Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Nějak tak, Jirko

ja mit Tdi tak jdu jedine k dieselpower www.dieselpower.cz cip na miru za rozumnou cenu. Ja mam benzin a nevim komu bych to sveril. Cimbu je na muj vkus trosku drahe....

samozřejmě, že to tak je a mám to osobně vyzkoušený na VW Transportéru, kde jsem přidal IC, právě proto, abych ten výkon zvednul. A on se tím taky samozřejmě zved. Nevím, proč tady tuhle diskuzi vůbec vedem.

jen dotaz k T4, jaký jsi tam dal?

no jednalo se taky o úpravu dat ř.j., ale bylo to ještě vylepšený pěkným intercoolerem, kterej byl umístěn dole v nárazníku za mřížkou. To má celkem myšlenku, protože to zvedlo výkon snad ještě o 20 k, tedy asi na 260.

Jinak intercooler Ti maximalni vykon nezvysuje, takze co si napsal je trosku nesmysl ;)

Nejsem automechanik a to neco malo co o motorech vim,mam od svych kamaradu,kteri se lazenim zabyvaji jiz delsi dobu,oba mi potvrdili zlepseni vykonu po vymene intercooleru a to u vozu Subaru impreza Gti a Lancer evo8,ktere vlastni.Zejmena u prvne jmenovaneho,kde miniaturni original umisteny nad motorem pod kapotou vymenil za podstatne vetsi z verze sti a presunul jej pod predni masku.Zmena byla znat.Totez Lancer.Nesmysly se psat obcas podari,ale vzhledem k tomu,ze o par radku nade mnou pise neco podobneho i jiny clen o firme,ktera tuto upravu na rs nabizi a udava zhruba tuto hodnotu.Skodovkari sice nadelili rs intercooler pomerne velky,ale jak uz jsem rekl,je velmi chytre umisten mezi chladicem klimy a motoru,cimz myslim pozbyva na ucinku.Rovnez firma abt,ktera nadelila rs 270 koni,pise,ze upravou kromne ridici jednotky,sani a vyfuku prosel take intrercooler.Cip dokaze maximalne 240 koni,sani a vyfuk pri stesti dalsich deset viz sportmotor,takze mi porad nekde zhruba dvacka lita.Ale mozna jsem to jen vse spatne pochopil,tak se kdyztak omlouvam......

kam se do OII vleze IC mezi chladič klimy a motoru? vzdyt ty jsou nalepený na sobě, alespon ja to tak mam a jedna vrtule fouká na jeden chladic a druhá na druhej

tak to kecáš strejdo..

Cimbu je levnější než celej Dieselpower dohromady.. lol

hoši, tady asi každej píšete o jiným dieselpoweru, protože Reesha určitě dražší než Cimbu nebude

hoši, tady asi každej píšete o jiným dieselpoweru, protože Reesha určitě dražší než Cimbu nebude

taky nevim jakej Dieselpower strejda mysli, ja psal o Reeshovi

http://www.cimbu.cz/sk/index_sk.php?page=5

/FAQ:

4. Môžu v autorizovanom servise zmeniť nové dáta v RJ ?

Je to možné, ale iba výmenou riadiacej jednotky za sériovu./

Preco by mali menit celu RJ. Staci prefleshovat data RJ. / VAG a orig. CD na fleshovanie dat.. pre RJ/

Inac podla cenika je Cimbu dost drahy.. hlavne pre Octaviu II TDi.

Byl jsem u toho ve SportMotoru.

Ten konektor pro flashnutí paměti je uvnitř jednotky (EDC16) jako plošky na desce plošného spoje. Odkrytovaná jednotka se umístí do speciálního přípravku, shora jsou na plošky navedeny kontaktní jehly s odpruženými hroty a toto "monstrum" je teprve připojeno na interfejs, který provede konektivitu s PC (nebo NB).

Po proceduře se jednotka vyjmula, hermetizovala silikonem, zavřela a po zaschnutí (cca 15-20 minut) byla namontována zpátky do auta.

Přes žádný vnější konektor to provést nejde.

Přesně takhle to dělali i mě

http://www.cimbu.cz/sk/index_sk.php?page=5

/FAQ:

4. Môžu v autorizovanom servise zmeniť nové dáta v RJ ?

Je to možné, ale iba výmenou riadiacej jednotky za sériovu./

Preco by mali menit celu RJ. Staci prefleshovat data RJ. / VAG a orig. CD na fleshovanie dat.. pre RJ/

Inac podla cenika je Cimbu dost drahy.. hlavne pre Octaviu II TDi.

