Přejít na obsah

Kryt masky chladiče O2


marv3k

Doporučené příspěvky

:palec2: Cjoctavian: Skus pri -5 vonku pri rychlosti 100km/h otvorit okno a vystrcit ruku von . Pocitis napor vzduchu ktory ide na tvoj motor. Myslis si ze ho neschladi!!!!:);)

Kryt masky nezabezpecuj nijak nechaj to tak. Lebo ten co ti ten kryt bude chciet ukradnut ti dolame aj kryt masky + mriezku na maske. ;):)

Editováno: , autor: PROCHY603
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ved tam staci dat zozadu 2 matice (+ podlozky), nie? Ci to by nestazilo vyskrutkovanie?

ono v podstate je to tiez moznost...

ale ako vzdy moznosti je viac, napriklad pouzit nitovacie klieste a namiesto skrutky si to vzdy na zimu prinitovat a na jar odvrtat :), pripadne lepiacou pistolou (tavnou na plast) zaplombovat ten zavit zozadu a na jar to ocistit a dat dolu... ako vravim, kto chce moze sa s tym pohrat, ja som s tym zatial nemal problem tak naco zbytocne vymyslat, nesnazim sa riesit problem tam kde neni :)

inak vsetkym prajem PF 2010

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

paldous a ako si s tym spokojny? pocitil si daky rozdiel ked si to namontoval?

no ja som to kupil hlavne kvoli tomu aby mi to chranilo motor a prislusenstvo pod kapotou pred prskajucou solnou breckou v zime, a tiez chladic pred odlietajucimi kamienkami (radsej dam 2 stovky za kryt ako 2 tisice za chladic :)) , to ze to velmi neurychli zohritie mi bolo jasne uz ked som to objednaval.... inak nie som 100% spokojny, lebo nedosada to po okrajoch uplne natesno, takze tie kapky spiny stekaju po okrajoch krytu a potom sa aj tak dostanu do vnutra pod kapotu, ale dal som si tesnenie medzi kapotu a celnu motorovu stenu ktora drzi chladic a uz to tesni lepsie....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove dejte si na chladicovou stenu tesnici gumu z bocnich dverich (tim se vam nebude spinit motorovy prostor)

a pred chladic dejte kus papiroveho kartonu, ktery chrani cely chladic pred soli a jeste nepropousti studeny vzduch a neochlazuje chladic a motor.

Ja to takhle mam uz asi 2 mesice, zadne prehrivani jsem nepozoroval, nestalo me to ani korunu, neni to skoro poznat ze tam je karton a demontaz kartonu trva asi 10 sekund i s otevrenim a zavrenim kapoty. Jo a ten kartom mam uplne pres cely chladic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Osobně si myslím ,že ani ne, a pokud ano tak určitě neznatelně, přes ty mřížky se ten vzduch určitě nebude do filtru tlačit nějak obzvlášť velkou rychlostí, turbo si ho určitě bez problému nasaje samo. Navíc spousta aut má sání už z výroby vyvedeno tak, že nevede ani ven z auta ale je třeba pouze v motoru. A o natlačení vzduchu do válců se stará turbo, né náporové sání. Takže tohodle problému bych se vůbec nebál. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 3 roky později...

Tak jako majitel jete O2 se přidám. Namontoval jsem LPG (předevčírem) a jezdím do práce kratkou trasu (není to hlavní podíl nájezdu).

 

Auto stoji v garáži, kde je teď asi 8°C (nevytápěná).

 

Včera při zhruba stejné venkovní teplotě jaqko dnes motor přepl na LPG po 2,5 km.

Dnes jsem tam ráno vhodil karton (od oka uříznutý) a přepnutí na plyn proběhlo po 1,5 km.

 

Je to pouze jeden pokus, budu asi pokračovat (když se mi bude chtít s tím drbat - sousedi budou myslet, ze jsem pako, kdyz budu porad vydelavat a vracet karton), ale myslím, že v případech, jako je můj to smysl určitě má.

Motor je "zahřátý" na těch 8°C, já s ním vyjedu do chladna/mrazu a on je ofukován studeným vzduchem, čemuž částečně "clona" zabrání, takže se lépe využije jeho předehřátí. (má teorie).

 

Pokud by se to prokázalo, tak při "zimních cca 200 startech za zimu (do práce/z práce + pojížďky) ušetřím přepnutím o kilometr dříve asi 200 Kč :-).

 

Ještě zkusím provést test bezdrátovým teploměrem, který někde bezpečně umístím do mot. prostoru a uvidím vývoj teploty s clonou a bez clony.

 

(omlouvám se za přítomné/nepřítomné háčky a čárky v textu, učím se psát s diakritikou a obě varianty se mi míchají)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ten karton snad není ani vidět přes masku nebo jo? (Ja jsem ho tam hodil, zaklapl a jel, vizualne jsem to nezkoumal). :-)

 

Jinak krome uspory financni, je motor asi o neco mene namahan, když se zahřeje dříve a v autě je o něco dřív teplo. Nic mě to nestojí a až se oteplí, karton vyhodím.

 

Negativa nevidím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...