Přejít na obsah

kolik se vejde do nadrze fabie


mr.pecoun

Doporučené příspěvky

U Makra jsem vzal jednou a nikdy vice :) Auto se pak malem ani nerozjelo, netahalo a melo tendence chcipat. Podobne zkusenosti mel i kamarad. Od jiste doby uz jezdim jedine na Shell pro V-Power 95 a kaslu na to. Nenajezdim toho zase tolik, abych pocitil par korun na litru.

nemáš mít 1,2 HTp, ta netáhne ani kdybys do ní lil kerosín.... :)

je videt, ze jsi v HTP asi nikdy nesedel........ :doh:doh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo u Makra v Brnejsem se pred nejakym rokem taky "spalil", prislo me ze jsemna to najel pekny ho.no,navic Cepro ma tyceny lepsi (vetsinou).

Jeste se vratim k tomu aktivnimu uhli, uz jsem teda pochopil, ze zachycuje pary a ty pak jdou nejakym zpusobem zpatky ke spaleni,akorat porad nechapu, kde ta nadobka teda je, kdyz tankuju, tak to liju pres to uhli, nebo ne?

mozna sem vazne asi debil, ale tak nejak to chapu :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo u Makra v Brnejsem se pred nejakym rokem taky "spalil", prislo me ze jsemna to najel pekny ho.no,navic Cepro ma tyceny lepsi (vetsinou).

Jeste se vratim k tomu aktivnimu uhli, uz jsem teda pochopil, ze zachycuje pary a ty pak jdou nejakym zpusobem zpatky ke spaleni,akorat porad nechapu, kde ta nadobka teda je, kdyz tankuju, tak to liju pres to uhli, nebo ne?

mozna sem vazne asi debil, ale tak nejak to chapu :p

naobka by mala byt navrchu expanzky, takze povedzme v paralanej rure vedla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska mi říkal táta, že u pumpy Na Zbraslavi natankoval do nádrže přes 48 litrů a to mu ještě nesvítila rezerva. Bohužel si uvědomil až po zaplacení, takže se mu při reklamaci jen vysmáli. Říkal, že mu přišlo, že to teče hrozně pomalu, což tady uváděl také Čenda.

A závěr? Ty hodnoty které tady něktěří udavájí jsou nereálné, prostě je stihl stejný případ jako otce.

Takže pumpě na Zbraslavi v ulici K výtopně se obloukem vyhněte, OKRÁDAJÍ !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska mi říkal táta, že u pumpy Na Zbraslavi natankoval do nádrže přes 48 litrů a to mu ještě nesvítila rezerva. Bohužel si uvědomil až po zaplacení, takže se mu při reklamaci jen vysmáli. Říkal, že mu přišlo, že to teče hrozně pomalu, což tady uváděl také Čenda.

A závěr? Ty hodnoty které tady něktěří udavájí jsou nereálné, prostě je stihl stejný případ jako otce.

Takže pumpě na Zbraslavi v ulici K výtopně se obloukem vyhněte, OKRÁDAJÍ !!!

zavolal na nich statnu obchodnu inspekciu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_bastien
Tak dneska mi říkal táta, že u pumpy Na Zbraslavi natankoval do nádrže přes 48 litrů a to mu ještě nesvítila rezerva. Bohužel si uvědomil až po zaplacení, takže se mu při reklamaci jen vysmáli. Říkal, že mu přišlo, že to teče hrozně pomalu, což tady uváděl také Čenda.

A závěr? Ty hodnoty které tady něktěří udavájí jsou nereálné, prostě je stihl stejný případ jako otce.

Takže pumpě na Zbraslavi v ulici K výtopně se obloukem vyhněte, OKRÁDAJÍ !!!

Pokud měl při tankování "omylem" stlačený odvzdušňovací ventil, tak proč ne 47 litrů? Objem plné odvzdušněné nádrže je pak okolo 55 l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

snike: klidek na 99 percent je to tym co sa spomina uz vyssie. a prave ak to zo stojanu tece veeelmi pomaly, nemusi byt ani stlaceny odvzdusnovaci ventil. jednoducho to nalejes az po hrdlo. btw. pri skoda economy run sa tiez jazdi s nadrzou po hrdlo - a to nie je 45 litrov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen takovou malou příhodu s tankováním. Když jsem kupoval auto, tak jsem si uhádal i plnou nádrž. No a prodejce to vzal důkladně - narval ji fakt plnou. Ručička palivoměru se nechtěla odtrhnout od horní rysky. Už jsem byl nervózní jak pes, co s tím budu dělat, že budu muset reklamovat. No naštěstí se po 250km "utrhla" a já se uklidnil. Musím říct, že z předchozích aut jsem to "přilepení" rafičky k horní rysce neznal.

