AdoksS Vloženo 18. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2020 wrout: nemyslím si, že by tam byly větší kotouče. Když jukneš na desky, tak zjistíš, že mají zprávnou velikost a problém je v orezlých místech. Ta už jsou natolik zrezlá, že deska na nich nebrzdí, protože tam chybí materiál na kotouči. Věčí kotouč by ti nevlezl do držáku třmenu. Vyměň kotouče, pořádně očisti třmeny a držáky, zajisti volný pohyb desek a je to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 11. leden 2021 Sdílet Vloženo 11. leden 2021 Zdravim vas, po zlej skusenosti s kotucmi ATE, chcem dat vsetko original aj dosky. Predne kotuce a dosky robi Skodovka aj ako Economy, ma to zmysel? Mate nejake skusenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 24. leden 2021 Sdílet Vloženo 24. leden 2021 Zdravim, kolko brzdovej kvapaliny potrebujem na vymenu? 312/282 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 24. leden 2021 Sdílet Vloženo 24. leden 2021 Mrkni do dilenske prirucky. Pokud si pamatuju dobre, tak bys mel kazdou brzdou prohnat 200 ml. Plus budes potrebovat to co je v nadrzce. Ja vzdy kupuju litr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 29. leden 2021 Sdílet Vloženo 29. leden 2021 1,15 so spojkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 30. leden 2021 Sdílet Vloženo 30. leden 2021 Dik. Pasuje predny strmen s drziakom 312mm z octavie 3/golf 7 na octaviu 2? Mam moznost kupit nove 2 strmene s drziakmi za dobru cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.machalik Vloženo 30. leden 2021 Sdílet Vloženo 30. leden 2021 to cayc: ano, osobni zkusenost... Pokud mas ted 288mm tak ti staci jen ty drzaky desticek, trmeny jsou stejny jako na 312 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 30. leden 2021 Sdílet Vloženo 30. leden 2021 Ja už mám 312mm len som chcel novší strmen. Ale tam idú asi iné dosky. Ostanem pri tom z rsky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 31. leden 2021 Sdílet Vloženo 31. leden 2021 pasujú ale nevidím dôvod to meniť , samozrejme musíš držiaky aj strmene aj platne ...tam to dáva význam pri kotúčoch 312x30 ako má Karoq a spol ... ak máš ponuku na lacné origo diely tak bež do toho , inak staré ATE strmene sa mne páčia viac a hlavne pri opotrebených platničkách nehrkocú Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 31. leden 2021 Sdílet Vloženo 31. leden 2021 Super. Vzadu mam trw 282mm strmen, mam možnosť kúpiť ako nové zadné bosch vraj tiež na kotúč 282mm, aký je tam rozdiel? Kotúče a dosky sú rovnaké? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 7. Únor 2021 Sdílet Vloženo 7. Únor 2021 Zdravím, po 2 rokoch som zistil, že mi mechanik nakodoval cez vcds väčšie brzdy ako mam reálne. Teraz som to zistil náhodou, keď sme pozerali ABS jednotku a jej kódovanie. Mám 312/282 a nastavene bolo 345/310. Takisto mi prekodovali brzdovy asistent z 0 na 2 z médium na strong. Mohlo aj toto nastavenie spôsobiť zle opotrebenie kotúča? Po prekodovani sa zjemnil chod pedala, skor brzdí a jemnejšie, vibrácie kotúča sú oveľa menšie. Brzdy pôjdu originál nové, už sú aj kúpené, len chcem vedieť vás názor prečo to tak nastavili, ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. Únor 2021 Sdílet Vloženo 7. Únor 2021 NE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 7. Únor 2021 Sdílet Vloženo 7. Únor 2021 Super. A aký to malo zmysel nakodovat väčšie brzdy? Dávalo to vyšší tlak? Pocitovo to brzdilo ostrejšie, len nábeh bol agresivny, skôr na okruh, nie na bežné jazdenie. Takisto ten asistent, načo to je dobre? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 7. Únor 2021 Sdílet Vloženo 7. Únor 2021 skôr to bude info pre ESP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 24. Duben 2021 Sdílet Vloženo 24. Duben 2021 Zdravím menil som pred 400km kotúče aj dosky, mozem ísť na stk ci radsej počkať kým to sadne? Sem tam pri slabom dobrzdovani to este zapiska, takze to este nesadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aquilla Vloženo 6. