Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Tajné fotografie vozu Škoda Rapid Combi?

více ZDE

O tom už tady přece dlouho hovoříme, Mlho...

Navíc stačí trochu pozorného zkoumání předku a o A-Entry se bude nebo nebude jednat? :prc:

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

No, takže nám SM poskládal střípky, které tady leží už víc jak rok. Jinak 55kW verze HTP se už dlouho dělá pro tuším Indii. Jestli to tedy bude skutečně změna vývojová a nebo řídící jednotky, to je otázka..

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Tak se po dvou letech opět opakuje habaďura s údajným odložením výroby A-Entry a Octavie III. Korunku nasazují prohlášení o tom, že letos nebude Fabia pod 200 000Kč, když bylo od ledna zavedeno vybavenější provedení Easy vycházející z verze Active za 189 900Kč.

Vloženo

Jenom k těm informacím doplním:

- výroba Roomsteru končí ve Vrchlabí letos, buď se tedy opět bude stěhovat a nebo na konci roku výroba skončí

- téměř seriová podoba A-Entry byla představená už na podzim a v Paříži by se jiné kliky a barva interiéru představovaly až rok poté

- odložená Octavia by znamenala výrobu stávající generace v Evropě v délce 9 let

- Škoda několikrát potvrdila náběh výroby obou modelů v tomto roce

Pokud by byly prezentované informace z novin pravdivé, v Ženevě by Škoda ukázala zadní dveře Citigo a facelift Superbu. V paříži rok starou novinku a příští rok by se musely vejít na výstavy tři úplně nové modely plus karosářské verze a facelift Yetiho..

Vloženo

Loni automobi lka

představila také model Rapid urče-

ný výhradně pro indický trh. Nový

model pro Mladou Boleslav, který

bude vycházet ze studie MissionL,

představené loni ve Frankfurtu se

asi Rapid jmenovat nebude.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Dokáže někdo z Etky vyčíst, v čem přesně se liší nápravy ve stávající FII/R a v aktuálním Polu/Ibize? Rozchod je udávaný plusminus o tři centimetry větší jak vpředu, tak vzadu.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

mam pocit, ze ta "Octa" ma o dost uzsie napravy a asi aj mensie kolesa...

Rozdíl rozchodu Octavia x Ibiza/Polo je cca 4cm na každé straně. Vzadu je rozdíl Octavia x Roomster/Octavia A4 jen tuším cca 1cm. Na fotkách to tak i odpovídá, ne?

Mně by docela zajímalo, proč se vlastně v tomto případě mula využívá. Předchozí muly A-Entry ok, tam šlo o testování brzd a to může obsloužit Roomster s jinými nárazníky. Co se ale v tomto případě testuje, že je vhodnější karoserie Octavie? Pokud jde o další karosářskou verzi A-Entry (jakože asi jde), proč to netestují rovnou na tom?

Pokut to není derivát A-Entry, co to potom je?

Editováno: , autor: bojler
Vloženo (editace)

tak mne pridu o dost utopene aj tie zadne kolesa...

Inac mozno preto ina karoseria, ze ide o nieco suvisiace s aerodynamikou a ta je predsa len u O2 blizsia k Mission L, nez aerodynamika Rooma ;)

post-10844-0-39859800-1328685197_thumb.j

Editováno: , autor: Cjoctavian
Vloženo (editace)

Mne slo spis o to, ze je A-Entry liftback hotovy, fakticky predstaveny. Plus aerodynamiku by asi resili v aerotunelu.

Editováno: , autor: bojler

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...