Publikováno Listopad 5, 200915 r velký kryt pod motor je stejný jak pro předface jako poface nebo jsou tam rozdíly???
Listopad 10, 200915 r Upresním, diesel ma iný a benzín má iný. U toho benzínového potom treba vyrezať ak ti zavadzia výfuk. Je to na ňom naznačené.
Listopad 10, 200915 r Autor díky, už jsem jeden koupil ,tak to o víkendu vyzkouším jak to sedí, popř. malinko upravím
Březen 28, 201015 r Chcem si kúpiť kry pod motor , no nastal problém vo výbere motorizacia : 1.2 HTP 47 kW mr 04 povodny kryt tam KEDYSI bol taky maly ktory len z casti zakryval spodok motora 6Q0 825 237 R a teraz by som tam rád dal väčší ako napr. na diesel : 6Q0 825 237 R len neviem či t tam bude pasovať... ale pri hľadaní som našiel aj tretiu variantu ktorá sa podla udajov tyka 2.0 a 1.4 74 kW a tento kryt je tiez vo velkom prevedeni.. 6Q0 825 237 T Mozem tam vpasovat niektory z tych vacsich krytov ??? a existuju aj aj s odhlucnovacim materialom ? ci len cisto plast.... ????? DAKUJEM !
Březen 28, 201015 r existuju iba cisto plastove a ine ti bez uprav nebudu pasovat. s upravami ti tam bude pasovat aj vlnity plech.
Duben 7, 201015 r 2Standis:jaký jsi tedy nakonec použil?Ten "obyč" nebo s kostičkami?Pozoroval jsi nějaký přínos?Díky.
Duben 7, 201015 r Autor ten jak jsi dával odkaz. s kostičkama a přínos, zdálo se mi, že v zimě se malinko víc zahřál, ale já ho dával hlavně kvůli sníženýmu podvozku,abych se vyhnul proražení vany o kus ledu. jinak si myslím, že je dobrý jen kvůli zašpinění motoru
Duben 20, 201015 r Tak pro majitele MPI,kryt pro naftovou fabii bude pasovat bez řezání,díky tomu že výfuk jde zezadu oproti 1,4 16V.Jediné co mě zatím malinko brzdí od montáže je výměna silentbloků ramen a pak absence "násosu" krytu u převodovky,kdy naftový kryt je bez otvoru.Buď to zkusím namontovat jak to je a budu sledovat jestli nemá auto problémy s nárůstem teploty v prostoru motoru a nebo část s násosem vyříznu ze starého originál krytu a navařím/nanýtuju ji na ten celokryt.
Květen 17, 201015 r Na tohle tema sem diskutoval jinde, nemuzu to ted najit, ale nasel sem tohle, tak aspon vim, ze to tam pasuje, takze diky za info, jak budou $, tak obednam a namontuju, protoze ten stavajici je pomerne na kasi a vzhledem k rozsekanym silnicim plnych louzi aspol je velkej kryt pod motorem jenom pro dobrotu, alespoň se nebude tak zasírat motor.
Červenec 5, 201015 r Provozní zkušenosti s naftovým krytem na MPI,zatím žádný problém s teplotou,zvuk motoru v interieru je příjemnější,znatelné u vyšších rychlostí kdy je hluk odfiltrovaný a neruší ,takže za mně dobrá volba.V kombinaci s mikrou na kapotě plus fabrická deka je to ještě o trochu lepší.
Červenec 7, 201015 r ochrana hnacího agregátu č. dílu: 1K0 018 930 D ....pro předokolku.....pro 4X4 JE TO Č. DÍLU: 1K0 018 930 E
Červenec 8, 201015 r nemáš za co cenu nevím, ale zkus napsat SZ uživateli Jelda, určitě ti poradí PS: aby jsi namontoval ten plechový kryt, tak bude určitě potřeba i nějaký pomocný materiál - ůchyty a tak
Září 20, 201014 r Zdravím forumákov,riešime v robote dilemu komu sa skôr ohreje rovnaké auto.Kolega nemá spodný plastový kryt motora pod HTP-čkom 12V a vraví že v zohriatí motora napr pri raňajších teplotách 8C nieje žiaden rozdiel oproti rovnakému autu ktoré kryt má,zato ostatný kolegovia si myslíme že predsa tam len rozdiel bude. Máte niekto odsledovanú takúto udalosť,že ste jazdili bez krytu a s krytom.
Září 21, 201014 r No mě došel kryt nohužel prasklý, což momentálně se táhne skrz reklamaci na poště, nelíbí se jim, že sem místo do dvou dnů co si oni určili jsem reklamoval až po měsíci. Někdo musí chodit totiž taky d práce, když o prázdninách si vezmou všichni dovolenou. Jinak nevím jak s teplotama, ale určitě se ti tak nezašpiní motor, mě díky tomu odešel senzor úhlu natočení volantu, jelikož byl pořád mokrej
Listopad 8, 201014 r používal som velky kryt pod motor ktory podla cisla patri na 2.0 fabiu..... na moju 12V htp sadol vcelku dobre... Zvukovy rozdiel je poznatelny... Rozhodne BEZ tohot krytu sa auto zohrieva dlhsie....
Listopad 9, 201014 r môže to byť u stejnej motorizacie rôzne ? tak steny usek pri teplote -3 stupne .... s krytom sa mi teplota chladiacej kvapaliny podvyhla skôr ako bez... a dalším pozorovaným faktom bolo že som mal na 1stupni topenia v interieri vacsi pocit tepla (pri pouziti krytu) s krytom mi auto pri odstavení neskôr vychladne.... ale teraz kryt nemám nakoľko som ho zlomil (( tak zhánam...ak niekot mate ponuku..... piste
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.