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2021 (editace) Dobrý deň, hľadal som tento strmeň (BOSH BIR III) ale buď mám pociť hľadalo len druhé slovo, ktorým bolo číslo 3 alebo sa to fakt v taktomto formáte nenachádza "bir 3, bir III". Tak dúfam že bude v poriadku, keď sa opýtam. Chcel by som si skúsiť vymeniť kotúče a doštičky aj vzadu. V predu to išlo celkom ľahko. V manuáli pre FL verziu píšu o ručnej/parkovacej brzde - "Nové seřízení je nutno provésť pouze při výměně lanka ruční brzdy a třmenu brzdy nebo brzdových kotouču". Takže predpokladám, že to bude nutné urobiť. 1, Viete mi prosím poradiť ako sa ľahko dostať kej seřizovacej matici? Cez zadný popolník, ten nejako vytiahunť? (doložím ešte foto ako to vyzerá u mňa, lebo zo skúseností viem, že ten stred môže vyzerať rôzne) 2, Ručná brzda mi robí trochu starosti. Je nutné ju zo strmeňa nejako odmontovať, alebo s ňou netreba nič robiť? Pokojne môžem len dať dole strmeň a niekde ho bezpečne zavesiť aby neťahal brzdovú hadičku? 3, Na čo si dať ešte pozor pri výmene? V podstate podľa manuálu by to malo byť podobné ako predná brzda. Strmeň dať dole - pridržať vodiaci čap a vyšróbovať samoistiaci šrób, vyčistiť, zatlačiť prípravkom, namazať ak treba vodiace čapy, strmeň zavesiť, držiak strmeňa dať dole a vyčistiť, poistný šrób kotúča odšróbovať a kotúč dole, vyčistiť náboj, nový kotúč namontovať a zaistiť šróbom, držiak strmeňa namontovať, nové pliešky do ktorých idú doštičky, strmeň, nové poistné šróby čo by mali byť pri doštičkách. zošliapnuť (pri vypnutom motore?) brzdový pedál, Nakoniec nastaviť ručnú brzdu. Ďakujem Vám veľmi pekne za pomoc. Editováno: 6. Říjen 2021, autor: aquilla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 7. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2021 1) přes vyndaný popelní to jde - blbě, ale jde 2) není nutné 3) držák třemenu je přichyven šroubem s "mnohohranem" - taková ta hvězdička, co má víc cípů než thorx. Netuším, jak se to jmenuje a je to myslím dvanácka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aquilla Vloženo 13. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2021 wittmann - ďakujem za odpovede. keďže som zháňal info aj inde, je to tak, s tou ručnou nič netreba. Len mi poradili ju po dokončení a zošliapnutí brzdového pedálu pár krát na doraz zdvyhnúť. Ten mnohohran je XZN a má veľkosť M14. Strmeň bol 15 poistný šrób a 17 vodiaci šrób strmeňa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaro43434 Vloženo 17. leden 2022 Sdílet Vloženo 17. leden 2022 Mal by som otázku. Mám octaviu 2 1.9tdi r.v. 09-2006. Prešiel celé toto téma. Tak podľa všetkého mám zadné kotúče 255 a zadný piest v strmeni je 38mm. Na škoda stránke podľa vin píše 253mm. Čítal som že 253mm sa dávali od roku 2009. Naposledy som kupoval 253mm a tie sú na aute , ale veľmi často mením zadne kotúče z dôvodu prehriatia a následne pri vysokej rýchlosti cítiť chvenie od zadnej nápravy až v opierke. A brzdení hučia. Je už úplne jedno aká značka. Je problém v tom že tam som stále dával 253mm , lebo sú tenšie ,ľahšie ? Predne kotúče sú ok 280mm. V zadu piesty - voditka sú stále premazané, strmene komplet nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
depešmod Vloženo 6. Květen 2022 Sdílet Vloženo 6. Květen 2022 Poradi niekto dobre kotuče a dostičky na Octaviu II , 1.6 TDI , 77KW , CAYC combi . dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PcGamer Vloženo 2. Červen 2022 Sdílet Vloženo 2. Červen 2022 Mam přesně co ty. A ještě DSG. A po přečtení fóra jsem sel do kotoucu Brembo Max (drazkovane) a keramické desticky Textar. A naprosto v poradku. Brzdi to dobre, nepíská a diky keramickejm destičkam se nešpiní ani (tolik) kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.