Přejít na obsah

1,4 16V 74 kW - vzduchový filtr


_KENNY_

Doporučené příspěvky

mám K&Nkovou vložku a dobrý - oproti orig. tam nepoznám rozdíl zda je vlhko nebo ne. orig jel lépe za vlhčího počasí a K&Nko to má stále stejné žádné propady. jinak spotřeba + 0.2L v Praze jak tam dostaneš vzduch pustí tam RJ i benzín (záleží na noze)- trošku to poznat je. zda poznáš rozdíl v počasí na orig. tak s K&Nkem bude stále to lepší.

Přímé sání ti dá bez dalších úprav jen zvuk.

jinak mimo Prahu spotřeba trošku klesla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

převodovka dělá divy, když se trošku pokrátí převody, jede to uplně jinak. Já nechci diesela ani dvoulitr benzin, chci s timhle motorem něco vymyslet, taky si myslim že tenhle motor už je poladěnej od výroby na max. :-(

Editováno: , autor: Standis
necituj předešlý příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nebude tak jednoduché si myslím. Šestku má jen ereso co já vím a tam bude všechno jinak, myslím co se týče stáleho převodu i převodových kol, protože je to diesel. Kdo by měl v benzinový fabce šestku nevim. Vím že kluci co jezdí republikové rally mají ve Fabiích převodovky pětistupňové buď Hewlandy (pro normalni provoz nepoužitelný) a nebo pouze jiné kola a jiný stálý převod- to je ale asi tak za 50 až 60 tisíc, takže taky nic. S šetkou bych to tedy reálně moc neviděl. Napadlo mě že třeba v HTPéčkách by ty převody mohly být lehce pokrácené oproti moji převodovce, tak něco z toho použít z HTP a něco nechat původní. Třeba jedničku dvojku nechat a tři čtyři krátká a pětka původní, co se týče stálého převodu, tak sehnat taky něco kratšího a celý by se to vlastně posunulo. Maximálka by byla menší ale to mi neva protože stejně jezdím z 90% město, takže kdyby se to spočítalo na nějakých 160km/h by mi vůbec nevadilo. Nedávno jsem se jel projet s tím, že maximálku zkusím a při asi 6000 otáčkách na 17kolech s 40 profilem to jelo 200km/h, což vlastně moc nevyužiju ...

Editováno: , autor: Standis
necituj předešlý příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě osobně teda rychlosti přijdou dost krátké už teď nebo řekněme tak akorát. Ale to co jsi vymyslel, mi přijde snad ještě větší blbost než to sání, sry... Vem si kdyby byla maximálka jen 160 při 6000, tak při stovce by auto točilo 3750, tedy shruba stejně, jako na čtyřku ;) Navíc tý práce a peněz okolo toho, nehledě na to, že takové auto by už nikdy nikdo nekoupil... Navíc každé "krácení" převodových stupňů má své meze, potom by jsi ve výsledku moh bejt klidně pomalejší, protože by si ztrácel řazením ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak vytažený na max ještě nejsou, ale jsou dost vyšponovaný na to, aby stál každej kW navíc hodně peněz ;) Ale jestli mermomocí chceš o něco větší výkon - lepší akceleraci bez změny motoru, tak to sání udělej, potom sežeň nějakou firmu, která čipuje i tento motor, komplet vejfuk a myslim si, že přes 80kW by to mohlo mít ;)

Nebo sehnat z řecka motor 1.4 16V 85kW ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě osobně teda rychlosti přijdou dost krátké už teď nebo řekněme tak akorát. Ale to co jsi vymyslel, mi přijde snad ještě větší blbost než to sání, sry... Vem si kdyby byla maximálka jen 160 při 6000, tak při stovce by auto točilo 3750, tedy shruba stejně, jako na čtyřku ;) Navíc tý práce a peněz okolo toho, nehledě na to, že takové auto by už nikdy nikdo nekoupil... Navíc každé "krácení" převodových stupňů má své meze, potom by jsi ve výsledku moh bejt klidně pomalejší, protože by si ztrácel řazením ;)

to byl hrubej odhad pro vysvětlení :-) , chtělo by to si sednout a spočítat to aby se s tím dalo jezdit, jestli by se s tím jezdit jinak než v seriovém provedení vůbec dalo ...

