Lukasenko16V Vloženo 2. Září 2011 Sdílet Vloženo 2. Září 2011 Ahojte ja mam Octavii 2 1.9 77KW chip na 107 kw a jede t ofakt super spotreba sla dolu kdyby nekdo chtel neco chipnout dejte vedet neni problem nechat udelat mapu a nahrat do auta ja si t odela lsam je nnechal udelat mapu a vyjde to podstatne levneji a jede t ofakt hodne pekne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 3. Září 2011 Sdílet Vloženo 3. Září 2011 Graf se mi nechce skenovat, stejně ho sem nikdo nedává. 390 Nm, 179 PS V sérii mělo auto 346NM a 146 PS. DPF off? jak reaguje setrvacnik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 3. Září 2011 Sdílet Vloženo 3. Září 2011 (editace) 2 frantisek1979 No podle mě setrvačník reaguje pořád stejně, jen spojka dostává do těla. Editováno: 3. Září 2011, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 2 frantisek1979 No podle mě setrvačník reaguje pořád stejně, jen spojka dostává do těla. asi mas pravdu. tech 390 je asi dost. ale asi to udrzi? mluvil jsem s lidma od Dieselpoweru, pry je strop 400Nm (DSG) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 (editace) Mně by zajímalo opravdu, jak to s tou DSG je. Všichni něco odhadují, všichni něco ví, ale reálné podklady se mi nepovedlo najít. Z toho, co jsem dohledal v zahraničí, tak 350Nm je provozní max jako doporučené, 380Nm je omezovač (ač nevím, jak to je řešeno). Pak několi úpravců nabízí jednak úpravu jednotky, aby nebyla omezena, tak pak i HW úpravy, myslím, že do cca 600Nm (cena myslím 2800EUR) a pak přes 600Nm (cena na dotaz), obojí třeba na http://hgp-turbo.de/. Taky se údajně dá zrychlit reakce a prostě upravit činnost (to mám zase ze http://www.jbsautodesigns.co.uk/). U nás nikdo nic, svého času před čipem jsem se dotazoval pár firem v ČR a údajně to nejde a nedělá se to, jiní zase říkali, že to není potřeba. Je tu někdo, kdo má měřené podklady, nějaké opravdové pdoklady a ne jen JPP? Díky. EDIT: já mám teď cca 371Nm změřeno Editováno: 4. Září 2011, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vaha Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 omezovač kroutícího momentu je řešen v řj motoru a jednotka si ho dopočitá podle určitých hodnot... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 Článek o čipování. http://www.novinky.cz/auto/tuning/244088-vyzkouseli-jsme-jak-se-zvysuje-vykon-motoru-u-skody-octavia.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 21. Září 2011 Sdílet Vloženo 21. Září 2011 (editace) Myslíte že je to funkční.Nemá někdo nějakou zkušenost? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250773309214&ssPageName=ADME:R:RC:MOTORS:1123 http://stores.ebay.com/performance-chip303/SKODA-/_i.html?_fsub=2557032015&_sid=997125835&_trksid=p4634.c0.m322 URČITĚ TO NIKDO NEZKOUŠEL? Editováno: 22. Září 2011, autor: Pavel 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gracho Vloženo 21. Září 2011 Sdílet Vloženo 21. Září 2011 (editace) Power Box určite nie ! Auto bude potom dymiť....a zvyčajne to býva iba zaliatý odpor v lepidle,ktorý klame RJ Editováno: 21. Září 2011, autor: Gracho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 (editace) Tak jsem se konečně dostal k tomu, abych se taky pochlubil. Samozřejmě úprava u TDIFUN a mohu jen vřele doporučit!!!! :palec2: :palec2: Samozřejmě EGR - OFF, a regulace teplých startů. Nebyl potřeba přímo softík na teplé starty jelikož má jednotka s tímto problém neměla. Editováno: 24. Září 2011, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 Tak to máme velice podobný graf i s těma výslednýma hodnotoma. Jen v sérii to bylo odlišné já měl 310 Nm a 120 koní takže velice povedené jen mě štvalo, že to ve vrchu prostě nejelo od 2500 ot co šíleně vadlo nyní je to bombaaaa Žadné nesmyslné řazení při akceleraci, ale jen šlapnu a jedu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 24. Září 2011 Sdílet Vloženo 24. Září 2011 Jak říkáš 2000ot/min a jenom zátah,zátah a zátah. Strašný rozdíl oproti sérii - ostatně to říká každý člověk co si nechal NADOPOVAT svého miláška u TDIFUN. :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 Tak já ho sem tedy také dám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giorgio.v75 Vloženo 6. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2011 Čau všichni, tak jsem si toto téma vcelku podrobně přečetl a prozměnu jsem zase jednou rád že to tu je , chybí mi tu už jen někdo kdo chipnul poměrně víc zajetou 1.9.TDi 77kW. Pro upřesnění, mám OII. MR2006 1.9.TDi PD kombi, koupil jsem jí jako 4 letou firemní s 217.000.km, ale s pravidelným značkovým servisem a za 15.000km co jsem nalítal já nechtěla krom plánovaný výměny oleje nic. Letos jsem jí přehodil do RS nárazníků, LED světel apod, tak by jí nějakých 107kW už od vzhledu slušelo. Zajímá mě jestli při stavu 232XXXkm je chip (půjdu určitě k POWERDIESELU nebo TDIFUN, něco v Praze od nich bude ne) nějak víc rizikovější k životnosti motoru, nebo je to naprosto jedno a vliv má jen aktuální technický stav vozu. Měl jsem OI. 81kW a tohle je proti tomu fakt lenoch tak to trochu nadupat vážně chci. Spojka by těch 320-330n/m měla ještě bez újmy zvládat ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kominor Vloženo 6. