maca Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Mno tak ted nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frok Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Já jsem taky měnil zadní nápravu bubnovou za kotoučovou z FRS a dal jsem za ní 3000 kč a byla skoro nová kotouče a brzdové destičky v super stavu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petta Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Já bych do toho taky rád šel. Když jsem četl příspěvky, který jsou přímo u tématu, tak jsem myslel, že to nepůjde. A čekal jsem na někoho, kdo to i bez ABS vymění. Myslím, že Olin brzda není a myslím, že by si už stěžoval. Takže asi do toho půjdu taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Osobne bych do toho bez ABS nesel, ale mozna jsem jen velkej straspytel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Mno tak ted nevim Já jsem taky měnil zadní nápravu bubnovou za kotoučovou z FRS a dal jsem za ní 3000 kč a byla skoro nová kotouče a brzdové destičky v super stavu A máš ABSko?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Osobně jsem příznivec všech možných přestaveb, ale do tohohle bych rozhodně nešel. Vlastně tím zcela vyřadíš omezovač brzdného tlaku na zadní nápravě. V praxi to může znamenta o pár metrů delší brzdnou dráhu při velmi intenzivním brždění. To je ale spíš ten menší problém. Horší je, že pokud někdy do někoho nabouráš, tak zapomeň na to, že máš nějakou pojistku a povinné ručení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Ja bych se spis obaval prebrzdeny zadni napravy a z toho plynouci nestability pri intenzivnejsim brzdeni. Na suchu mozna jeste OK, ale co to udela na vode, pripadne snehu nebo namraze bez ABS... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 no právě, jak jde auto na čumák a olehčuje se zadek, tak se zablokují zadní kola, čímž se výzazně sníží jejich schopnost brzdit vozidlo. Na stabilitě se to pochopitelně projeví také. Ale všechno tohle má význam až v extrémních situacích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 11. Září 2007 Sdílet Vloženo 11. Září 2007 Ještě doplním to, že Olin coby potencionální testovací jezdec zadních kotoučů bez ABS snad přes zimu nejezdí, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 11. Září 2007 Sdílet Vloženo 11. Září 2007 Já take doplním.Olin sní jezdí i v zimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 11. Září 2007 Sdílet Vloženo 11. Září 2007 Bez ABS sebevražda, nehledě na případný problémy při bouračce.. .taky bych chtěl, mám ABS, ale nerisknu to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 11. Září 2007 Sdílet Vloženo 11. Září 2007 Fabia nemá rozdělovač brzdného účinku jako Octavia?U Okty se ZN mění za kotoučovou zcela běžně,o menší brzdný účinek se stará právě zátěžák a to jak u bubnové tak u kotoučové. btw: s těmi problémy při bouračce to není tak jednoznačné.Pojišťovna musí plnit,pokud nedokáže,že namontovaný díl,v tomto případě náprava měla bezprostřední vliv na vznik nehody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 11. Září 2007 Sdílet Vloženo 11. Září 2007 to si nemyslim, s takto upravenym autem totiz spravne nesmis vubec vyjet na silnici a kdyz nevyjedes tak tezko k nehode dojde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 11. Září 2007 Sdílet Vloženo 11. Září 2007 To co jsem napsal je informace získaná od likvidátora jedné naší pojišťovny,každý ať si to přebere jak uzná za vhodné. A ještě k nápravám,určitě jezdí mraky aut s vyměněnou ZN a jejich majitelé to ani nevědí.V tech.průkaze se neuvádí jakými brzdami je vozidlo vybaveno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 Jasne, je sance ze i pri pripadne nehode nebo na technicke by si toho nikdo nevsiml, stejne jako si vetsinou nikdo nevsimne kdyz si vymenis po domacku xenony atd. Je to proste riziko navic a je na kazdem, jestli je ochoten ho akceptovat nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 To co jsem napsal je informace získaná od likvidátora jedné naší pojišťovny,každý ať si to přebere jak uzná za vhodné.A ještě k nápravám,určitě jezdí mraky aut s vyměněnou ZN a jejich majitelé to ani nevědí.V tech.průkaze se neuvádí jakými brzdami je vozidlo vybaveno. ty brzdy tam právě zapsané jsou. A pokud k nehodě dojde tím, že nestačíš dobrzdit (asi většina nehod), tak je velmi pravděpodobné, že to pojišťovna na neoprávněný zásah do brzd uhraje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 Tak já tam teda brzdy nemám zapsané, teda že je mám to tam je, ale není tam, jestli bubny nebo kotouče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 ty brzdy tam právě zapsané jsou. A pokud k nehodě dojde tím, že nestačíš dobrzdit (asi většina nehod), tak je velmi pravděpodobné, že to pojišťovna na neoprávněný zásah do brzd uhraje. Zřejmě