herrkomisar Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 (edited) ahoj všichni,chci se zeptat včera jsem jel do Prahy po dálnici a všiml jsem si že když držím plyn tak abych jel 120km/h tak od té chvíle motor začne dost řvá,jako by se vytáčel mám tam tak 4500 otáček.mám chvílemi dojem že snad už víc nepojede,nebo vylítne motor z auta ven.ale dá se to rozhulit i víc ale pořád ten vytáčivej zvuk od motoru.potřeboval bych snad 6 a 7 rychlostní stupen.taky pozoruju že mám pomalejší akceleraci při rozjezdech.mám nalítáno cca 230tis.ale toto pocituju až ted.tak 3tis.km.blíží se mi výměna rozvodů.mohlo by to být tímhle?na kolik tak příjdou rozvody na mojí motorizaci?díky všem. Edited October 28, 2009 by herrkomisar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter7 Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Spojka? Nepreklzuje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
herrkomisar Posted October 28, 2009 Author Share Posted October 28, 2009 (edited) spojka je dobrá, neprokluzuje,cca 5tis km dělaná nová. Edited October 28, 2009 by herrkomisar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heretic Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Tak hlavně je divný, že při 120km/h motor točí 4500rpm. Normálně 1,8 20V při 130km/h točí na pětku cca 4000rpm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
herrkomisar Posted November 13, 2009 Author Share Posted November 13, 2009 dočetl jsem se někde na netu,že mu taky octavka netáhla a dost se vytáčel motor,důvod byl "podpálení dvou válců,nutná generálka".dokázal by mi někdo vysvětli co to je????a jak se to projevuje?..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiser Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 (edited) mam motorizaci 1,6 74kw ,nalitano 260tis a je to taky hlucny snek!!!!!po dalnici jezdim taky tech 12O a navic se nedostanu pod 8l/100km . A to jezdim sam, neumim si predstavit met plne auto! Taky jsem hledal pricinu , zkousel si pujcovat vahu vzduchu ale nejak se vykon nelisil. Jak pises podpaleni valcu--mam dojem ze by se to projevilo spotrebou oleje, ale zjistit se to da merenim tlaku ve valci. Edited November 13, 2009 by fiser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.