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2011 Záleží na stavu motoru. Když to dělá profík, tak se není čeho bát Já měl 205 tkm když jsem čipoval a motor šlapal jak hodink Dodo-Kolin čipoval tuším když měl najeté 250 tkm, tak že žádný problém 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastamax Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 (editace) tak pridavam aj ja moj chip 1,9 TDI / 77KW motor BXE r. 11/06 v serii malo 84kw ( no je to safe tuning tak neviem ale koniky by som este bral tak do 145 Editováno: 10. Říjen 2011, autor: rastamax Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Taky pěkné. Hned se s tím autem jinak jezdí, když víš že to tam máš pod kapotou. VIĎ???? :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Tak jsem se konečně dostal k tomu, abych se taky pochlubil. Samozřejmě úprava u TDIFUN a mohu jen vřele doporučit!!!! :palec2: :palec2: Samozřejmě EGR - OFF, a regulace teplých startů. Nebyl potřeba přímo softík na teplé starty jelikož má jednotka s tímto problém neměla. Ještě když na to tak koukám, nemáš doma Vaga? Hodně by mě zajímal log 3 a 11 kanál. Graf z brzdy je graf z brzdy, ale log je log, myslím si že budeš mít velikou špičku na turbu při cca 2000 ot ale třeba se můžu mýlit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Tak já ho sem tedy také dám A tohle by mě zajímalo ještě víc..co to je za průběh ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Ještě když na to tak koukám, nemáš doma Vaga? Hodně by mě zajímal log 3 a 11 kanál. Graf z brzdy je graf z brzdy, ale log je log, myslím si že budeš mít velikou špičku na turbu při cca 2000 ot ale třeba se můžu mýlit Bohužel VAGA nemám. Nejsem si jist, ale podle tvých slov by to bylo asi špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastamax Vloženo 11. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2011 Taky pěkné. Hned se s tím autem jinak jezdí, když víš že to tam máš pod kapotou. VIĎ???? :palec2: jasneeeee je to o niecom inom teras auto je zive inac mal som nahodene aj na skusku 360nm / 150 ps ale spojka uz bola citit tak som sa len previezol a dal s5 to co mam, ale este bude trosku uprava krutak nechame ale ps dame kusok viac este Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 11. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2011 Čau všichni, tak jsem si toto téma vcelku podrobně přečetl a prozměnu jsem zase jednou rád že to tu je , chybí mi tu už jen někdo kdo chipnul poměrně víc zajetou 1.9.TDi 77kW. Pro upřesnění, mám OII. MR2006 1.9.TDi PD kombi, koupil jsem jí jako 4 letou firemní s 217.000.km, ale s pravidelným značkovým servisem a za 15.000km co jsem nalítal já nechtěla krom plánovaný výměny oleje nic. Letos jsem jí přehodil do RS nárazníků, LED světel apod, tak by jí nějakých 107kW už od vzhledu slušelo. Zajímá mě jestli při stavu 232XXXkm je chip (půjdu určitě k POWERDIESELU nebo TDIFUN, něco v Praze od nich bude ne) nějak víc rizikovější k životnosti motoru, nebo je to naprosto jedno a vliv má jen aktuální technický stav vozu. Měl jsem OI. 81kW a tohle je proti tomu fakt lenoch tak to trochu nadupat vážně chci. Spojka by těch 320-330n/m měla ještě bez újmy zvládat ne? Ahoj. Ano-jak psal kominor. Já jsem byl na chipu u TDIfuna při 257tis. Vše OK Olej a filtry měním v intervalu 15tis.km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 11. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2011 A tohle by mě zajímalo ještě víc..co to je za průběh ??? Jestli máš na mysli tu špičku tak je to druhý vstřik /pokud se dobře pamatuju), který by potřeboval opravit, ale problém to prý není. Nicméně na otáčky 2200 jsem kvůli DSG opatrný a tomuto spektru se pokud možno vyhýbám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 11. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2011 (editace) Sniper: No tak někoho zkus a udělej log, jen tak ze srandy. Netvrdím že musí být něco špatně, podle mě je graf grafem, ale špičky na turbu odhalí jenom log a ten jedinej může vypovídat o správně fungujícím motoru potažmo ůpravě a nebo taky rozhodne že tohle by se čipovat nemělo, jako když je vadný vstřik, nebo turbo nepracuje jak má- tak to odhalí jen poctivě udělaný log, žádná brzda. Navíc se dá s brzdou pracovat a udělat si měření +- k obrazu svému (výkonové parametry) Bohužel co vím ze zkušenosti, logy žádný firmy nedělají a chipují i auta, který mají problem s turbem a padají do nouzáku. Prostě co přijede, to se nachipuje. Hold peníze se musí točit no. RicharD: Nechápu, když byl problém s motorem jak píšeš, proč se to chipovalo?? Jinak ukaž ten graf co jsi sem dal kdekoliv jinde, ale myslím že ovace to nesklidí. Ještě když se zadívám na ten zub co tam je před ůpravou, tak po ůpravě je to akorát horší. Takhle graf vypadat nemá. Editováno: 11. Říjen 2011, autor: juke.box 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 11. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2011 juke.box Chtěl bych se tě na něco zeptat. Jak poznám (krom diagnostiky), že jde motor do nouzového režimu???? Na přístrojové desce se mi rozsvítí kontrolka nebo jen úbytkem výkonu. Docela dost lidí se tu o tom zmiňuje, ale nějak jsem to od nich nepostřehl jak k tomu došli. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.