Když ses přihlásil do akce od Fabiatiků, tak se dělal hromadný chip do OII od Cimbu za 12tisíc.. :palec2:

no, věřim, že i tak je ta cena, když ne vyšší, tak hodně podobná a nemusíš se přihlašovat do žádný akce

mám dotaz ohledně motoru BKD 2.0 TDI (103 kW/ 140 PS), origo tam mám turbínu s číslem dílu 03G 253 019 A, teď jsem koupil turbínu z toho silnějšího 2.0 TDI (170 PS) a má číslo 03G 253 019 N, otázkou je jestli se s tím už někdo setkal, jestli to tam půjde přehodit a jestli je potenciál toho turba možno využít při zvyšování výkonu. Nemam filtr pevnych castic..

mám dotaz ohledně motoru BKD 2.0 TDI (103 kW/ 140 PS), origo tam mám turbínu s číslem dílu 03G 253 019 A, teď jsem koupil turbínu z toho silnějšího 2.0 TDI (170 PS) a má číslo 03G 253 019 N, otázkou je jestli se s tím už někdo setkal, jestli to tam půjde přehodit a jestli je potenciál toho turba možno využít při zvyšování výkonu. Nemam filtr pevnych castic..

si myslím,že by to tam mělo jít namontovat,ale aby si jí opravdu využil,tak to bude chtít upravit soft

je otázkou, jestli to druhý turbo opravdu tlačí víc. Ale zajímá mě to taky. Kolik jsi za to turbo dal ?

je otázkou, jestli to druhý turbo opravdu tlačí víc. Ale zajímá mě to taky. Kolik jsi za to turbo dal ?

Mělo by tlačit víc než standartní a mělo by být údajně i trochu větší tělo, ale je to zatím info na úrovni kamarádovo kámoš povídal, že slyšel :-). A tak hledám věrohodnější zdroj informací.

dal jsem za něj 4000

no ty vole, kde rostou ? Za tyhle money ho chci taky !!!

no ty vole, kde rostou ? Za tyhle money ho chci taky !!!

Jj, solidní cena -_-

je otázkou, jestli to druhý turbo opravdu tlačí víc. Ale zajímá mě to taky. Kolik jsi za to turbo dal ?

Mělo by tlačit víc než standartní a mělo by být údajně i trochu větší tělo, ale je to zatím info na úrovni kamarádovo kámoš povídal, že slyšel :-). A tak hledám věrohodnější zdroj informací.

dal jsem za něj 4000

Za 4000 turbo z RS????To bych chtel videt?? Jinak bez upravy softu ti bude turbo k nicemu to ze je vetsi neznamena ze bude automaticky tlacit vetsi tlak.Tohle se musi doladit proste chipem.Jinak za 4000 tusim Andre prodava jete z 81kw a za 6000 z Fabie RS jete, takze za 4000 turbo z nove 2.0 RS to je zadarmo!!!!!!!!

kam se do OII vleze IC mezi chladič klimy a motoru? vzdyt ty jsou nalepený na sobě, alespon ja to tak mam a jedna vrtule fouká na jeden chladic a druhá na druhej

U rs jsou ulozeny za sebou :kuk: Ic je uprostred a jsou na sebe nalepeny,vrtule foukaji na chladic motoru.Chce ho dat jinam,zatim to ale kromne ABT nikdo nedela,takze sehnad novy a hadice chvili potrva....

  • 2 týdny později...

Klucí, když už jsme u těch chipů, plánujete ho někdo? S touhle myšlenkou si docela pohrávám, tak jsem myslel, že kdyby nás bylo víc, možná by se třeba u Cimbu domluvila i nějaká sleva, ne???

tak zatím jsem o nikom, komu by dal Janda slevu neslyšel :D Ale jestli to chceš udělat, udělj to hned, aby ti co možná nejvíc věcí odešlo ještě v záruce, jako mně.

tak zatím jsem o nikom, komu by dal Janda slevu neslyšel :D Ale jestli to chceš udělat, udělj to hned, aby ti co možná nejvíc věcí odešlo ještě v záruce, jako mně.

Co všechno ti odešlo? A jak si to dělal se zárukou, v servisu nezkoumaji, jestli máš jinej chip? Tak nějak doufám, že nic neodejde ;)

Jinak Janda říkal, že zatím udělal 18 RS TFSI a problém byl jen u jednoho, kde odešel blow off ventil, prej nějaká špatná série, či co...

co mi odešlo ? Vstřiky, hlava, turbo a ted po záruce spojka.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.