,4.8,,,,,,,,,,

,160.34,2877,850.0,860.0,4.8,,,,,,,,,,

,160.70,2898,850.0,855.0,4.8,,,,,,,,,,

,161.06,2919,850.0,845.0,4.8,,,,,,,,,,

,161.42,2961,850.0,850.0,4.8,,,,,,,,,,

,161.78,2982,850.0,850.0,4.8,,,,,,,,,,

,162.14,3003,850.0,845.0,4.8,,,,,,,,,,

,162.50,3024,850.0,835.0,4.8,,,,,,,,,,

,162.86,3066,850.0,835.0,4.8,,,,,,,,,,

,163.21,3087,850.0,825.0,4.8,,,,,,,,,,

,163.57,2982,260.0,660.0,26.3,,,,,,,,,,

,163.93,3045,255.0,555.0,4.8,,,,,,,,,,

,164.29,3024,255.0,545.0,34.3,,,,,,,,,,

,164.65,2982,255.0,490.0,63.8,,,,,,,,,,

,165.01,2961,255.0,410.0,69.7,,,,,,,,,,

,165.37,2940,330.0,385.0,68.9,,,,,,,,,,

,165.73,2919,325.0,410.0,69.7,,,,,,,,,,

,166.05,2898,325.0,410.0,69.7,,,,,,,,,,

,166.38,2898,455.0,415.0,65.7,,,,,,,,,,

,166.72,2877,455.0,455.0,64.1,,,,,,,,,,

,167.07,2856,450.0,490.0,66.9,,,,,,,,,,

,167.43,2856,480.0,500.0,69.3,,,,,,,,,,

,167.79,2856,520.0,515.0,67.7,,,,,,,,,,

,168.15,2919,760.0,825.0,4.8,,,,,,,,,,

,168.51,2877,760.0,975.0,4.8,,,,,,,,,,

,168.87,2898,850.0,1025.0,4.8,,,,,,,,,,

,169.23,2919,850.0,825.0,4.8,,,,,,,,,,

,169.59,2961,850.0,830.0,4.8,,,,,,,,,,

,169.95,2982,850.0,850.0,4.8,,,,,,,,,,

,170.31,3003,850.0,870.0,4.8,,,,,,,,,,

,170.67,3024,830.0,850.0,4.8,,,,,,,,,,

,171.03,3045,710.0,805.0,19.9,,,,,,,,,,

,171.39,3066,650.0,770.0,20.3,,,,,,,,,,

,171.75,3066,605.0,750.0,39.8,,,,,,,,,,

,172.10,3066,565.0,680.0,61.0,,,,,,,,,,

,172.45,3066,535.0,595.0,66.1,,,,,,,,,,

,172.81,3066,475.0,535.0,69.7,,,,,,,,,,

,173.17,3045,440.0,495.0,69.7,,,,,,,,,,

,173.53,3045,425.0,480.0,69.7,,,,,,,,,,

,173.89,3024,435.0,470.0,69.7,,,,,,,,,,

,174.24,3024,445.0,475.0,69.3,,,,,,,,,,

,174.61,3024,445.0,480.0,69.7,,,,,,,,,,

,174.96,3003,455.0,475.0,69.7,,,,,,,,,,

,175.32,3003,465.0,480.0,69.7,,,,,,,,,,

,175.68,3003,475.0,485.0,69.7,,,,,,,,,,

,176.04,3003,480.0,490.0,69.7,,,,,,,,,,

,176.40,3003,480.0,495.0,69.7,,,,,,,,,,

,176.76,2982,490.0,500.0,69.7,,,,,,,,,,

,177.12,2982,495.0,510.0,69.7,,,,,,,,,,

,177.48,3003,495.0,510.0,69.7,,,,,,,,,,

,177.85,2982,500.0,510.0,69.3,,,,,,,,,,

,178.21,2982,510.0,515.0,69.3,,,,,,,,,,

,178.57,2982,515.0,515.0,69.3,,,,,,,,,,

,178.93,2982,520.0,515.0,68.5,,,,,,,,,,

,179.29,2982,530.0,520.0,67.7,,,,,,,,,,

,179.65,2940,255.0,475.0,69.7,,,,,,,,,,

,180.01,2457,250.0,465.0,69.7,,,,,,,,,,

,180.37,1890,250.0,470.0,69.7,,,,,,,,,,

,180.73,1407,250.0,460.0,69.7,,,,,,,,,,

,181.45,1029,250.0,385.0,69.7,,,,,,,,,,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to tdi fun: teplotní čidlo na přírubě topení nad setrvámem myslíš? když jsem to měřil byla ručička těsně na půlce a ukazovalo to 82,3 cca , myslíš jako, že motor dělá, že je studenej a jednotka ho krmí? ale zase když jsem koukal na vstřikovaný množství tak to bylo cca 3,6 mg a tolerance tuším 3-9 nebo se pletu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Byla ta změna spotřeby skoková nebo to šlo postupně. Kolik má to auto ve skutečnosti najeto?