máš jiný techničák než já,prostě tam typ brzd zapsán není.Nesouhlasím s Tebou ani s případnou likvidací.Opakuji,pokud nebude nehoda v přímě souvislosti s nápravou není možné ze strany pojišťovny se vzdát odpovědnosti za plnění škody.Pokud ta náprava a brzdy na ní budou OK nemají pro to důvod.Podle toho,jak to prezentuješ by se mohli vzdát plnění např.při výměně interieru za RS.Ten tam taky nepatří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 S tím interiérem je to přeci úplně něco jiného, stejně tak s xenony nebo výměnou motoru. Jednak si nedovedu představit dopravní nehodu, kde by hlavní roli hrál špatný stav motoru nebo interiéru. Také, když si dáš do auta silnější motor nebo xenony, tak je to sice zakázané, ale nadruhou stranu auta s xenony a silnějšími motory se vyrábějí, takže ten zákaz je spíše technická obstrukce ze Škodovky a pojišťovna by asi byla bez šance. Ale zadní kotoučová náprava bez ABS není u Fabie homologována a určitě to bude brzdit a chovat se jinak než seriové vozidlo. Pokud nestihneš zabrzdit a nabouráš, měl by se zkoumat stav brzd. Pokud se zjistí změna konstrukce, která je nota bene zakázaná, verdikt je jasný. Ty se můžeš s pojišťovnou leda tak soudit, ale důkazní břemeno, že změny nápravy neovlivnila chování vozidla při brždění, bude na tobě. Jak říkám osobně jsem příznivec všelijakých přestaveb, ale v tomto případě má konzervativní křídlo fora pravdu. Jedinou možností je dodělávka ABS. To se sice také nesmí, ale dostaneš se na vlastnosti seriového vozu a ta tvoje argumentace má šanci na úspěch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 ABS mám, zadní kotoučovou nápravu taky, půl roku a to přes zimu jsem jezdil bez abs a nikdy se mi nestalo že by mi při kritickém brždění dělala zadní nápreava nějakou paseku. Osobně bych se předělávky na kotoučovou nápravu nebál.A nevidím žádný problém proč by nemohli zachovat regulátor tlaku pokud nemají abs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 S tím interiérem je to přeci úplně něco jiného, stejně tak s xenony nebo výměnou motoru. Jednak si nedovedu představit dopravní nehodu, kde by hlavní roli hrál špatný stav motoru nebo interiéru. Také, když si dáš do auta silnější motor nebo xenony, tak je to sice zakázané, ale nadruhou stranu auta s xenony a silnějšími motory se vyrábějí, takže ten zákaz je spíše technická obstrukce ze Škodovky a pojišťovna by asi byla bez šance. Ale zadní kotoučová náprava bez ABS není u Fabie homologována a určitě to bude brzdit a chovat se jinak než seriové vozidlo.Pokud nestihneš zabrzdit a nabouráš, měl by se zkoumat stav brzd. Pokud se zjistí změna konstrukce, která je nota bene zakázaná, verdikt je jasný. Ty se můžeš s pojišťovnou leda tak soudit, ale důkazní břemeno, že změny nápravy neovlivnila chování vozidla při brždění, bude na tobě. Jak říkám osobně jsem příznivec všelijakých přestaveb, ale v tomto případě má konzervativní křídlo fora pravdu. Jedinou možností je dodělávka ABS. To se sice také nesmí, ale dostaneš se na vlastnosti seriového vozu a ta tvoje argumentace má šanci na úspěch. Nechme toho,od začátku píšu,že pokud NEBUDE v přímé souvislosti s nehodou a jaksi to nebereš na zřetel. Možná by neškodilo přečíst si stanovisko Škoda auto k přestavbám.Je tam uvedeno mnoho věcí a to i náprav na starší modely Škoda,které je zakázáno nebo nedoporučeno přestavovat,ale ZN Fábie mezi uvedenými změnami není. Ještě bych se chtěl zeptat a tím míním vážně zeptat,proč by se nemohl zabudovat xenon dodatečně na typ auta,na kterém je homologován.Samozřejmě s ostřiky a dyn.regulací náklonu.Mohl by jsi mi to objasnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 s těmi xenony ti to nevysvětlím. Ale tady na foru už to někdy někdo popisoval. Osobně hlavní problém vidím v tom, že většina lidí je domontuje bez té automatické regulace, se kterou je spojená homologace. Xenonů bych se ale nebál ani bez ostřikovačů. Jinak to co povoluje nyní Škodovka je jen zlomek toho co šlo dřív. Hodně věcí se nedávno zakázalo. Legálně bylo třeba možné přihlásit Škodu 120 na papíry embéčka. Dnes už takováto "přestavba" není možná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 Škoda,myslel jsem,že mi zákaz montáže xen osvětlíš,když píšeš o zákazu dodatečné montáže . Ale začíná to být OT,tak ponechme prostor diskusi o ZN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 použil jsem to jako příklad, pokud tě to opravdu zajímá použij funkci hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 Nebo hír.... hodně málo najeto.... http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=30492 Tak tahle už mi leží v dílně a čeká na montáž.. Jinak má najeto 3500km a cena 4tis. VYpadá jak nová a míra opotřebení hoooodně malá takže já jsem spokojenej.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.