marekbacik Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 Chcel by som chipnut auto, SKODA SUPERB I, 2.0 TDI 140 HP na 170 HP u furny CHIP Tuning , mam do toho ist?? alebo skusit radsej inu firmu??? bude to rozdiel poznat u takehoto motora??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimco Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 Podla mňa, ak má turbo dobré tlaky tak je jedno že píska, možno to akurát urýchli jeho proces. Ale či má dobré tlaky keď píska ťažko povedať. Ale už som videl auto ktoré napískalo ďalších 100 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanrs Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 chip od TDIfun, 2.0TDI BKD, namerane hodnoty boli 147hp a 333Nm, po uprave 172hp a 382Nm, necitim ziaden rozdiel vo vykone, je to mozne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 (editace) Neboj se a dej sem graf. Každý ho k úpravě dostává. Jinak nárůst výkonu tvých parametrů by měl být znát. Editováno: 11. Květen 2013, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanrs Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Neni to najlepsie videt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 Podle grafu by jsi měl pocítit výrazný rozdíl v rozmezí otáček od 1900-3600 ot/min. Pak už by to tak výrazné být nemělo. Neříkej mi že necítíš rozdíl??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanrs Vloženo 11. Květen 2013 Sdílet Vloženo 11. Květen 2013 fakt mi to pride ako predtym seria, s kamosom som sa dohodol ze skusime nejake rozbehy s jeho autom (passat combi 125kw dsg), ak ratam ze dsg ma lepsie radenie ako ja a jeho 125kw moze mat aj o malinko viac, tak by mal mat len minimalny nadskok nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 12. Květen 2013 Sdílet Vloženo 12. Květen 2013 No měl by jsi ho pobít,protože Passat je cca o 150kg těžší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rarach89 Vloženo 12. Květen 2013 Sdílet Vloženo 12. Květen 2013 To by si ho měl v klidu pozorovat v zrcátku. Passat je těžší, s DSG to jsou myslím ještě nějaký kilča navíc a zrychlení s DSG je vždycky o něco horší než s manuálem, teda pokud umíš rychle řadit... Tak můžeš přifouknout kola a závodit s prázdnější nádrží , pak ještě zrychlit řazení a pohoda. Případně vyndat sedačky a rezervu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 12. Květen 2013 Sdílet Vloženo 12. Květen 2013 A taky řadit nahoru pod plynem, aby bylo turbo pořád natlakované. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 18. Květen 2013 Sdílet Vloženo 18. Květen 2013 Taky dám nějaké gráfky http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=16306&st=0&p=1307749&hl=motorpower&fromsearch=1entry1307749 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrL Vloženo 10. Červen 2013 Sdílet Vloženo 10. Červen 2013 Takze ted mas v jednotce asi 4 programovaci pokusy??? hmmm to bude mit radost nekdo v servise nebo ten kdo to bude kupovat!!! Si rekne, ze se na tom nekdo ucil chipovat. Pokud jsou to odbornici tak at to prepisou na 0 pokusu programovani a 0 uspesnych pokusu. Jen na to je potreba vybaveni a nejake znalosti jinak bezne se chipem dela 130KW Mohl bys mně prosím napsat jak zjistit zda je auto čipované. Kabel a soft mám, jenom nevím kde to přesně najdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
satanek66 Vloženo 24. Červen 2013 Sdílet Vloženo 24. Červen 2013 Jak se pánové stavíte k nachipování škody rapid 1,2 TSI 63kw. Bude s tím nějaký problém? Co záruka když je auto nové? Nějaké zkušenosti s tímto, nebo podobným? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pany Vloženo 14. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2013 Ja byl v autochip.eu a naprosta spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Rychta Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Zdravím, mám na jaře v plánu si nechat své autí (OII Tdi PD 77kw) čipovat a s největší pravděpodobností u TDIfuna, ale za studena mi trochu houká turbo tak nevím jestli ho před čipem nechat vyměnit nebo ne. Nerad bych ho totiž měnil zbytečně když zatím dobře pracuje, ale zase na druhou stranu bych pak po čipu nechtěl zůstat někde vyset jak se mi to rozsype. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 No záleží jak moc houká. Nicméně před úpravou se brzdí auto právě kvůli zjištění jestli nějaký takovýto díl není poškozen. Takže maximálně ti Tdifun, řekně že to nemá smysl chipovat, protože turbo to už nedá a popřípadě rovnou se tam s ním můžeš domluvit na výměně třeba i za silnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Rychta Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Tak to budu muset pořádně promyslet, nerad bych totiž jel 400km z Prahy a pak zjistil, že je turbo špatné zaplatit za brzdu a jet zase zpátky a po vyměně jet tuto trasu znova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rarach89 Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Já mám stejný plán a stejný problém... Ale ještě než tohle začnu řešit, tak mě navíc čeká spojka a setrvák... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Nemám tedy s ním žádnou zkušenost, ale na zde na fóru se prezentuje i motorpower ( máš ho o pár příspěvků víš ) a je z Prahy. Tak ho zkus a nějak se s ním dohodni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rarach89 Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 motorpower je taky dobrej, pak mvolesko, ale TDIfun je prostě TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Rychta Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodl že pojedu k TDIfunovi, tak nechci jet k někomu komu nevěřím. Vidím to, že mám jen dvě možnosti. Buď to risknout se starým turbem a počkat jak to po čipu dopadne a nebo si někdo v Praze zaplatit brzdu a pak se vydat na cestu na Moravu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 (editace) proč jezdit na moravu když v praze je motorpower nebo mvolesko. to mě fakt nejde do hlavy, si myslíš že tdifun ti to udělá lepši ne ? včem je tdifun lepší, to by mě zajímalo Editováno: 5. leden 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Rychta Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 No podle toho co jsem četl tady v tom vlákně tak Ti TDIfun udělá chip přímo na míru tvému vozu + zdarma opravení špatných teplých startů + ti do budoucna vrátí původní soft zpět do ŘJ pokud budeš chtít a to zdarma. Tyto věci jsem o motorpower nebo mvolesko tady zatím nečetl. Navíc mám na Moravě rodinu tak bych je při tom navštívil. To jsou důvody proč se spíš přikláním k TDIfunovi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 udělá chip přímo na míru tvému vozu + zdarma opravení špatných teplých startů + ti do budoucna vrátí původní soft zpět do ŘJ pokud budeš chtít a to zdarma Tak tohle je snad u slušných firem samozřejmost. Každé auto řeším sólo. Výjimkou je vracení sw u vozů kde se musí rozdělávat jednotka, což tvoje u tebe evidentně není. Spíš to nechápu z důvodu servisní podpory. Při případném problému, na který stačí diag a u mě je prakticky zdarma jet 380km?? Jinak FUN pochopitelně OK. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Rychta Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Asi jsem to špatně napsal na Moravě mám rodinu a otec tam má autodílnu. On autokarosář a jeho kolega automechanik se mi starají o auto. V Praze řeším jen akutní případy a o zbytek se postarají oni dva jak tam jedu. TDIfuna jsem si vybral ptže tady má dobré reference a pokud by se na brzdě zjistilo, že je turbo kaput tak bych ho u otce nechal vyměnit za trochu jiné peníze než by to udělali v Praze. Ale pokud najdu v Praze někoho kdo mi za rozumný peníz zjistí jak na tom moje turbo je a bude v pořádku tak je pravda, že je zbytečné jezdit 380km na Moravu kvůli chipu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.