Přejít na obsah

hučení při pomalé jízdě


dattel

Doporučené příspěvky

Ahoj chlapi, chci se zeptat na problém, který mě začíná dost s...t... :angry: Vyměnil jsem zimáky za letní a při nižších rychlostech si mi víc přenáší vibrace do volantu a hluk od kol je výraznější a dělá to vrrn..vrrn...vrnn, jako by bylo kolo šišatý, při akceleraci vibrace a hluk vymizí... Byl jsem na geometrii, na vyvážení kol, mám asi 2 měsíce vyměněný ložiska, nastříkal jsem ložiska tlumičů WDsprayem... Objednaný do servisu jsem až tak za 2 měsíce... Nemůže se něco pokurvit???

Díky

dattel

PS: jo a mám kombajna 1,9 TDi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám tam origoš Matador Stela a to samé měl jsem , hlavně na zadních "pilku". Na podzim jsem si liboval to ticho, když jsem dal zimáky, teď rostu když slyším ten hukot. Na podzim jsem myslel že mám v háji ložiska, ale jak jsem dal zimáky tak jsem pochopil, že to jsou ty skvělé letní gumy od Matadoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, chlapi, před měsícem jsem si koupil fungl nové pneu Goodyear F1 195x50xR15 a naprostá spokojenost, cena za kus 1370,-. Vzpomeňte na přísloví: nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levné věci :)

tak napiš do Škodovky ať do nových dávají GY. Musím bohužel počkat až doslouží, nemohu si dovolit takový luxus, abych vyhodil gumy v půli životnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím že to sem nepatří (ale nechce se mi registrovat pro jednu otazku).

Jake jsou parametry disků na Fabii 1999 1.4 16V? Myslím rozteč šroubů, středová díra v mm a jaké ET by jste doporucili na 7x15" disky? Díky Ludek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou to fakt pneumatiky! Nic jiného nezbyde než koupit nové. Kupovat jeté pneu, s tím mám osobně špatné zkušenosti.

PS: neví někdo ty údaje rozteče děr a průměru vnitřní díry co jsem se ptal výše?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím že to sem nepatří (ale nechce se mi registrovat pro jednu otazku).

Jake jsou parametry disků na Fabii 1999 1.4 16V? Myslím rozteč šroubů, středová díra v mm a jaké ET by jste doporucili na 7x15" disky? Díky Ludek

5x100 ET43 pre disk 6J R15

7J R15 niesu schvalene

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jste měli ty gumy již od loňska, tak je možné, že jste je špatně skladovali přes zimu.

no já je skladoval dobře, tzn. na stojáka a pootáčel s nimi.

Ony hučely už na podzim a to ticho se zimákama bylo bohovské B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spravný způsob skladování:

Pneu se mají skladovat na temném chladném místě. Pneu bez disků na stojato nejlépe v konstrukci se dvěma nosnými body pro pneu. Pneu s disky na ležato i na sobě. ;-)

PS: Kolik je průměr vnitřní díry disků Fabie? 57,1mm?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou to fakt pneumatiky! Nic jiného nezbyde než koupit nové. Kupovat jeté pneu, s tím mám osobně špatné zkušenosti.

PS: neví někdo ty údaje rozteče děr a průměru vnitřní díry co jsem se ptal výše?

Ale kulový, já je koupil nový, skladoval jsem je v garáži na sobě, kde slunko nezasvítí a teplota je v rozmezí +6 až + 18°C... :disgust::076 a přesto hučí :076

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, chlapi, před měsícem jsem si koupil fungl nové pneu Goodyear F1 195x50xR15 a naprostá spokojenost, cena za kus 1370,-. Vzpomeňte na přísloví: nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levné věci :)

A to jsi sehnal kde takhle levné GY ?

Ať se dívám jak se dívám za tuhle cenu sežena akorát Barum a Matador.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi, chci se zeptat na problém, který mě začíná dost s...t... :angry: Vyměnil jsem zimáky za letní a při nižších rychlostech si mi víc přenáší vibrace do volantu a hluk od kol je výraznější a dělá to vrrn..vrrn...vrnn, jako by bylo kolo šišatý, při akceleraci vibrace a hluk vymizí... Byl jsem na geometrii, na vyvážení kol, mám asi 2 měsíce vyměněný ložiska, nastříkal jsem ložiska tlumičů WDsprayem... Objednaný do servisu jsem až tak za 2 měsíce... Nemůže se něco pokurvit???

Díky

dattel

PS: jo a mám kombajna 1,9 TDi

Nemusíš kolem toho bádat je to ZCELA jasná příčina. Pneu. Nikdy bys neměl změnit smysl otáčení. Pokud jezdíš převážně sám tak se ti zadní pneu doskáčou a když je dáš dopředu tak to jasně vnímáš jako brunivý, vrnivý zvuk. Napřed hledáš závadu jinde(ložiska apod, ale nakonec stejně zjistíš, že to dělají pneu). Pohlaď pneu po vzorku a ucítíš takové ostré hrany. Pokud jsi měl přední pneu původně vzadu tak je skus dát tak jak byly původně. Pokud nevíš jak pneu původně byly tak máš smůlu. Věř že není jiná příčina. Mám stejné zkušenosti jak na služebních tak na soukromých. Dělá to Fabka i Octavia. stačí, aby na pneu bylo ujeto 20 000 až 30 000 km a tento problém je tu. dělají to jak Barumy tak Pirelli tak Uniroyal apodobně. Ještě jednou zadní pneu jsou doskákané a když je dáš dopředu tak vrní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Malta: nikam psát nebudu, já problém nemám :) A navíc, od Škodovky byly původní gumy Dunlop téhož rozměru a taky bez problému. Možná to bude tím, že na 15 tky kola dávají i lepší pneu a nebo výbavou auta, mám to v Elegance. Pokud máš classic a ještě na 14 tkách, tak se nediv, dají tam to nejlevnější, co je, aby byla cena při zemi ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...