Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chci se Vás tady zeptat, zda máte ted v zimě problém vytopit combíka hlavně vzadu :feve: Jak vezu tchýni, tak pokaždé jí je zima a přitom já vepředu fakt teplo. Dík

A to jí tam to teplo nepouštíš schválně?  :smich:

No, dobře, byl to pokus o vtip a teď trochu konstruktivněji: myslím, že problém by mohl být v tomhle. Pod sedačkama, blíž k tunelu jsou výdechy teplého vzduchu. U mě to tak je, že jsou takový docela zplacatělý. Pokud by se tam vložila a zajistila nějaká distanční vložka, která by zajistila, že ty výdechy budou otevřený, tak by to mohlo docela vyřešit Tvůj problém. Nejlíp se to bude dělat, když demontuješ přední sedačky, ale myslím, že se k tomu dostaneš méně pohodlně po zasunutí sedadel dopředu nadoraz.

Nic jiného mě nenapadá...

hlavně je třeba to tam pustit ofukama pokud to necháš spíš jen na sebe dozadu se to moc nedostane upřimně jezdim spíš sám a mam vyhřívaný sedačky tak nevim jak by bylo těm vzadu ale stačí to jen nasměrovat a případně nemít na automat, ale zapnout na nohy a střed a teplotu na max aby se to vytopilo rychle pak ubrat na 22°C a zapoměl sem dodat žádný věci pod předníma sedačkama

Upraveno od notobi

  • Autor

...tak díky za rady chlapi :feve:

taky mám vyhřívané sedačky a většinou jezdím sám.

ps:ofuk jde nastavit na tunel? mám za to, že budvrch nebo spodek

Néé, samozřejmě, že máš pravdu, buď vrch nebo spodek. Mně šlo o to, aby ti ve výstupu teplýho vzduchu nic nestálo v cestě, aby výdechy nebyly něčím zacpaný...

hlavně je třeba to tam pustit ofukama pokud to necháš spíš jen na sebe dozadu se to moc nedostane upřimně jezdim spíš sám a mam vyhřívaný sedačky tak nevim jak by bylo těm vzadu ale stačí to jen nasměrovat a případně nemít na automat, ale zapnout na nohy a střed a teplotu na max aby se to vytopilo rychle pak ubrat na 22°C a zapoměl sem dodat žádný věci pod předníma sedačkama

Je potřeba mít puštěný vzduch jen dolu na nohy, pak fouká vzduch dolu na nohy a je veden i pod přední sedačky kde fouká na zadní nohy a ohřívá zadní část vozu.

A nastavovat teplotu na max a pak ji vracet zpět na 22°C je úplně zbytečné, od toho je to automatická klimatizace, sama začne foukát maximální teplotu vzduchu dokud se prostor nevyhřeje na požadovaných 22°C a poté už sama reguluje teplotu přáváděného vzduchu. Sám mám přes zimu nastaveno ofuk předního skla a dolu na nohy na 21°C Econ a rychlost větráku na čtyři čárky a celou zimu na to nešáhnu a užívám si krásně teplo a nemusím nic nekde nastavovat a přepínat, to je prostě účel Climatronicu- zvýšení pohodlí a komfortu ve voze.

  • 2 týdny později...

nevim kam to nacpat tak se zeptam tady,mam climatronic a pokud mi na displei sviti ECON,znamena to co?pokud tam je AUTO,znamena to co? a pokud tam neni nic,znamena to co? a jake je nejlepsi nastaveni klimy,jako co by tam melo byt aby to makalo ucine a efektivne? ja to porad prepinam ale zmeny moc nepozoruji.diky za odpovedi.

Je to prosté, mod ECON nepoužívá klimakompresor. Teplotu tedy nahání mícháním teplého vzduchu od motoru a chladného z venku + zapínáním ventilátorů. Mod auto podle potřeby použije kompresor. Econ tedy nedokáže některé teploty udržet nebo je doprovázen nepříjemným fučením ventilátorů. V zimně je zase lepší jezdit na econ protože připojení kompresoru může způsobyt nežádoucí zamlžení interiéru. Teoreticky připojení klimakompresoru zvyšuje nepatrně psotřebu, ale příliš poznatelné to není.

Tak vidím že o fungování Climatroniku taky nemáš moc informací.

Econ = vypnutý klimakompresor, ale stale regulace teploty na požadovnou nastavenou.

Auto = klimakompresor běží téměř stále a přimíchává teplý vzduch na potřebnou teplotu.

V zimně nebo za deště je právě klimatizace dobrá věc protože odstranuje ze vzduchu vlhkost a nemlží se ti okna, ale je tam teplotní omezení které dovolí sepnutí klimy a je to 0°C a výše aby nezamrznul výparník.

Více info v návodu k autu, dá se najít na internetu, nejspíše i zde na foru ke stažení.

další info http://obd.ec.cz/climatronic/

Děkuji za korekci, čili je to jak jsem psal: ekon je bez kompresoru a auto s kompresorem.

To zamlžování jsem psal ze svých zkušeností, pokud je venku velká zima tak režim auto v mém případě někdy opravdu zamlží. Na druhou stranu nevím proč vůbec používat klimakompresor když už je vzduch chladný "od přírody", to už je skutečné plýtvání výkonem.

Ono tak na zadních sedaček je taky blbě udělané těsnění. Z boku tam trošku fouká.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.