Když se mi začala zvyšovat spotřeba ve 220tkm, tak jsem začal pozorovat zvýšenou kouřivost za studena, po nahřátí byla kouřivost ok, nepozoroval jsem nějak výrazný úbytek výkonu. Problém byl s tryskama. V servise mi řekli že už byly ve stavu kdy je byl problém profouknout a o nějakém rozprašování se nedalo ani mluvit. Po výměně za repasované je vše ok. Dlouhodobá spotřeba je tam kde byla když jsem auto pořídil, kouřivost (dle technika měření emisí)) lepší jak u nového auta a u výkonu jsem nepozoroval výrazné zlepšení.

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl průměrnou spotřebu taky 6,4l/100km myslel jsem že se sníží po výměně váhy vzduchu ale zůstala stejná,před měsícem jsem provedl základní nastavení motoru a teď mám 5,4l/100km, ale teď s autem nejezdí manželka takže nevím jestli měla těžkou nohu. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ve skutečnosti má najeto teď cca 79 tis. motor nehulí, v květnu jsem byl na stk a na emisích říkal, že to je jedna z mála co prošla ofiko emisema tady v MB. Ta spotřeba byla skoková, nevím jestli to má souvislost , ale je to od doby co mi odešlo relé 109 nedával jsem origo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

může to být úplná kravina ale co základní věci jako tlak pneumatik, 100kg bordelu v kufru, příčníky na hagusech, špatná kvalita paliva nebo nedával jsi větší rozměr pneumatik a ráfku... možností jak se dá zvýšit spotřeba které nejsou přímo závadou na motoru je plno a tedka mě tak eště napadlo co olej v motoru je ok?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím už na co kouknout, když jedu mb-praha po dálnici tak 120 tempomat a nedostanu to pod 6.4l/100 km. Rozvody by měli taky sedět uvratě všechno v toleraci. Díky za další tipy.

U mě to byl termostat, jezdím většinou kolem 120km/h a spotřeba byla 5,5+

po výměně termostatu klidně pod 5 (naposledy 4,8) a navíc už mi není kosa :)

doplním že jezdím horskou stezkou D1, furt nahoru dolů. Na R10 do Bolky nebo D11 na Hradec kde je rovinka to bude vo fous míň;)

Editováno: , autor: KarlosTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě ne, stále hledám řešení. Jak je to s turbem u agr. Nedávno jsem si logoval tlak a do cca 1500 ot ztrácí na požadavku a potom ten tlak vyletí nahoru a u cca 2tis.ot. je zase o něco větší než požadavek(cca 300). Může to mít vliv na spotřebu, když se takhle pomalu sbírá nahoru, nebo to je normál u obtokovejch turb. Dříve jsem to nemohl nalogovat nebyl vag a teď to nedokážu posoudit, jestli je třeba horší turbo a od té doby to má vyšší spotřebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja jsem to uz vyresil, ale nevim jestli to bude tvuj pripad, rozvodak ve znackovem servise spatne nastavili a vykompenzovali to cerpadlem na doraz, ale uz to dal neslo , tak se na to vysrali....Remen byl posunuty o jeden zub ....a sup ho, motor min klepe a hned o 2 litry dolu spotreba... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

pokud koukáš na jednotlivou jízdu tak se nediv,je potřeba přepnout na 2 tj. dlouhodobá,pokud je to na 2 tak jsem tu někde kdysi četl jak to nastavit vagem,zkus to ale pro jistotu vynulovat a začít znovu,třeba se to vzpamatuje,mě to taky ukazovalo o 1l více než jsem spočítal a po resetu se to vzpamatovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...