Jinak - nevím, jak chcete zjišťovat, kolik litrů je do prvního cvaknutí, když pistole u pump nejsou totožné a mají různou délku a mám vyzkoušeno, že u některých pump první cvaknutí znamená, že se mi rafika palivoměru odtrhne po cca 150km a jinde už po ujetých 70km. No taky znám pumpu, kde si musím dávat majzla, protože tvar pistole je takový, že není problém omylem nádrž odvzdušnit a přeplnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska mi říkal táta, že u pumpy Na Zbraslavi natankoval do nádrže přes 48 litrů a to mu ještě nesvítila rezerva. Bohužel si uvědomil až po zaplacení, takže se mu při reklamaci jen vysmáli. Říkal, že mu přišlo, že to teče hrozně pomalu, což tady uváděl také Čenda.

A závěr? Ty hodnoty které tady něktěří udavájí jsou nereálné, prostě je stihl stejný případ jako otce.

Takže pumpě na Zbraslavi v ulici K výtopně se obloukem vyhněte, OKRÁDAJÍ !!!

ted jsem to nejak nepochopil? jak jsi myslel to, ze okradaji? tim, ze jsi natocil vic paliva? no lol...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já v okamžiku pípnutí rezervy mířím co nejdříve k benzínce a mám vyzkoušeno, že se mi tam vejde do prvníko vycvaknutí okolo 39 litrů, pak už jenom zaokrouhlím na 40, víc netankuju.

Na ten problém při přetankovávání mě upozornil i borec co na té shellce obsluhuje stojany, prý se už stalo, že jeden po natankování "plné" nádrže ani neodjel.Údajně kvůli nádobce s uhlím.Můj šéf ale tankuje před delší cestou až po hrdlo a zatím se mu nic nestalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska mi říkal táta, že u pumpy Na Zbraslavi natankoval do nádrže přes 48 litrů a to mu ještě nesvítila rezerva. Bohužel si uvědomil až po zaplacení, takže se mu při reklamaci jen vysmáli. Říkal, že mu přišlo, že to teče hrozně pomalu, což tady uváděl také Čenda.

A závěr? Ty hodnoty které tady něktěří udavájí jsou nereálné, prostě je stihl stejný případ jako otce.

Takže pumpě na Zbraslavi v ulici K výtopně se obloukem vyhněte, OKRÁDAJÍ !!!

ted jsem to nejak nepochopil? jak jsi myslel to, ze okradaji? tim, ze jsi natocil vic paliva? no lol...

Proč okradli? Nemyslím si, že by otec skutečně natankoval přes 48 litrů do ne zcela prázdné nádrže. Jak jsem psal nesvítila mu ještě ani rezerva, takže reálně měl natankovat kolem 38 litrů. Jezdí tam tankovat běžně, ale tohle se mu tam stalo poprvé a co jsme se teď doslechli, tak pár lidí ze Zbraslavi mají stejnou zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Pavel Š.

O přetankování Fabči už jsem tady psal,ale klidně to stručně zopakuju.Nádobka s aktivním uhlím je v pravým blatníku a slouží k odvětrávání nádrže,ne k plnění benzínem!A když přetankujete a nasaje to benzínový páry.tak nahlásí závadu elektroniky motoru a přepne na nouzovej program,kterej obnáší to,že se zvednou volnoběžný otáčky asi na 1200 a nechá se normálně doject.Postupně se to upravuje a je to v pohodě.Na VAGu druhej den zjistili náhodnou závadu a vše bylo OK.Proto od tý doby tankuju do prvního vypnutí pistole a nechápu,proč bych měl mačkat nějakej ventil.Já tankuju,jakmile se to přehoupne přes polovinu,což jsem se naučil v tehdejšímSSSR.Tady žijeme v civilizovaný zemi,kde na 55 km jízdy s práce míjím asi 6 benzínek.Ale proti gustu žádnej dišputát.Mějte se moc fajn a hodně šťastnejch kilometrů bez závad a kolem benzínek s levnějším benzínem!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen takovou malou příhodu s tankováním. Když jsem kupoval auto, tak jsem si uhádal i plnou nádrž. No a prodejce to vzal důkladně - narval ji fakt plnou. Ručička palivoměru se nechtěla odtrhnout od horní rysky. Už jsem byl nervózní jak pes, co s tím budu dělat, že budu muset reklamovat. No naštěstí se po 250km "utrhla" a já se uklidnil. Musím říct, že z předchozích aut jsem to "přilepení" rafičky k horní rysce neznal.

