Publikováno Říjen 22, 200915 r Co si o tom myslíte? http://aukro.cz/item784263296_jezdete_levn..._3_do_2_3l.html
Říjen 22, 200915 r pán si asi dal práci s hledáním faktů, ovšem nkterá procenta sou nesmysl.. Ale kdoví, třeba v tom bude nějaký záurak, já tomu ale osobně nevěřím.
Říjen 22, 200915 r no, přijde mi že když na hadici izolačkou přilepíš obyčejné nagnetky dosáhneš stejného výsledku, ale třeba je to opravdový zázrak, .....
Říjen 22, 200915 r je to hlupost, keby to fungovalo tak to uz urcite kazdy vyrobca automobilov dava automaticky do aut.
Říjen 22, 200915 r Ja som to mal uz pred 13-timy rokmi na š r cupé. Je to hlúpost,ziadné zvýsenie výkonu,znízenie spotreby. Iba zbytocne vyhodené peniaze.(vtedy stálo 1600Sk)
Říjen 22, 200915 r Jasně, jdi do toho, nemáš se čeho bát, "Pokud během 90 dní(1600 KM) od data nákupu magnetizéru nespatříte na svém voze pozitivní změnu,GARANTUJEME vrácení peněz!". Ale některé reakce zákazníků jsou zajímavé : "Supr rychlý jednání .Vypadá to že to fakt funguje měřič paliva udává nižší spotřebu ve městě (v koloně v Praze do Barndáku) na zimních pneu o 0,4 l o proti letním ve smíšeným provozu." "šechno OK,o spotřebě nemohu zatím mluvit,ale motor při jízdě na 4 stupeň ve městě 50 km/h přestal " škubat " a jde tišeji a rovnoměrně jen na 1500 ot./min.Děkuji a doporučuji! Zatím bez jediného negativu... asi ti lidé hodnotí příliš brzo. Upraveno Říjen 22, 200915 r od Viktor X
Říjen 31, 200915 r TOHLE JSEM NASEL NA JEDNOM PEUGEOT-CLUB FORU. Vybral jsem podstatnou cast, ktera mluvi za vse, ale celou debatu (jinak o blbostech) si muzete precist zde ... Takže před tím než vám podám nové informace o tomto produktu pár slov ke „šprýmařům“ reagujícím na můj dotaz. V žádném případě jsem nechtěl tento výrobek nijakým způsobem propagovat natož vyzdvihovat jeho vlastnosti, jelikož právě na ty byl směrován můj dotaz. Jsem člověk realistický a jakožto takový mám přirozenou nedůvěru ve věci úžasných vlastností a o to větší když mi je podbízí sám prodejce! Podle mého názoru je fórum od toho aby si lidé mohli navzájem vyměnit své zkušenosti a ti méně zkušení jako jsem co se týká automobilismu já zde mohou načerpat spoustu užitečných rad a informací. Když mu je ovšem někdo nepodává způsobem jaký jste zvolily vy! Naproti tomu chci poděkovat alespoň lukr který se své odpovědi věnoval alespoň trochu objasňujícím způsobem. A nyní k samotnému přístroji. Mohu říct že jsem se toho načetl dost a to nejen na stránkách českých distributorů, ale i na zahraničních webech. V podstatě byli všude uváděny tytéž vlastnosti s minimálními obměnami. Dokonce jsem někde našel i americké patenty na tento výrobek což ovšem nepotvrzuje jeho účinnost v praxi. Jelikož jsem se chtěl opravdu dozvědět více o tom jestli tato součástka má v praxi nějaké opodstatnění rozhodl jsem se kontaktovat pár lidí kteří mají k této problematice ze všech nejblíže a jsou mi tedy schopni podat zasvěcenější informace. Zde vám předkládám jejich názory: Ústav paliv a maziv mi poslal tuto odpověď: Dobrý den, magnetizátory paliva jsme nezkoušeli, ani to nespadá do sféry našeho zájmu. Pokud je mi známo, polarizovat se dá pouze voda a to pouze o určité tvrdosti, polarizace jakékoli uhlíkovodíkové kapaliny je nesmysl (lze pouze omezeně ve velmi silném magnetickém poli, přičemž vychýlené řetězce po opuštění místa působení magnetického pole okamžitě zaujmou původní stav). Z tohoto důvodu si myslím, že tyto magnetická zařízení fungují především jako magnet na takto investované peníze ..... a nemají zásadní vliv na běh motoru jako takového - motory nevykazují vyšší výkon nebo nižší spotřebu paliva ani snížení emisí výfukových plynů; tvrzení o čistotě vnitřní části motoru a prodloužení doby funkčnosti katalyzátoru apod. považuji pouze za reklamní tah. Fyzikální ústav akademie věd ČR mi napsali toto: Vážený pane, pracuji sice v oboru magnetizmu (magnetické vlastnosti pevných feromagnetických látek), ale o magnetizéru Vám toho moc říct neumím. Přečetl jsem si inzerát na webovské stránce, kterou jste mi poslal a mohu k tomu říci jenom to, že železo-neodymové permanentní magnety opravdu existují a jsou jedním z nejsilnějších materiálů, co se týká permanentního magnetického momentu. O tom, co a zda udělá magnetické pole molekulám paliva, které jím budou protékat, o tom Vám nic nepovím, jelikož to nevím. Tedy ano, lze rozhodně říci, že atomy a molekuly budou toto pole "vidět". Zda je to ale ovlivní, aby se lépe slučovaly s kyslíkem při spalování, atd., to si netroufám - zvláště pak kvantitativně - vůbec posuzovat. (Rozhodně ale to magnetické pole nebude atomy ionizovat, jak se, myslím, v textu také píše.) Tedy: nemohu takové chování ze svých zkušeností potvrdit, ale nemohu ho ani přesvědčivě vyvrátit. K tomu, aby se to vyzkoušelo empiricky na spotřebě automobilu, k tomu by bylo zapotřebí mnoha velmi pečlivých testů (aby se vyloučila spousta dalších vlivů, které fluktuují a spotřebu také ovlivňují). Já sám jsem k výrobkům tohoto druhu velmi skeptický a mám pocit, že se mi to zatím většinou vyplatilo. Já si to nekoupím. Nevím nakolik Vás moje odpověď uspokojí, ale bohužel lepší nemám. Z názoru těchto „zasvěcených“ lidí mi vyplívá jediné, je to blbost prvního kalibru a mé úsilí bylo odměněno tím, že za ušetřené penízky si koupím nové brzdové kotouče a jako bonus si dopřeji i destičky . Pro případné rejpálky dodávám. Uvádím zde svůj názor a v mém záměru není poškodit prodejce tohoto přístroje. Doufám, že mé informace pomůžou i ostatním utřepat si názor na …….. a? už to bude jakýmkoli směrem.
Listopad 1, 200915 r No něco ke spotřebě. V tabulce uvádí FIAT SEICENTO - benzín, nevím jestli 1.1 nebo základní 1.0 a že spotřeba klesla z 7,2l na 6,5l . Já s ním (1.0) nějakej pátek jezdil a ve 3 dospělejch lidech sem Jihlava-Brno dával za 4l a Brno-Jihlava ještě s naloženým kufrem za 4,5l. Na krátký vzdálenosti cca do 20km sem měl spotřebu do 5l. A to s ním bejvalka jezdila každej den 4km do práce a z práce a to se učila jezdi a ekonomická jízda jí moc nešla. Počítáno podle ujetejch km a natankovanejch litrů. Takže s tímdle vynálezem bych měl spotřebu 3 litry.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.