Přejít na obsah

_KENNY_

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli _KENNY_

  • Narozeniny 14.1.1978

Kontaktní metody

  • ICQ
    74259082

Návštěvy profilu

905 zobrazení profilu

Oznámení _KENNY_

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Závada vyřešena výměnou celé převodovky za novou = celkem 60 tis. Kč (původně chtěli 120 tis. Kč). Už to neškube a záruka 2 roky :-).
  2. Zdravím, mám vozidlo Škoda Octavia II 2.0 FSI, r.v. 2005 se 6-st automatickou převodovkou. Dle VIN se však nejedná o DSG, ale 6-st automat. V poslední době převodovka vykazuje následující závadu: Při řazení nahoru u 3. stupně jakoby naskočí a pak vyjede do vyšších otáček než se kvalt chytne a jak se chytne je cítit poměrně silné nakopnutí. Naopak při podřazování, např. při brždění s snižování rychlosti na semaforech dochází také k silnému nakopnutí a to jak při změně ze 4. na 3. st., tak i 3. a 2. st. u ostatních stupňů ne tak razantně. Toto se objevuje až po zahřátí motoru. Dle vyjádření servisu škoda se v této převodovce olej nemění. Máte s touto převodovkou někdo podobné zkušenosti? Jak jste celou závadu řešili? Děkuji za opověďi.
  3. _KENNY_

    Převodovka DSG

    Zdravim, nevim kam to napsat, tak doufám, že zde je to správné místo. Mám ŠKODA OCTAVIA II, r.v.2005, 2,0 FSI, 135 tis. km. Dle VIN se ukazuje, že automatická převodovka, která je ve vozidle není DSG ale pouze 6-st. automat. V jednom servise mi říkají, že se tam olej a tudíž ani filtr nemění a jinde zase že ano. Problém je že mi začala převodovka trošku zlobit a to škubáním zejména při podřazování (nejvíce při změně z 4 na 3 a z 3 na 2 převodový stupeň), kdy doslova jakoby auto někdo nakopl. Máte někdo podobné zkušenosti? Jak jste závadu řešili a zda vůbec byla vyřešena? Děkuji předem za odpovědi. KENNY
  4. _KENNY_

    Komplet brzdy

    Zdravim, jaké kotouče a destičky byste mi doporučili pro Škodu Fabii Sedan 1,4 16V 74kW? Zadní jsou už na výměnu a přední mají před sebou cca 10 tis. km. Díky za rady
  5. _KENNY_

    MISS ALU

    v bazaru byly mám tucha dvakrát "14" spirit na prodej akorát mě příde že dávat zato tolik peněz je blbost, když se daj za takovou cenu koupit "15" obutý (zrovna tak cena pneu neni nějak rozdílná ) A hele moje bejvalý kola
  6. Bemo: S tou hadicí je to dobrá poznámka. Ta se taky tak "jednoduše" vytáhne?
  7. Bemo: Je potřeba to chytit nekde zezadu (blíž oknu) a odklápět nahoru nebo z který strany to vycvakávat? Nerad bych totiž urval nejaký úchyty.
  8. Bemo: Nevíš náhodou jak se odstraní ten překryt motoru? Nenašel jsem tam žádný mechanismus.
  9. Přesně tak u 1,4 MPI jsou tam celkem 3 plastový překryty, kdežto u 16V je jeden velký, který vyplňuje skoro celý prostor pod kapotou. Asi bude někde pod tim překrytem, ale neobjevil jsem způsob jak ho odklopit.
  10. Mám jeden dotaz. Nemáte někdo zkušenosti s výměnou vložky vzduchového filtru u Fabie s motorem 1,4 16V 74kW? Když otevřu víko motoru, tak je vidět pouze velký plastový překryt motoru a vpravo plastový překryt baterky, jinak nikde po pouzdru se vzduchovym filtrem ani vidu ani slechu. Poraďte.
×
×
  • Vytvořit nový...