  Jinak - nevím, jak chcete zjišťovat, kolik litrů je do prvního cvaknutí, když pistole u pump nejsou totožné a mají různou délku a mám vyzkoušeno, že u některých pump první cvaknutí znamená, že se mi rafika palivoměru odtrhne po cca 150km a jinde už po ujetých 70km. No taky znám pumpu, kde si musím dávat majzla, protože tvar pistole je takový, že není problém omylem nádrž odvzdušnit a přeplnit.

Mě se ještě tenkrát u Felicie stalo, že pistole nevypla vůbec a benzín přetekl hrdlo !! A to byla Shellka pumpa. Přelitý benzín jsem tenkrát utíral z blatníku sněhem.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Takže když jsem na JET-ce natankoval místo obyvyklích 42litrů 51,3 tak je to v celku normální??? dojel jsem na to asi 702km...

Jestli jsem to pochopil... benzín vlezl do nějaký expansky... a mohlo mi to zničit nádobku s aktivním uhlím? No to jim to tam podpálim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja tam nalievam na Avanti ked sa posnažím aj 52L ale to treba pohybať autom a pomalyy....

potom sa mi min 200 až 220km neodlepi ručičky od plnej...potom to už ide rychlejšie:-)

všeobecne ked sa nikam neponahlam prejdem min 700km až viac :palec2:

inak dosť haluze su ked je ta nadrž plna až po strop nadrže a ked pomykam autom tak to bluboce -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže když jsem na JET-ce natankoval místo obyvyklích 42litrů 51,3 tak je to v celku normální??? dojel jsem na to asi 702km...

Jestli jsem to pochopil... benzín vlezl do nějaký expansky... a mohlo mi to zničit nádobku s aktivním uhlím? No to jim to tam podpálim...

je to v celku normalne, ja sem tam (ked chcem) tako natankujem aj 50 litrov, pricom bezne natankujem 35-45 litrov.

Zopar natankovani do expanzky by nemalo znicit nadobku s aktivnym uhlim, jeden vsak nikdy nevie, niekto to spravi raz a je KO a iny zakazdym a nic ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tankuju na Shellce obvykle cca 42 litrů a dojedu na to cca 600km.

Ale když jsem v létě jezdil hodně tak jsem běžně tankoval 50 litrů.

mne dojazd ukazalo najviacej ihned po natankovani nejakych 820km, ale presiel som aj 300km kym sa plavak pohol aj rucicka ci sa zacal menit dojazd (to iba v pripade pretankovania)

:p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja tam nalievam na Avanti ked sa posnažím aj 52L ale to treba pohybať autom a pomalyy....

potom sa mi min 200 až 220km neodlepi ručičky od plnej...potom to už ide rychlejšie:-)

všeobecne ked sa nikam neponahlam prejdem min 700km až viac :palec2:

inak dosť haluze su ked je ta nadrž plna až po strop nadrže a ked pomykam autom tak to bluboce -_-

mne sa na jednu nadrz podarilo prejst vyse 1000km, ale nieje to bezne, to bola skor vynimka ako pravidlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja tam nalievam na Avanti ked sa posnažím aj 52L ale to treba pohybať autom a pomalyy....

potom sa mi min 200 až 220km neodlepi ručičky od plnej...potom to už ide rychlejšie:-)

všeobecne ked sa nikam neponahlam prejdem min 700km až viac :palec2:

inak dosť haluze su ked je ta nadrž plna až po strop nadrže a ked pomykam autom tak to bluboce -_-

mne sa na jednu nadrz podarilo prejst vyse 1000km, ale nieje to bezne, to bola skor vynimka ako pravidlo

Co máš Fabko za motor? to bys musel mít průměr cca 5 litrů, to asi MPI nemáš ?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam MPI... oznacene ako HTP

dnes su uz vsetky motorizacie MPI, ale ak chcete vediet presne co mam mam 12V HTP 47kW f combiku na plechacoch a v Social Edition vybave (ABS, 2xairbag a pod)

Nemam problem mat priemerku pod 5 litr/100km, chce to predvidat mat lahku nohu atd atd (nevleciem sa a nieosm brzda premavky, prave naopak najdolezitejsia vec v setreni je plynolost jazdy)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...