Publikováno Říjen 28, 200915 r ahoj všichni,chci se zeptat včera jsem jel do Prahy po dálnici a všiml jsem si že když držím plyn tak abych jel 120km/h tak od té chvíle motor začne dost řvá,jako by se vytáčel mám tam tak 4500 otáček.mám chvílemi dojem že snad už víc nepojede,nebo vylítne motor z auta ven.ale dá se to rozhulit i víc ale pořád ten vytáčivej zvuk od motoru.potřeboval bych snad 6 a 7 rychlostní stupen.taky pozoruju že mám pomalejší akceleraci při rozjezdech.mám nalítáno cca 230tis.ale toto pocituju až ted.tak 3tis.km.blíží se mi výměna rozvodů.mohlo by to být tímhle?na kolik tak příjdou rozvody na mojí motorizaci?díky všem. Upraveno Říjen 28, 200915 r od herrkomisar
Říjen 28, 200915 r Autor spojka je dobrá, neprokluzuje,cca 5tis km dělaná nová. Upraveno Říjen 28, 200915 r od herrkomisar
Říjen 29, 200915 r Tak hlavně je divný, že při 120km/h motor točí 4500rpm. Normálně 1,8 20V při 130km/h točí na pětku cca 4000rpm...
Listopad 13, 200915 r Autor dočetl jsem se někde na netu,že mu taky octavka netáhla a dost se vytáčel motor,důvod byl "podpálení dvou válců,nutná generálka".dokázal by mi někdo vysvětli co to je????a jak se to projevuje?.....
Listopad 13, 200915 r mam motorizaci 1,6 74kw ,nalitano 260tis a je to taky hlucny snek!!!!!po dalnici jezdim taky tech 12O a navic se nedostanu pod 8l/100km . A to jezdim sam, neumim si predstavit met plne auto! Taky jsem hledal pricinu , zkousel si pujcovat vahu vzduchu ale nejak se vykon nelisil. Jak pises podpaleni valcu--mam dojem ze by se to projevilo spotrebou oleje, ale zjistit se to da merenim tlaku ve valci. Upraveno Listopad 13, 200915 r od fiser
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.