Přejít na obsah

EXPANDER


kenny_fx

Doporučené příspěvky

Jasně, jdi do toho, nemáš se čeho bát, "Pokud během 90 dní(1600 KM) od data nákupu magnetizéru nespatříte na svém voze pozitivní změnu,GARANTUJEME vrácení peněz!". ;)

Ale některé reakce zákazníků jsou zajímavé :

"Supr rychlý jednání .Vypadá to že to fakt funguje měřič paliva udává nižší spotřebu ve městě (v koloně v Praze do Barndáku) na zimních pneu o 0,4 l o proti letním ve smíšeným provozu."

"šechno OK,o spotřebě nemohu zatím mluvit,ale motor při jízdě na 4 stupeň ve městě 50 km/h přestal " škubat " a jde tišeji a rovnoměrně jen na 1500 ot./min.Děkuji a doporučuji!

Zatím bez jediného negativu... asi ti lidé hodnotí příliš brzo.

Editováno: , autor: Viktor X
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

TOHLE JSEM NASEL NA JEDNOM PEUGEOT-CLUB FORU.

Vybral jsem podstatnou cast, ktera mluvi za vse, ale celou debatu (jinak o blbostech) si muzete precist zde

...

Takže před tím než vám podám nové informace o tomto produktu pár slov ke „šprýmařům“ reagujícím na můj dotaz. V žádném případě jsem nechtěl tento výrobek nijakým způsobem propagovat natož vyzdvihovat jeho vlastnosti, jelikož právě na ty byl směrován můj dotaz.

Jsem člověk realistický a jakožto takový mám přirozenou nedůvěru ve věci úžasných vlastností a o to větší když mi je podbízí sám prodejce!

Podle mého názoru je fórum od toho aby si lidé mohli navzájem vyměnit své zkušenosti a ti méně zkušení jako jsem co se týká automobilismu já zde mohou načerpat spoustu užitečných rad a informací. Když mu je ovšem někdo nepodává způsobem jaký jste zvolily vy!

Naproti tomu chci poděkovat alespoň lukr který se své odpovědi věnoval alespoň trochu objasňujícím způsobem.

A nyní k samotnému přístroji. Mohu říct že jsem se toho načetl dost a to nejen na stránkách českých distributorů, ale i na zahraničních webech. V podstatě byli všude uváděny tytéž vlastnosti s minimálními obměnami. Dokonce jsem někde našel i americké patenty na tento výrobek což ovšem nepotvrzuje jeho účinnost v praxi. Jelikož jsem se chtěl opravdu dozvědět více o tom jestli tato součástka má v praxi nějaké opodstatnění rozhodl jsem se kontaktovat pár lidí kteří mají k této problematice ze všech nejblíže a jsou mi tedy schopni podat zasvěcenější informace.

Zde vám předkládám jejich názory:

Ústav paliv a maziv mi poslal tuto odpověď:

Dobrý den, magnetizátory paliva jsme nezkoušeli, ani to nespadá do sféry našeho zájmu. Pokud je mi známo, polarizovat se dá pouze voda a to pouze o určité tvrdosti, polarizace jakékoli uhlíkovodíkové kapaliny je nesmysl (lze pouze omezeně ve velmi silném magnetickém poli, přičemž vychýlené řetězce po opuštění místa působení magnetického pole okamžitě zaujmou původní stav). Z tohoto důvodu si myslím, že tyto magnetická zařízení fungují především jako magnet na takto investované peníze ..... a nemají zásadní vliv na běh motoru jako takového - motory nevykazují vyšší výkon nebo nižší spotřebu paliva ani snížení emisí výfukových plynů; tvrzení o čistotě vnitřní části motoru a prodloužení doby funkčnosti katalyzátoru apod. považuji pouze za reklamní tah.

Fyzikální ústav akademie věd ČR mi napsali toto:

Vážený pane,

pracuji sice v oboru magnetizmu (magnetické vlastnosti pevných

feromagnetických látek), ale o magnetizéru Vám toho moc říct neumím.

Přečetl jsem si inzerát na webovské stránce, kterou jste mi poslal a

mohu k tomu říci jenom to, že železo-neodymové permanentní magnety opravdu

existují a jsou jedním z nejsilnějších materiálů, co se týká permanentního

magnetického momentu.

O tom, co a zda udělá magnetické pole molekulám paliva, které jím budou

protékat, o tom Vám nic nepovím, jelikož to nevím. Tedy ano, lze rozhodně

říci, že atomy a molekuly budou toto pole "vidět". Zda je to ale ovlivní,

aby se lépe slučovaly s kyslíkem při spalování, atd., to si netroufám -

zvláště pak kvantitativně - vůbec posuzovat. (Rozhodně ale to magnetické

pole nebude atomy ionizovat, jak se, myslím, v textu také píše.)

Tedy: nemohu takové chování ze svých zkušeností potvrdit, ale nemohu ho

ani přesvědčivě vyvrátit. K tomu, aby se to vyzkoušelo empiricky na spotřebě

automobilu, k tomu by bylo zapotřebí mnoha velmi pečlivých testů (aby se

vyloučila spousta dalších vlivů, které fluktuují a spotřebu také ovlivňují).

Já sám jsem k výrobkům tohoto druhu velmi skeptický a mám pocit, že se

mi to zatím většinou vyplatilo. Já si to nekoupím.

Nevím nakolik Vás moje odpověď uspokojí, ale bohužel lepší nemám.

Z názoru těchto „zasvěcených“ lidí mi vyplívá jediné, je to blbost prvního kalibru a mé úsilí bylo odměněno tím, že za ušetřené penízky si koupím nové brzdové kotouče a jako bonus si dopřeji i destičky . Pro případné rejpálky dodávám. Uvádím zde svůj názor a v mém záměru není poškodit

prodejce tohoto přístroje. Doufám, že mé informace pomůžou i ostatním utřepat si názor na …….. a? už to bude jakýmkoli směrem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No něco ke spotřebě.

V tabulce uvádí FIAT SEICENTO - benzín, nevím jestli 1.1 nebo základní 1.0 a že spotřeba klesla z 7,2l na 6,5l .

Já s ním (1.0) nějakej pátek jezdil a ve 3 dospělejch lidech sem Jihlava-Brno dával za 4l a Brno-Jihlava ještě s naloženým kufrem za 4,5l.

Na krátký vzdálenosti cca do 20km sem měl spotřebu do 5l. A to s ním bejvalka jezdila každej den 4km do práce a z práce a to se učila jezdi a ekonomická jízda jí moc nešla. :)

Počítáno podle ujetejch km a natankovanejch litrů.

Takže s tímdle vynálezem bych měl spotřebu 3 litry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...