admin Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 Tajné fotografie vozu Škoda Rapid Combi? více ZDE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sergentuy Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 (editace) Tajné fotografie vozu Škoda Rapid Combi? více ZDE O tom už tady přece dlouho hovoříme, Mlho... Navíc stačí trochu pozorného zkoumání předku a o A-Entry se bude nebo nebude jednat? Editováno: 25. Září 2011, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2011 . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas9 Vloženo 3. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2011 díky, celkem zajímavý čtení hlavně o těch motorech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 Vdaka za scany Mna zaujala ta informacia o pripravovanych motoroch sklonenych dozadu. Co sa tam o tom este pise? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas9 Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 tak už to píšou i tady http://www.auto.cz/skoda-htp-rapid-zakladem-trivalec-1-2-55-kw-62110 o tom HTP tak asi na tom něco bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 Cjo,všechno co tam píšou,je na těch naskenovaných stránkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 No, takže nám SM poskládal střípky, které tady leží už víc jak rok. Jinak 55kW verze HTP se už dlouho dělá pro tuším Indii. Jestli to tedy bude skutečně změna vývojová a nebo řídící jednotky, to je otázka.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 5. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2011 jasne, mas pravdu. Ja som myslel, ze tam v casopise bude este nejaky obsiahlejsi clanok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. leden 2012 Sdílet Vloženo 10. leden 2012 Tak se po dvou letech opět opakuje habaďura s údajným odložením výroby A-Entry a Octavie III. Korunku nasazují prohlášení o tom, že letos nebude Fabia pod 200 000Kč, když bylo od ledna zavedeno vybavenější provedení Easy vycházející z verze Active za 189 900Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 10. leden 2012 Sdílet Vloženo 10. leden 2012 (editace) http://www.auto.cz/s...tavia-iii-64200 http://auto.idnes.cz/jizdni-rad-novych-skodovek-rapid-prijede-az-na-podzim-p0s-/automoto.aspx?c=A120110_131220_automoto_fdv Editováno: 11. leden 2012, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. leden 2012 Sdílet Vloženo 10. leden 2012 Jenom k těm informacím doplním: - výroba Roomsteru končí ve Vrchlabí letos, buď se tedy opět bude stěhovat a nebo na konci roku výroba skončí - téměř seriová podoba A-Entry byla představená už na podzim a v Paříži by se jiné kliky a barva interiéru představovaly až rok poté - odložená Octavia by znamenala výrobu stávající generace v Evropě v délce 9 let - Škoda několikrát potvrdila náběh výroby obou modelů v tomto roce Pokud by byly prezentované informace z novin pravdivé, v Ženevě by Škoda ukázala zadní dveře Citigo a facelift Superbu. V paříži rok starou novinku a příští rok by se musely vejít na výstavy tři úplně nové modely plus karosářské verze a facelift Yetiho.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. leden 2012 Sdílet Vloženo 12. leden 2012 Loni automobi lka představila také model Rapid urče- ný výhradně pro indický trh. Nový model pro Mladou Boleslav, který bude vycházet ze studie MissionL, představené loni ve Frankfurtu se asi Rapid jmenovat nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 23. leden 2012 Sdílet Vloženo 23. leden 2012 Dokáže někdo z Etky vyčíst, v čem přesně se liší nápravy ve stávající FII/R a v aktuálním Polu/Ibize? Rozchod je udávaný plusminus o tři centimetry větší jak vpředu, tak vzadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 23. leden 2012 Sdílet Vloženo 23. leden 2012 kedysi som to skumal a okrem tej sirky som medzi F2 a Ibizou nic neobjavil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 23. leden 2012 Sdílet Vloženo 23. leden 2012 Znamená to, že je tam zjednodušeně řečeno prodloužená nějaká "tyčka" o 1,5cm na každé straně a tím je rozchod o 3cm větší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 23. leden 2012 Sdílet Vloženo 23. leden 2012 (editace) tu su napriklad rozmery FRS a Pola GTI: rozvor (mm): 2464 vs. 2468 rozchod vpředu (mm): 1423 vs. 1443 rozchod vzadu (mm): 1415 vs. 1437 Editováno: 1. Únor 2012, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Únor 2012 Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 (editace) Mula A-Entry combi hezky maskovana udajnym Scoutem z BT? Editováno: 7. Únor 2012, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 7. Únor 2012 Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 Škoda, že si ten fotograf všímal jen toho Superbu Ale ty aerodynamické brzdy na střechách jsou drsný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 7. Únor 2012 Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 mam pocit, ze ta "Octa" ma o dost uzsie napravy a asi aj mensie kolesa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 7. Únor 2012 Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 To ma, Octa je jen karoserie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Únor 2012 Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 (editace) mam pocit, ze ta "Octa" ma o dost uzsie napravy a asi aj mensie kolesa... Rozdíl rozchodu Octavia x Ibiza/Polo je cca 4cm na každé straně. Vzadu je rozdíl Octavia x Roomster/Octavia A4 jen tuším cca 1cm. Na fotkách to tak i odpovídá, ne? Mně by docela zajímalo, proč se vlastně v tomto případě mula využívá. Předchozí muly A-Entry ok, tam šlo o testování brzd a to může obsloužit Roomster s jinými nárazníky. Co se ale v tomto případě testuje, že je vhodnější karoserie Octavie? Pokud jde o další karosářskou verzi A-Entry (jakože asi jde), proč to netestují rovnou na tom? Pokut to není derivát A-Entry, co to potom je? Editováno: 7. Únor 2012, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 7. Únor 2012 Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 (editace) tak mne pridu o dost utopene aj tie zadne kolesa... Inac mozno preto ina karoseria, ze ide o nieco suvisiace s aerodynamikou a ta je predsa len u O2 blizsia k Mission L, nez aerodynamika Rooma Editováno: 8. Únor 2012, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Únor 2012 Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 (editace) Mne slo spis o to, ze je A-Entry liftback hotovy, fakticky predstaveny. Plus aerodynamiku by asi resili v aerotunelu. Editováno: 7. Únor 2012, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.