Host aka Vloženo 19. Duben 2006 Sdílet Vloženo 19. Duben 2006 Poslední dobou se mi u Octavie 1.6-75KW stává, že když se rozjíždím, tak je to ve stylu přískoky vpřed, docela to cuká, ale ne, že by se to auto dusilo, ale prostě cuká. To dělá i při přeřazování na jiný rychlostní stupeň, je jedno jestli vyšší nebo nižší, zkrátka to není plynulá jízda. Není to tím, že bych měl dřevěné nohy a levé ruce, v práce jezdím Fobií 1.4 a tam je ta jída naprosto plynulá a hladká, bez cukání. Čím to může být? Nechce se mi věřit, že by to bylo u tohoto benzinového motoru normální? Podotýkám, že jsou tam nové svíčky (Bosch), nové kabely, nová zadní lambda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 19. Duben 2006 Sdílet Vloženo 19. Duben 2006 Znam velmi dobre, u 74kW. Delal to zanesenej palivovej filtr a hlavne cidlo klepani, kde byl uvolnenej konektor. Prestalo to. Ted to dela opet, ale problem je zase jinej, otacky litaj, studeny to chcipa, zahraty jede tak na 90%, nevim cim to, zatim, ale obavam se, ze to bude dira ve vlnovci, ufidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BadyS Vloženo 19. Duben 2006 Sdílet Vloženo 19. Duben 2006 Znam velmi dobre, u 74kW. Delal to zanesenej palivovej filtr a hlavne cidlo klepani, kde byl uvolnenej konektor. Prestalo to. Ted to dela opet, ale problem je zase jinej, otacky litaj, studeny to chcipa, zahraty jede tak na 90%, nevim cim to, zatim, ale obavam se, ze to bude dira ve vlnovci, ufidime jj járo to muže dělat plno věci a přitom to být prkotina...to by se jeden posral : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fugenbunt Vloženo 19. Duben 2006 Sdílet Vloženo 19. Duben 2006 Ty priskoky to se mi taky stává na 1,8T, spíš je to takový cukání jako málo plynu moc plynu, ale jen za studena, dělá to na 1 a 2 vždycky když to jen tak lochtám když na to šlápnu víc tak se to chytne a jede. Svíčky, filtry nový, šacuju to na klapku nebo na poťák u plynu, už sem se předobjednal u MartinaRS a Garnyho, na diagnostiku tak uvidíme. A nebo sem levej a neumim se rozjíždět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 19. Duben 2006 Sdílet Vloženo 19. Duben 2006 2Badys, jj, myslim, ze vis taky moc dobre, o cem je rec Dneska sem jel s prituli do JH na zapocet, a malem sme neodjeli Ale jel sem pianko, neco malo pres predpisy, sem tam naky predjeti a trosku bloudeni, a prumer 5,2l Sportmotor zjevne vi, co dela. Jinak to skubani uvidime, ten vlnovec snad ne probuh, snad zasrana klapka, potak na plynu nastesti nemam Svicky dam preventivne novy o par tisic km pred najezdem, asi Denso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 19. Duben 2006 Sdílet Vloženo 19. Duben 2006 Jenže mně diagnostika nic neukázala a to je ten problém. Jinak problém s otáčkama mám také a zdá se mi, že je to čím dál tím častěji. Na volnoběh mi to skáče často na 1000-1100rpm. Fakt už nevím, na co se zaměřit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 19. Duben 2006 Sdílet Vloženo 19. Duben 2006 Jenže mně diagnostika nic neukázala a to je ten problém. Jinak problém s otáčkama mám také a zdá se mi, že je to čím dál tím častěji. Na volnoběh mi to skáče často na 1000-1100rpm. Fakt už nevím, na co se zaměřit.. To je dost. Zkus treba s nekym na zkousku prohodit cidlo teploty, pripadne snimac otacek, oboji sem menil, pac to blblo. Co takovou tu manzetu "od motoru zpatky do sani", nemas uvolnenou? Taky sem menil. A ted uz je tu problem zase, zase trochu jinej Nejvetsi brikule to delalo, kdyz mi prdnul vlnovec a jeste odesel snimac otacek, to pak litaly otacky na volnobeh az na 4000, chcipalo to, pak neslo nastartovat, zhorsovalo se to az to najednou vylitlo, ja to vypnul (po nastartovani to nakou dobu bylo ok) a uz sem to nenahodil. Menil se prvni dil vyfuku a i ten snimac (hlasil to i VAG). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 11. Květen 2006 Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 Nemám to z mojí hlavy, ptal jsem se na to známého ze servisu. Jen tak pro zajímavost, když jsem si to tady četl. Řekl, že klidně to může být váha vzduchu. Říkal jsem mu, že snad zlobí hlavně naftová TDI. Řekl mi, že to zlobí i u benzínu. Povídal : dneska dopoledne jsme tady ZASE jeden dělali. Nevím, co to bylo za motor, ale zkus i tuhle možnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.