Majký Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 mám K&Nkovou vložku a dobrý - oproti orig. tam nepoznám rozdíl zda je vlhko nebo ne. orig jel lépe za vlhčího počasí a K&Nko to má stále stejné žádné propady. jinak spotřeba + 0.2L v Praze jak tam dostaneš vzduch pustí tam RJ i benzín (záleží na noze)- trošku to poznat je. zda poznáš rozdíl v počasí na orig. tak s K&Nkem bude stále to lepší. Přímé sání ti dá bez dalších úprav jen zvuk. jinak mimo Prahu spotřeba trošku klesla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 Dejviz: na lepsiu akceleraciu bud 2,0 MPI alebo 1,9 TDI. nuz 1,4 74kW s tym moc neurobis teda nic pokial nechces investovat love a to sa neoplati, podla mna jazdi a neries netaha to az tak zle ked to budes viac tocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 A já myslím, že i 74kW musí mít rezervy ve výkonu jako 55kW verze, možná nepatrně meší, ale nějaké musí být... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 tak co já jsem se po tom pídil, tak mi všude bylo řečeno, že 74 kw jsou vytažený na max Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejviz Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 (editace) převodovka dělá divy, když se trošku pokrátí převody, jede to uplně jinak. Já nechci diesela ani dvoulitr benzin, chci s timhle motorem něco vymyslet, taky si myslim že tenhle motor už je poladěnej od výroby na max. :-( Editováno: 20. Listopad 2008, autor: Standis necituj předešlý příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 Dejviz: ono mozno keby si skrati prevodove stupne resp. to prekopal na 6-ti kvalt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejviz Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 (editace) To nebude tak jednoduché si myslím. Šestku má jen ereso co já vím a tam bude všechno jinak, myslím co se týče stáleho převodu i převodových kol, protože je to diesel. Kdo by měl v benzinový fabce šestku nevim. Vím že kluci co jezdí republikové rally mají ve Fabiích převodovky pětistupňové buď Hewlandy (pro normalni provoz nepoužitelný) a nebo pouze jiné kola a jiný stálý převod- to je ale asi tak za 50 až 60 tisíc, takže taky nic. S šetkou bych to tedy reálně moc neviděl. Napadlo mě že třeba v HTPéčkách by ty převody mohly být lehce pokrácené oproti moji převodovce, tak něco z toho použít z HTP a něco nechat původní. Třeba jedničku dvojku nechat a tři čtyři krátká a pětka původní, co se týče stálého převodu, tak sehnat taky něco kratšího a celý by se to vlastně posunulo. Maximálka by byla menší ale to mi neva protože stejně jezdím z 90% město, takže kdyby se to spočítalo na nějakých 160km/h by mi vůbec nevadilo. Nedávno jsem se jel projet s tím, že maximálku zkusím a při asi 6000 otáčkách na 17kolech s 40 profilem to jelo 200km/h, což vlastně moc nevyužiju ... Editováno: 20. Listopad 2008, autor: Standis necituj předešlý příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 Mě osobně teda rychlosti přijdou dost krátké už teď nebo řekněme tak akorát. Ale to co jsi vymyslel, mi přijde snad ještě větší blbost než to sání, sry... Vem si kdyby byla maximálka jen 160 při 6000, tak při stovce by auto točilo 3750, tedy shruba stejně, jako na čtyřku Navíc tý práce a peněz okolo toho, nehledě na to, že takové auto by už nikdy nikdo nekoupil... Navíc každé "krácení" převodových stupňů má své meze, potom by jsi ve výsledku moh bejt klidně pomalejší, protože by si ztrácel řazením Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 Jinak vytažený na max ještě nejsou, ale jsou dost vyšponovaný na to, aby stál každej kW navíc hodně peněz Ale jestli mermomocí chceš o něco větší výkon - lepší akceleraci bez změny motoru, tak to sání udělej, potom sežeň nějakou firmu, která čipuje i tento motor, komplet vejfuk a myslim si, že přes 80kW by to mohlo mít Nebo sehnat z řecka motor 1.4 16V 85kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejviz Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 (editace) Mě osobně teda rychlosti přijdou dost krátké už teď nebo řekněme tak akorát. Ale to co jsi vymyslel, mi přijde snad ještě větší blbost než to sání, sry... Vem si kdyby byla maximálka jen 160 při 6000, tak při stovce by auto točilo 3750, tedy shruba stejně, jako na čtyřku Navíc tý práce a peněz okolo toho, nehledě na to, že takové auto by už nikdy nikdo nekoupil... Navíc každé "krácení" převodových stupňů má své meze, potom by jsi ve výsledku moh bejt klidně pomalejší, protože by si ztrácel řazením to byl hrubej odhad pro vysvětlení :-) , chtělo by to si sednout a spočítat to aby se s tím dalo jezdit, jestli by se s tím jezdit jinak než v seriovém provedení vůbec dalo ... Editováno: 19. Listopad 2008, autor: Dejviz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejviz Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 (editace) Jinak vytažený na max ještě nejsou, ale jsou dost vyšponovaný na to, aby stál každej kW navíc hodně peněz Ale jestli mermomocí chceš o něco větší výkon - lepší akceleraci bez změny motoru, tak to sání udělej, potom sežeň nějakou firmu, která čipuje i tento motor, komplet vejfuk a myslim si, že přes 80kW by to mohlo mít Nebo sehnat z řecka motor 1.4 16V 85kW dival jsem se na jedny stranky už nevim co to bylo a tam slibovali nacipovani tohohle motoru ale moc jim neverim, psal jsem na stranky pana Cimba a ten to nedela a tomu bych to zrovna svěřil ... O tom motoru slyším prvně, myslel jsem že ty 80KW jsou jen v dvoulitru Editováno: 19. Listopad 2008, autor: Dejviz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejviz Vloženo 19. