Únor 15, 201015 r toto se mě stalo úplně to samí akorát že se mě to stalo na pravej pružině z ničeho nic jak se dívám na auto se o 1cm zvedlo a pak rana jak z děla praskla pružina, ale bylo to v garáži a před tým auto 2 dny nejelo. Dneska už je naštěstí vyměněná, ale něco se mi nelíbí na těch ostatních 3 taky tak divně vržou při větším zhoupnutí auta, je možny že je tam někde usazená sůl, maximálně že všechno pobouchá a pak to předělám na stavitelnej podvozek origo je moc drahej.
Únor 15, 201015 r Samozřejmě se geometrie dělá při spuštěném autě tak že se s vozilo posunuje dopředu a zpátky aby se to dalo měřit.(jinak v momentě zatížení a vyložení vozu se nastavená geometrie mění )Jinak na vyvěšených kolech ji neuděláš.Proto každý zásah do nápravy výměna čepu uložení ramene výměna pružiny řízení a podobně vyžaduje seřízení geometrie. Tak si matně vzpomínám, že posledně mi dělali geometrii s odlehčenýma předníma kolama.Neměli je teda úplně vyvěšené,ale trochu ten předek přizvedli.Jestli s tím mají nějakou praxi,no nevím?
Únor 15, 201015 r Asi maj svůj způsob a výsledek by měl být stejný po spuštení vozu na zem (hodnota sbíhavosti,buď je nulová nebo je rozbíhavost tak okolo 1mm) u vozidel s předním náhonem ale ta hodnota je daná výrobcem záleží na typu vozu a motoryzaci.|Pokud nepozoruješ nějak sníženou nebo zhoršenou ovladatelnost řízení(táhne ke straně nebo je volant na křivo) nebo nadměrný opotřebovávání pneu(nerovnoměrný sjíždění),tak bych se neznepokojoval.Jednou za čas bych to nechal překontrolovat z důvodu únavy pružin a uložení ramen.
Únor 15, 201015 r Právě proto se o to zajímám,že se mi sjíždí vnitřní hrany pneu.Jinak je řízeni ok.a nikam netáhne.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.