Publikováno Prosinec 17, 200915 r Je to nepravidelný jev - stane se to cca jednou denně, většinou na nižší převodový stupeň (2,3) či neutral. Z ničeho nic zhasne, jako když otočím klíčkem. Následně nastartuji bez problémů. Je to celkem nepříjemná záležitost, zvlášť pokud se to stane při zatáčení a blokne se volant. PS: Mám ještě další problém, který není až tak závažný a to ten, že teploměr chladící kapaliny je mrtvej - ani se nehne Tuší někdo kde hledat chybu? Díky všem, budu rád za každý nápad/radu.
Prosinec 17, 200915 r Autor Tak cestou z práce (cca 3km) mi dnes šestkrát chcípla kdykoliv jsem musel zastavit. Začnou klesat otáčky a šmitec. Na jedničku otáčky kolísají, jakmile prošlápnu plyn, tak už jede bez problémů.
Prosinec 18, 200915 r Tohle přesně dělá manželce Fabia 1,4 MPI (50kW, majeto 190tis km, tankuje u schell a omv), byl jsem s tím servise, VAG nic nenapsal, tak vyměnili svíčky a nějaký filtry, trochu to pomohlo, ale pořád cítím, že ten motor jede divně, hrozně vibruje.
Prosinec 21, 200915 r Autor Diagnostika hlásila chybu "sondy 1" - po vyčištění škrtící klapky otáčky přestaly padat, chyba se ještě jednou objevila, ale při třetím zkoumání už to nic nenašlo. Auto už necuká ani nechcípá. Tak tenhle problém by byl vyřešen a už musím jen počkat na oblevu, nebo autu sehnat nějaký útulný teplý pelíšek - z kapaliny v ostřikovačích je kus ledu :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.