Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Jasně, jdi do toho, nemáš se čeho bát, "Pokud během 90 dní(1600 KM) od data nákupu magnetizéru nespatříte na svém voze pozitivní změnu,GARANTUJEME vrácení peněz!". ;)

Ale některé reakce zákazníků jsou zajímavé :

"Supr rychlý jednání .Vypadá to že to fakt funguje měřič paliva udává nižší spotřebu ve městě (v koloně v Praze do Barndáku) na zimních pneu o 0,4 l o proti letním ve smíšeným provozu."

"šechno OK,o spotřebě nemohu zatím mluvit,ale motor při jízdě na 4 stupeň ve městě 50 km/h přestal " škubat " a jde tišeji a rovnoměrně jen na 1500 ot./min.Děkuji a doporučuji!

Zatím bez jediného negativu... asi ti lidé hodnotí příliš brzo.

Editováno: , autor: Viktor X
  • o 2 týdny později...
Vloženo

TOHLE JSEM NASEL NA JEDNOM PEUGEOT-CLUB FORU.

Vybral jsem podstatnou cast, ktera mluvi za vse, ale celou debatu (jinak o blbostech) si muzete precist zde

...

Takže před tím než vám podám nové informace o tomto produktu pár slov ke „šprýmařům“ reagujícím na můj dotaz. V žádném případě jsem nechtěl tento výrobek nijakým způsobem propagovat natož vyzdvihovat jeho vlastnosti, jelikož právě na ty byl směrován můj dotaz.

Jsem člověk realistický a jakožto takový mám přirozenou nedůvěru ve věci úžasných vlastností a o to větší když mi je podbízí sám prodejce!

Podle mého názoru je fórum od toho aby si lidé mohli navzájem vyměnit své zkušenosti a ti méně zkušení jako jsem co se týká automobilismu já zde mohou načerpat spoustu užitečných rad a informací. Když mu je ovšem někdo nepodává způsobem jaký jste zvolily vy!

Naproti tomu chci poděkovat alespoň lukr který se své odpovědi věnoval alespoň trochu objasňujícím způsobem.

A nyní k samotnému přístroji. Mohu říct že jsem se toho načetl dost a to nejen na stránkách českých distributorů, ale i na zahraničních webech. V podstatě byli všude uváděny tytéž vlastnosti s minimálními obměnami. Dokonce jsem někde našel i americké patenty na tento výrobek což ovšem nepotvrzuje jeho účinnost v praxi. Jelikož jsem se chtěl opravdu dozvědět více o tom jestli tato součástka má v praxi nějaké opodstatnění rozhodl jsem se kontaktovat pár lidí kteří mají k této problematice ze všech nejblíže a jsou mi tedy schopni podat zasvěcenější informace.

Zde vám předkládám jejich názory:

Ústav paliv a maziv mi poslal tuto odpověď:

Dobrý den, magnetizátory paliva jsme nezkoušeli, ani to nespadá do sféry našeho zájmu. Pokud je mi známo, polarizovat se dá pouze voda a to pouze o určité tvrdosti, polarizace jakékoli uhlíkovodíkové kapaliny je nesmysl (lze pouze omezeně ve velmi silném magnetickém poli, přičemž vychýlené řetězce po opuštění místa působení magnetického pole okamžitě zaujmou původní stav). Z tohoto důvodu si myslím, že tyto magnetická zařízení fungují především jako magnet na takto investované peníze ..... a nemají zásadní vliv na běh motoru jako takového - motory nevykazují vyšší výkon nebo nižší spotřebu paliva ani snížení emisí výfukových plynů; tvrzení o čistotě vnitřní části motoru a prodloužení doby funkčnosti katalyzátoru apod. považuji pouze za reklamní tah.

Fyzikální ústav akademie věd ČR mi napsali toto:

Vážený pane,

pracuji sice v oboru magnetizmu (magnetické vlastnosti pevných

feromagnetických látek), ale o magnetizéru Vám toho moc říct neumím.

Přečetl jsem si inzerát na webovské stránce, kterou jste mi poslal a

mohu k tomu říci jenom to, že železo-neodymové permanentní magnety opravdu

existují a jsou jedním z nejsilnějších materiálů, co se týká permanentního

magnetického momentu.

O tom, co a zda udělá magnetické pole molekulám paliva, které jím budou

protékat, o tom Vám nic nepovím, jelikož to nevím. Tedy ano, lze rozhodně

říci, že atomy a molekuly budou toto pole "vidět". Zda je to ale ovlivní,

aby se lépe slučovaly s kyslíkem při spalování, atd., to si netroufám -

zvláště pak kvantitativně - vůbec posuzovat. (Rozhodně ale to magnetické

pole nebude atomy ionizovat, jak se, myslím, v textu také píše.)

Tedy: nemohu takové chování ze svých zkušeností potvrdit, ale nemohu ho

ani přesvědčivě vyvrátit. K tomu, aby se to vyzkoušelo empiricky na spotřebě

automobilu, k tomu by bylo zapotřebí mnoha velmi pečlivých testů (aby se

vyloučila spousta dalších vlivů, které fluktuují a spotřebu také ovlivňují).

Já sám jsem k výrobkům tohoto druhu velmi skeptický a mám pocit, že se

mi to zatím většinou vyplatilo. Já si to nekoupím.

Nevím nakolik Vás moje odpověď uspokojí, ale bohužel lepší nemám.

Z názoru těchto „zasvěcených“ lidí mi vyplívá jediné, je to blbost prvního kalibru a mé úsilí bylo odměněno tím, že za ušetřené penízky si koupím nové brzdové kotouče a jako bonus si dopřeji i destičky . Pro případné rejpálky dodávám. Uvádím zde svůj názor a v mém záměru není poškodit

prodejce tohoto přístroje. Doufám, že mé informace pomůžou i ostatním utřepat si názor na …….. a? už to bude jakýmkoli směrem.

Vloženo

No něco ke spotřebě.

V tabulce uvádí FIAT SEICENTO - benzín, nevím jestli 1.1 nebo základní 1.0 a že spotřeba klesla z 7,2l na 6,5l .

Já s ním (1.0) nějakej pátek jezdil a ve 3 dospělejch lidech sem Jihlava-Brno dával za 4l a Brno-Jihlava ještě s naloženým kufrem za 4,5l.

Na krátký vzdálenosti cca do 20km sem měl spotřebu do 5l. A to s ním bejvalka jezdila každej den 4km do práce a z práce a to se učila jezdi a ekonomická jízda jí moc nešla. :)

Počítáno podle ujetejch km a natankovanejch litrů.

Takže s tímdle vynálezem bych měl spotřebu 3 litry.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...