Prosinec 30, 200915 r no je to něco mezi FII a OII.....mě se to nelíbí......a pokud tam nebude min. motor 1,2TSI ale jen 1,2HTP 51kW jako u FII......tak to moc nepojede, páč to bude těžší než FII.....a jak je tam psáno: pro rozvojové trhy Upraveno Prosinec 30, 200915 r od Marek
Prosinec 30, 200915 r však avízovali že to bude menší než O ale zase větší než F Nevypadá to špatně...ale co myslí tím motorem 1.2 nechápu...HTP jako základ budiž, ale chtělo by ho trochu poladit aspoň na 60Kw
Prosinec 30, 200915 r 51 nebo 60kW to není zase propastnej rozdíl...pokud tam nedají 1,2TSI...bude to znát ..něco jak u OI 1,4 , ale zase kvůli ceně tam zřejmě šoupnou 1,2HTP 51kW....
Prosinec 30, 200915 r tak jsem si to precetl jeste jednou, je to primo urceno i pro Indiany, takze rozhodne 55kW a ne 51
Prosinec 30, 200915 r ...číst umím ale nechápu KDE JSI PŘIŠEL ZROVNA NA 55kW...PROČ BY DĚLALI SILNĚJŠÍ....
Prosinec 30, 200915 r to je jednoduche, v Indii je daleko vetsi teplo a klima jede prakticky porad. Idniani nechteli tak slaboucke motory, takze proto tento krok Jen skodovka upravila tyhle motory pro Asijsky trh a ceka se, kdy tahle inovace prijde taky k nam. Tenhle model by mel byt prave ten, ktery bude prvni silnejsi Indiani meli na zacatku 51 a nikdo to nechtel kupovat...4kW navic a prodeje jsou krasne Upraveno Prosinec 30, 200915 r od s-talker
Prosinec 30, 200915 r aha...to jsem nevěděl......zase jsem chytřejší.....ale že by 4kW udělali takovej rozdíl?
Prosinec 30, 200915 r nevim, osobne jsem v tom nikdy nejel. Od nas putuji jen RJ Ale jim to asi takhle staci
Prosinec 30, 200915 r nene, 55kW je to proto, že v Indii platí mírnější normy na emise. a tak mohli HTPčku trochu popustit uzdu
Leden 6, 201015 r tak ono HTP by těch 55kw mohlo mít i tady pochybuju, že to souvisí s emisema!!! První HTP 40/47Kw a druhá generace má 44/51Kw ???? čím to? Vyšší výkon=horší emise?? Blbost! ... to by asi to Euro 5 jen tak nedostalo ne? Ale pokud je z továrny trochu načipují, tak jako základ by to nemuselo bejt špatný. Škoda, že i 12V umírá tak brzo. Spodek dobrej-vršek je stejnej jak ten můj osmiventil. Důvod toho výkonu je možná sazebník povinného ručení v Německu...vzpomínáte že i Opel měl 1,4 s výkonem 44Kw a VW? to samý!!! A dokonce srazili i 1,4MPi ve Fabii na variantu s 44Kw....v tom to asi bude
Leden 6, 201015 r aha...to jsem nevěděl......zase jsem chytřejší.....ale že by 4kW udělali takovej rozdíl? já myslím, že můžou udělat rozdíl...vezmi staré HTP 40Kw a nové s 44Kw....na zrychlení to udělalo mínus 2s!!!! + samozřejmě jiné časování ventilů a nevím jestli se neměnilo i zpřevodování....
Leden 6, 201015 r Výkon se podle všeho podhodnocuje záměrně kvůli pojistkám. Trochu bych bral s rezervou to "přidaly se 4kW a najednou se to kupuje jak blázen". Další zvýšení ale podle mě přijde, jestli zase o 5k, to je otázka. Prej má bejt 63kW TSI, tak že by byl rozdíl mezi atmosférou a turbem jenom 8kW, to se mně nezdá. Leda by se snížil tradniční rozdíl.
Leden 7, 201015 r Rozdiel by bolo 8kW a jeden valec. A to nehovorim o krutiaku. Bojler ma pravdu, ze ten rozdiel je "marketingovo" nizky, takze by to konkurovalo TSI, ale na druhej strane nesuhlasim s tym, ze HTP pojde este vykonov hore. Mozno by mohli popracovat na spotrebe. Vykon u tohoto motoru nie je to najdolezitejsie. Ozaj. A kde ste vzali, ze sa to bude volat Popular? Upraveno Leden 7, 201015 r od Sranki
Leden 7, 201015 r No tak sorry pani. Tieto rubrikove nazvy moc necitam Inac to "ODHALENI" znie celkom eroticky, asi preto som si to nevsimol Upraveno Leden 7, 201015 r od Sranki
Leden 7, 201015 r ja vim, to berte s rezervou o tom,ze se najedou po zvyseni zacaly u nich Fabky prodavat lepe Je to jednak verze SW, ale i sani je jine A to jeste nevite, ze 1.2 6V uz odzvonilo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.