Zorg Vloženo 13. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2011 Jestli to z těch čísel dílů chápu dobře, tak pokud je stejnej zadní držák třmene u O1 i F1, tak tato kombinace z O1RS musí jít namontovat na F1 bez problémů jen záměnou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ruller Vloženo 23. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 Jestli to z těch čísel dílů chápu dobře, tak pokud je stejnej zadní držák třmene u O1 i F1, tak tato kombinace z O1RS musí jít namontovat na F1 bez problémů jen záměnou? Nevim co tady resite nejaky cisla dilu, normalne to tam pasuje.Musis mit Trmeny i kotouce O1 RS a namontujes to i na fabiu co mela bubny.. jediny rozdil je ze o1 ma o 4cm delsi napravu a vetsi kryt kotouce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Volfixxx Vloženo 10. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 ja kotoucovku na zadku mam, a abs moje auto nema, navic mam i auto snizene, coz jeste prispiva k tomu ze zadek muze prebrzdovat (regulator tlaku pousti dozadu tlak dle zaklonu napravy), zezacatku mi to opravdu prebrzdovalo, ale ten regulator se da "nastavit" v urcitem rozsahu tim pripojovacim profilem nebo jak to rict ktery je pripojeny k te pruzince ktera je spojena s napravou. Takze ten profil dame do uplne nejnizssi polohy, tim ten tlak jakoby co nejvic omezujete. A od te doby musim zaklepat , ale problem nemam. Brzdi to fpoho, i v zimne. Byl sem s tim i na valcich kde to promerovali a zadek i predek brzdi fpoho. Jo jeste zespoda na tom regulatoru samotnym je sroubek, kterym se asi nastavuje ten samotny regulator, na to fakt nesahat. Tak jak sem psal pouze upravite jakoby spinaci naklon toho regulatoru nebo jak to rict. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 Zdravím, vlastním FI 1.4TDi 59 kw combi, a uvažuji o čipu kdy po tom by auto mělo okolo 100 koní, má smysl na vozidlo dávat na zadní nápravu koutouče?? Už niní se mi zdá, že to brzdí slabě oproti fabii co jsem měl 4x kotouč. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitefabia Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 urcite by som dal kotuce .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 Já bych to v žádném případě nedělal. Riskuješ, že když někoho naboříš, tak pojišťovna po tobě bude vymáhat škodu zaplacenou z povinného ručení (může jít klidně o miliony). Auto se zakázaným zásahem do konstrukce je něco podobného jako jízda pod vlivem alkoholu, zde pojišťovny také škody zpětně vymáhají. Musel bys jedině dokázat, že jsi o tom nevěděl, což je u vlastního auta docela velký právní oříšek. Případně doufat, že si toho lividátor škody nevšimne. Ale to už se tady řešilo, takže asi víš do čeho jdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 11. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 Přátelé okřídleného šípu, malý dotaz. Mám 1.9 TDI 74kW a v zadu kotouče. Již po druhé jsem zjistil, že mi praskají kotouče od děr na šrouby. Tolik to nebejčím, tak jako každý. Jestli je náboj nějak křivý či vadně opracován, jak říkám už mi to dělají druhé kotouče. Nesetkal se s nečím takovým ještě někdo? Jinak si budu muset koupit momenťák. Mám asi obrovskou páru v rukách. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 11. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 Radku takovou sílu mít nemůžeš, někde bude chyba...jaké kotuče dáváš? osobně bych udělal rozborku - sborku, tedy sundal kotouče, mrkl na náboj, zda pod kotoučem není bordel, vše očistil (drátěný kartáč - smirek, odmašťovač na brzdy), kotouč usadil, zajistil šroubkem a musí vše sedět....pokud ne, hledej hybu v náboji nebo kotouči....kolo se otáčí volně, nepřibržďuje ti to? osobně mám skoro metrák, šrouby utahuju na fest a vždyky vše ok....jestli nejsi nějakej powerlifter a neutahuješ to přez lešinovou trubku, nemůžeš prasknout kotouč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 11. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 Zdravím, vlastním FI 1.4TDi 59 kw combi, a uvažuji o čipu kdy po tom by auto mělo okolo 100 koní, má smysl na vozidlo dávat na zadní nápravu koutouče?? Už niní se mi zdá, že to brzdí slabě oproti fabii co jsem měl 4x kotouč. Díky za rady nechal bych bubny....když jsou ok a fungujou, tak oproti kotoučům nepoznáš rozdíl co auto to unikum, nikdy nebude každé brzdit stejně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 11. