Přejít na obsah

aquilla

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení aquilla

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. wittmann - ďakujem za odpovede. keďže som zháňal info aj inde, je to tak, s tou ručnou nič netreba. Len mi poradili ju po dokončení a zošliapnutí brzdového pedálu pár krát na doraz zdvyhnúť. Ten mnohohran je XZN a má veľkosť M14. Strmeň bol 15 poistný šrób a 17 vodiaci šrób strmeňa.
  2. Dobrý deň, hľadal som tento strmeň (BOSH BIR III) ale buď mám pociť hľadalo len druhé slovo, ktorým bolo číslo 3 alebo sa to fakt v taktomto formáte nenachádza "bir 3, bir III". Tak dúfam že bude v poriadku, keď sa opýtam. Chcel by som si skúsiť vymeniť kotúče a doštičky aj vzadu. V predu to išlo celkom ľahko. V manuáli pre FL verziu píšu o ručnej/parkovacej brzde - "Nové seřízení je nutno provésť pouze při výměně lanka ruční brzdy a třmenu brzdy nebo brzdových kotouču". Takže predpokladám, že to bude nutné urobiť. 1, Viete mi prosím poradiť ako sa ľahko dostať kej seřizovacej matici? Cez zadný popolník, ten nejako vytiahunť? (doložím ešte foto ako to vyzerá u mňa, lebo zo skúseností viem, že ten stred môže vyzerať rôzne) 2, Ručná brzda mi robí trochu starosti. Je nutné ju zo strmeňa nejako odmontovať, alebo s ňou netreba nič robiť? Pokojne môžem len dať dole strmeň a niekde ho bezpečne zavesiť aby neťahal brzdovú hadičku? 3, Na čo si dať ešte pozor pri výmene? V podstate podľa manuálu by to malo byť podobné ako predná brzda. Strmeň dať dole - pridržať vodiaci čap a vyšróbovať samoistiaci šrób, vyčistiť, zatlačiť prípravkom, namazať ak treba vodiace čapy, strmeň zavesiť, držiak strmeňa dať dole a vyčistiť, poistný šrób kotúča odšróbovať a kotúč dole, vyčistiť náboj, nový kotúč namontovať a zaistiť šróbom, držiak strmeňa namontovať, nové pliešky do ktorých idú doštičky, strmeň, nové poistné šróby čo by mali byť pri doštičkách. zošliapnuť (pri vypnutom motore?) brzdový pedál, Nakoniec nastaviť ručnú brzdu. Ďakujem Vám veľmi pekne za pomoc.
  3. Dobrý deň, len by som Vám chcel dať radu, ak stále sa nájde niekto kto bojuje zbytočne s touto aplikáciou .. tak aplikácia "Car Scanner ELM OBD2" je úplne zadarmo a poskytne Vám nielen info o DPF (rovnaké ako táto aplikácia) ale aj mnoho ďalších údajov z iných senzorov, logovanie, prístrojovú dosku ktorú si môžete nastaviť podľa seba atp. Disclaimer: nemám nič spoločné s tou appkou, akurát som tu strávil hodiny s čítaním a naberaním rozumov a potom som sa pustil aj do vlastného hľadania a našiel som toto, takže Vám moju skúsenosť zdieľam za účelom uľahčenia riešenia získania aktuálnych hodnôt o Vašom DPF :).
  4. Ahojte, pozdielam s vami moje skúsenosti s troma adaptérmi, ktoré som skúsil - auto: Octavia 2 facelift combi, 2.0 TDI CR CFHC Kúpil som tri adaptéry z alza.cz (wifi) Sixtol - tento som si nakoniec nechal. stojí rovnako na alze ako u výrobcu. (399czk) sixtol z alzy (bluetooth) Geko Geko z Alzy nezmestil sa mi do portu aj keď na pohľad vyzarajú rovnako ako ten Mobilly. (niekto predomnou tu túto skúsenosť už spomínal, ale bol som zvedavý) (bluetooth) Mobilly Mobilly z Alzy Oba mi fungujú, so zamknutou caristou našli rovnaký počet chýb. S odomknutou Caristou som používal len wifi adapter, pretože som si tie aplikácie nahral do notebooku do android emulátoru - LDPlayer4 (freeware) a ten sa mi nepodarilo spojiť s BT adaptérom. Sixtol adaptér som taktiež skúšal s VAG-DPF free aj cracknutou, taktiež som s tým skúšal iné aplikácie (Torque free, SX OBD, Car Scanner). Jedinú nevýhodu vidím v tom, že tak ako na BT tak ani na Wifi adaptér sa nedá nastaviť custom heslo. Wifi je dokonca úplne bez hesla. Na adaptéry sú svetelné diody, ktoré signalizujú či je to správne pripojené (predpokladám). Nejako to preblikáva a ostáva svietiť potom na zelenej :).
  5. Pekný večer tiež. Presne nad Vašou správou je fotka kde sú označené šróby s ktorými sa to dá nastaviť. Teda aspoň na mojej O2 z ktorej je tá fotka je to takto. Mám xenóny stretávacie a halogénové diaľkové. Prípadne to len vyskúšajte nemáte čo pokaziť. tiež som si to vyskúšal, aj keď som už mal predstavu z knižky čo s čim :).
  6. Pretože som sa tu "dočkal" pomoci a pretože mi už písali aj sukromné správy som sa rozhodol moju otázku prerobiť na odpoveď a snáď aj pomoc ostatným: NASTAVENIE XENÓNOVÝCH SVETIEL - Octavia 2 - po facelifte
  7. Ahoj Ja mam sice po facelifte O2 s xenonmi, ale taketo spravanie som nepozoroval. No z toho co popisujes mi to pripada ze to je skor sposobene naklonom samotneho auta - pri brzdeni sa auto nakloni dopredu a taktiez luce svetiel svietia nizsie, zatial co pri akceleracii sa auto nakloni dozadu (sadne zadok) a luce svietia vyssie. Xenony by sa prave mali naklapat tak aby drzali tu istu uroven takze by sa mali pri brzdeni prave dvyhat a nie klesat. Preto si myslim ze to nerobia xenony. Niesom ale odbornik len pisem svoj nazor :). Mozno ten pohyb svetiel viac vnimas pretoze xenony maju ostrejsi prechod medzi miestom kde svieti luc a kde nesvieti v porovnani s halogenovou ziarovkou.
  8. ja si myslim ze 0,3l je tak maly rozdiel ze to moze byt fakt sposobene,stylom,chybou merania..teplota pneu.. ale ja niesom ziadny odbornik, len moj skromny nazor
  9. ahojte, napiste mi prosim vas len ktory srob ako nastavuje svetla (hore/dole; vlavo,vpravo) .. a ktore (stretavacie, dialkove). fotka je z mojho auta - xenony o2 2013, po facelift dakujem za pomoc
  10. ja mam dsg na O2 ale nic take mi to nerobi asi tj uz off topic. ale itak by ma zaujimalo, podarilo sa ti to vyriesit co bola chyba ?
  11. aquilla

