Jaroslav H. Vloženo 12. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 Zdarec moje fabie při 1100 otáčkách na 1.2.3 když to jenom lechtám začne vibrovat motor VAG nic neukazuje nevím čím to može byt na volnoběh to nedělá,ale když jedu s kopce a vyřadím tak cítím jak to zavybruje a pak se to ustálí jestli jste se stím někdo setkali pomozte prosím předem dik Jaryn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny_fx Vloženo 12. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 to máš nějak málo otáček, ne? zkus to lechtat při 2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 12. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 (editace) mám takovej pocit že to dělá většina sdi a dokonce i tdi.... při těhlech otáčkách to nelechtáš ale jen trápíš ! Editováno: 12. Listopad 2009, autor: headerTDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 16. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2009 A co ti na to říkají silentbloky ? P.S.: VAG ti nikdy nepapíše: Vadný silentblok motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suntourn Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 Zdarec moje fabie při 1100 otáčkách na 1.2.3 když to jenom lechtám začne vibrovat motor VAG nic neukazuje nevím čím to može byt na volnoběh to nedělá,ale když jedu s kopce a vyřadím tak cítím jak to zavybruje a pak se to ustálí jestli jste se stím někdo setkali pomozte prosím předem dik Jaryn. Nazdar Jardo.Přesně tenhle problém jsem měl po výměně vzduchovýho filtru.Mezi karoserií a plastovou ,,nádobou,, na filtr je jakási gumová ,,manžeta,, ktera tlumí vibrace,no a tu jsem při nasazování filtru nechtěně sundal.Její opětovné nasazování byl boj,ále vyhrál jsem.Treba Ti to pomůže.Čágos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 souhlas s ostatníma 1100 ot/min je akorát trápení motoru...lechtá se alespoň na 1500 ot/min...to se nesmíš divit že ti vybruje motor když ho dusíš PS: nafta sice zabírá krásně odspoda a nemusí se točit do červena...ale optimum je vážně kolem těch 1500 ot i spotřeba je na tom líp než když se motor dusí...navíc sem tam ho prohnat a vyhnat "bubáky" z vejfuku udělá autu jen a jen dobře....schválně si někdy nech vyčistit sání a EGR, jak bude pěkně zasviněný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroslav H. Vloženo 22. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 souhlas s ostatníma 1100 ot/min je akorát trápení motoru...lechtá se alespoň na 1500 ot/min...to se nesmíš divit že ti vybruje motor když ho dusíš PS: nafta sice zabírá krásně odspoda a nemusí se točit do červena...ale optimum je vážně kolem těch 1500 ot i spotřeba je na tom líp než když se motor dusí...navíc sem tam ho prohnat a vyhnat "bubáky" z vejfuku udělá autu jen a jen dobře....schválně si někdy nech vyčistit sání a EGR, jak bude pěkně zasviněný Chlapi tam nějaká porucha prostě je mám najeto přes milion kilometru a vím co je trápení motora.Prostě když ráno vyjedu z garáže a vyřadím na neutral tak se ten motor na 5 vteřin rozvibruje jak pra.. pak dám 1 a vyjedu to auto se musí rozjet v pohodě i bez přidáni plynu ale já ho trochu přidám prostě jedu na 1 jenom to fakt lechtán i třeba s kopce a ten motor by vyskočil s kufru jak se to postupně zahřívá tak se to stráci vag mi ukazoval snímač teploty paliva ten sem našel v čerpadle a nechal jsem ho vyměnit oprava 800 ted vag neukazuje nic a mám stoho nervy.Možu řict že čím je větší zima tím je to horší a začíná to hodně vybrovat hned po nastartováni jinak moc děkuji za reakce skoro nikdo mi moje témata neodpovídá jestli vás ještě něco napadne tak prosím napište za každou radu su vděčný.Jinak je to auto v pohodě spotřeba super a ty studeny starty jsou neuvěřitelny jak to parádně staruje Jeto moje 10 auto a krom této závady mohu jenom kladně hodnotit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Jaroslav: když sem napíšeš že jezdíš na 1100 ot/min. tak se nediv že ti doporučujem víc točit, on ten SDi motor prostě moc kultivovanej není...ale jestli ti opravdu zlobí a dost motor "houpe" tak problém řešili zde http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?...di&start=15 - vyřešeno výměnou hlavy čerpadla a nastavením dávky nafty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroslav H. Vloženo 22. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Skusím nechat změřit tu dávku nafty dik za radu jinak na 1100 ot samozřejmně nejezdím mám rad svižnou jízdu ale než se to trochu sehřeje tak jedu na jedničku a dvojku jenom tak lehce a prostě to ta mašina nezvládá byl sem zvyklej s naftové feldy tak za studena jezdit ta za studena jenom klepkala a až se ohřála tak sem ji už pak dal takže su zvědavej co stím bude moc se mi do toho nechce valit prachy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.