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 Jo, bubny brzdí, akorát je potřeba trochu utáhnout ručku. jinak díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 11. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 Taky sem měl cukání dát kotouče dozadu,ale vykvák sem se na to.Buben brzdí dobře a hlavně i studenej,takže to jen každé jaro sundám vyčistím a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 14. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2011 dá se nějak zjistit stav obložení bubnových brzd aniž bych je musel rozebírat?? asi ne že?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 14. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2011 Příteli okřídleného šípu, pro kibi - dík za radu. Budu muset na to ještě jednou kouknout. Kotouče používám origo škoda( zděláno v Bosnia - Herz). Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speed.mb Vloženo 14. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2011 dá se nějak zjistit stav obložení bubnových brzd aniž bych je musel rozebírat?? asi ne že?? nechá.... vzadu na štitu jsou gumove zaslepky...vyndas je posvitis,a možná uvidíš:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 15. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2011 OK, díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Ten, kdo málo jezdí (jako já) a používá celoročně hliníkáče, má asi stejný problém. Reznou jako liška a normální jízdou se samy moc neočistí, čím se zmenšuje činná plocha. Navíc se tímto vlivem začíná projevovat nesouměrnost bzdního účinku. Jinak řečeno - bubny bych za kotouče neměnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Kluci, mám dotaz. Bylo mi řečeno, že mám na FRS I zatuhlej levej zadní brzdič (ovládání ruční brzdou). Chci na jaře dělat brzdy, nevíte někdo jestli to jde "rozhejbat" nebo je to na výměnu brzdiče ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 16. leden 2013 Sdílet Vloženo 16. leden 2013 TO víš, že to jde, rozebrat třmeny, očistit orezlou hřídelku ovl. ruční brzdy, když už to máš dole, tak vyměnit 3 těsnění, promazat hřídelku. Nejhorší je vyndat mechanismus ručky z třmenu. je tam málo prostoru a je tam zk...vená segrovka. Někde jsem to tu psal, ale nemohu to najít, jsou tam i fotky.Hledej! Jinak ty třmeny se používají jak na Fabiích, tak na GIV, na Octavkách I , takže jiná sekce nebo třeba jiný forum ( VW club, dieselpower.cz) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 16. leden 2013 Sdílet Vloženo 16. leden 2013 Díky, důležité je že to jde podrobnosti už si pohledám a pořeším Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 16. leden 2013 Sdílet Vloženo 16. leden 2013 (editace) On ten mechanismus ručky, když je unavený , tak se dovybavuje vratnou pružinou, což taky pomůže, stojí jedna asi 40Kč., já to teď dával bráchovi na GIV, brzdy už jsou po repasi, ale v těhle mrazech, prostě ručka už nevrací ani s pružinama, najeto min.300 tis.km. http://www.cc-autodi...a-rucni-brzdy-2 http://www.cc-autodi...a-rucni-brzdy-1 Editováno: 16. leden 2013, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 17. leden 2013 Sdílet Vloženo 17. leden 2013 Repas třmenu třmeny.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 Super, udělám repas a pak případně přidám tu pružinu, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radinno Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 nazdar borci.rad bysom sa informoval aky orech ste pozuli na povolenie 12-hrannej matice na zadnom lozisku v pohode tam nasuniem 30-tku, alebo 31-tku? uz som raz menil celustie a 30-tka mi na maticu nesla tak som pouzil 32-jku ale ta bola uz ocosi väcsia vdaka za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 určite 30-ku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 tady se clovek pobavi u tech vasich nesmyslnych cen oprav zadnich brzd. za 10 tis udelas zadni brzdy,ale k tomu jeste predni a zbyde ti tak na 2 plne nadrze nafty . jinak ja dneska prezouval a dival se na zandi brdzy a typek sice vymenil kotouce i desky,ale na nejaky repas pistku se vykaslal je to zasekly. nepribrzduje to fest,ale kotouc samozrejme nejaky shit a zvlneny. dost blbe se mi rozhybaval pistek aniz bych kompletne cely trmen sundat. musel bych odpojit minimalne hadicu a odvzdusnovat se mi to pak fakt nechce. kdybyb tam nebyl srubovaci,tak to asi rozhybu. tak to dopada kdyz clovek veri nekomu,ze vsechno vymenil. pekne sem naletel,ale co uz ted. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.