    Doporučte servis

    Nie tam nechodte. Ja som tam bol len prezut (kolesa na diskoch, letne vymenit za nove zimne, tak aby to aj vyvazili, inak by som si prehodil kolesa sam). .. dali do kufra, pridem ze vyberiem a nikde nic napisane ktore koleso bolo kde. Tak si vravim, okej, mozno to maju nejako sikovne u seba poznacene. Na konci zimy som tam isiel nech mi prezuju zimne za letne (len tak zo zvedavosti, ci to daju spravne). Ja som si zmeral hlbku dezenu, takze som aspon vedel ktore boli vpredu (rozdiel v jednom pare bol 0,6 mm). samozrejme ze nemali predstavu ktore kde bolo .. a to ma este presviedcali ked som sa ich pytal, ci nevadi, ked si nepoznacili ktore koleso kde bolo, ze nie, vsak to sa nanovo vyvazi. Na lavej som mal zadne penu (s vyssim dezenom) a na pravej povodne predne s nizsim dezenom. No a potom ma este zavolali k auto (uz bolo prezute) a cez disky mi ukazoval ako mam v katastrofalnom stave brzdy vzadu a treba to cim skor vymenit. Mesiac na to (bez toho aby som isiel nieco s brzdami robit) som isiel na STK, vsetko super.... . Skoda - Ford Brandys nad Labem - NIE !
×
×
  • Vytvořit nový...