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2008 tady jsem koukal na firmu která se zabývá chiptuningem, u mého motoru slibují výkon z 74KW na 82 KW, nesmysl dle mého, koukněte jsou tam všechny motorizace http://www.maxpower.cz/index.php?chiptunin...i-tabulky/FABIA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tangerín Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 No nevím, vypadá to podezřele, když se podívám, že z 1.0 - 1,2 obsahu vytáhnou 8kw navíc, mi přijde strašně moc, motor by musel být vyšponovanej na svoji max. hranici a kdoví, co by to udělalo s ventilama. Stejně tak u 1.4... Podle mě už od tohoto motoru moc víc chtít nemůžeš, je vyladěnej dost vysoko. Pokud bych měl něco dělat, dal bych max. do airboxu tu KN vložku. Chipovat tento motor no nevím, pokud to nechce ani Cimbu dělat, bude mít proto asi vážnej důvod. To už bych si zkusil spíš najít nějaký řecký škoda forum a popátrat tam, co by se s tím dalo udělat. Všeobecně je známo, že Řekové u tuning aut uměj vytáhnou výkon hodně vysoko, dost se v tom vyznaj a proto i škodovka tam posílá motory auta vylepšený, viz. výše zmíněná Fábka 1,4 85kw. Otázka kolik to bude stát všechno a kdyby jsi měl překopávat i převodovku, to už by snad bylo rozumější auto prodat a ty peníze využít na koupi nějaké ojeté FII 1.6 77kw, která jede prej velice pěkně i od nízkejch otáček a hlavně s tímto motorem můžeš ještě hrát, když ti to bude pořád málo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 Cimbu to nedělá, protože je línej (nikdo to nechce,soft je drahej)...nevyplatí se mu to... Taky jsem si chtěl dát KN vložku, ale za ty max. 4 poníky to nestojí... PS: Teď jsem zjistil, že výkon je udáván s tolerancí +-5% (to jsem tušil), ale že i zrychlení 0-100km/h je v toleranci +4s by mě nenapadlo pokud je to tedy pravda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 fakt je,že než to chipovat, raději bych koupil z Řecka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 tady jsem koukal na firmu která se zabývá chiptuningem, u mého motoru slibují výkon z 74KW na 82 KW, nesmysl dle mého, koukněte jsou tam všechny motorizace http://www.maxpower.cz/index.php?chiptunin...i-tabulky/FABIA tak nesmysl to není, rozposílal jsem kdysy dotaz na chipnutí tohoto motoru a vetšinou mi přišlo, že jde chipnout max o 10-12%, což je nějakých 82 kw, což není moc a na motoru to zas tak poznat nebude a za ty prachy co mi ríkali se to ani nevyplatí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 jj, ty stránky jsou podezřelý, až nějak moc velké nárusty výkonu... Třeba tady je ten nárust i uvěřitelný sportmotor Tady něco málo o tom 1.4/85, úplně dole Jinak Cimbu jí nečipuje přesně z důvodů, které napsal NNNTomas, navíc většina uživatelů požadovala hlavně více výkonu v nižších otáčkách a to není reálně možné, proto se na to vyflák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 tak pokud by chip zvedl vákon o 4 kw, tak to je podle mě úplně zbytečné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 No skoro i jo Jinak pokud by to dokázali opravdu načipovat na hodnoty 82 kW / 112 PS při 6100 ot./min a 142 Nm při 4180 ot./min, tak mi věř, že to bude cítit podstatně Ty 4kW od sportmotoru nebudou moc cítit, ale tohle jo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 tak jasný, že 82 kw by bylo cítit. to už je aspoň nějakej výkon.třeba to umí načipovat, když to inzerují, ale zajímalo by mě co to po delší době udělá s motorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 Jestli v tom čipu nejsou extrémy, že benzin do válců teče proudem a potom různě ještě dohořívá, tak to podle mě s motorem neudělá nic a už vůbec nic to neudělá se spojkou a převodovkou Ale zajímalo by mě, jestli by to mělo opravdu 82kW, potom by ta cena nebyla zas až tak vysoká... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 to by potom chtělo dojet za známým na brzdu,aby to přeměřil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 Jestli máš zdarma brzdu u známého, nechceš to prubnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 známého s brzdou nemám a ty prachy co za to chtějí bohužel taky ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejviz Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 (editace) pokud se rozhodne nekdo pro čip já osobně bych jel na brzdu a nechal si vytisknout graf, u nas za to chteji 1000,- pak bych to dal na čip, po čipu opět na brzdu, jestli by tam ten nárust nebyl takovy jaky slibovali a graf by vypadal na blití vomlátil bych jim to o hlavu :-D Editováno: 20. Listopad 2008, autor: Standis necituj předešlý příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.