Editováno: , autor: Dejviz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak vytažený na max ještě nejsou, ale jsou dost vyšponovaný na to, aby stál každej kW navíc hodně peněz ;) Ale jestli mermomocí chceš o něco větší výkon - lepší akceleraci bez změny motoru, tak to sání udělej, potom sežeň nějakou firmu, která čipuje i tento motor, komplet vejfuk a myslim si, že přes 80kW by to mohlo mít ;)

Nebo sehnat z řecka motor 1.4 16V 85kW ;)

dival jsem se na jedny stranky už nevim co to bylo a tam slibovali nacipovani tohohle motoru ale moc jim neverim, psal jsem na stranky pana Cimba a ten to nedela a tomu bych to zrovna svěřil ... O tom motoru slyším prvně, myslel jsem že ty 80KW jsou jen v dvoulitru Editováno: , autor: Dejviz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, vypadá to podezřele, když se podívám, že z 1.0 - 1,2 obsahu vytáhnou 8kw navíc, mi přijde strašně moc, motor by musel být vyšponovanej na svoji max. hranici a kdoví, co by to udělalo s ventilama. Stejně tak u 1.4...

Podle mě už od tohoto motoru moc víc chtít nemůžeš, je vyladěnej dost vysoko. Pokud bych měl něco dělat, dal bych max. do airboxu tu KN vložku. Chipovat tento motor no nevím, pokud to nechce ani Cimbu dělat, bude mít proto asi vážnej důvod. To už bych si zkusil spíš najít nějaký řecký škoda forum a popátrat tam, co by se s tím dalo udělat. Všeobecně je známo, že Řekové u tuning aut uměj vytáhnou výkon hodně vysoko, dost se v tom vyznaj a proto i škodovka tam posílá motory auta vylepšený, viz. výše zmíněná Fábka 1,4 85kw. Otázka kolik to bude stát všechno a kdyby jsi měl překopávat i převodovku, to už by snad bylo rozumější auto prodat a ty peníze využít na koupi nějaké ojeté FII 1.6 77kw, která jede prej velice pěkně i od nízkejch otáček a hlavně s tímto motorem můžeš ještě hrát, když ti to bude pořád málo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cimbu to nedělá, protože je línej ;) (nikdo to nechce,soft je drahej)...nevyplatí se mu to...

Taky jsem si chtěl dát KN vložku, ale za ty max. 4 poníky to nestojí...

PS: Teď jsem zjistil, že výkon je udáván s tolerancí +-5% (to jsem tušil), ale že i zrychlení 0-100km/h je v toleranci +4s by mě nenapadlo :) pokud je to tedy pravda...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady jsem koukal na firmu která se zabývá chiptuningem, u mého motoru slibují výkon z 74KW na 82 KW, nesmysl dle mého, koukněte jsou tam všechny motorizace http://www.maxpower.cz/index.php?chiptunin...i-tabulky/FABIA

tak nesmysl to není, rozposílal jsem kdysy dotaz na chipnutí tohoto motoru a vetšinou mi přišlo, že jde chipnout max o 10-12%, což je nějakých 82 kw, což není moc a na motoru to zas tak poznat nebude a za ty prachy co mi ríkali se to ani nevyplatí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, ty stránky jsou podezřelý, až nějak moc velké nárusty výkonu... Třeba tady je ten nárust i uvěřitelný sportmotor

Tady něco málo o tom 1.4/85, úplně dole

Jinak Cimbu jí nečipuje přesně z důvodů, které napsal NNNTomas, navíc většina uživatelů požadovala hlavně více výkonu v nižších otáčkách a to není reálně možné, proto se na to vyflák ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli v tom čipu nejsou extrémy, že benzin do válců teče proudem a potom různě ještě dohořívá, tak to podle mě s motorem neudělá nic a už vůbec nic to neudělá se spojkou a převodovkou ;)

Ale zajímalo by mě, jestli by to mělo opravdu 82kW, potom by ta cena nebyla zas až tak vysoká...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud se rozhodne nekdo pro čip já osobně bych jel na brzdu a nechal si vytisknout graf, u nas za to chteji 1000,- pak bych to dal na čip, po čipu opět na brzdu, jestli by tam ten nárust nebyl takovy jaky slibovali a graf by vypadal na blití vomlátil bych jim to o hlavu :-D

Editováno: , autor: Standis
necituj předešlý příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...