Únor 7, 201213 r Jukněte na web http://www.noticiasa...ompacto-tcheco/, je to hodně zajímavá (doufejme, že jen "theophiluschinova") fotomontáž : (překlad z Gogglu): S příchodem na Škoda Rapid v Indii, může česká značka zvýšit svůj prodej v samotném regionu a v jihovýchodní Asii, dva z nejrychleji rostoucích trhů na světě. Nicméně, jak je to jen sedan, hatchback verzi by bylo zajímavé doplnit linku a poskytnout další možnosti pro místní spotřebitele. Upraveno Únor 7, 201213 r od miklisek
Březen 8, 201213 r http://www.novinky.cz/auto/261303-rapid-nebo-popular-skoda-zatim-nerozhodla-o-nazvu-noveho-liftbacku.html
Březen 8, 201213 r Tak ono není nikde psané, že bude levný :-) Ale teď vážně. Zajímavá je např. absence xenonů (aspoň zatím), tlačítka taky nepočítají s čudlikem pro zapínání předních parkovacích senzorů, na prezentačních fotkách by asi nechyběl columbus.. Upraveno Březen 8, 201213 r od bojler
Březen 15, 201213 r No konečně s ní vyjeli ven "mezi lidi", bylo načase. A je jasné, že ploutev nebude, je tam kužel antény (zde navíc bez prutu). A nebudou boční blïnkry v zrcátkách, jsou v blatníku. A dle fotky introše na ihned.cz chybí úplně oplastování mechanismu posunu předních sedaček.
Březen 15, 201213 r no presne to oplastovanie .. som čumel .. Upraveno Březen 15, 201213 r od LUKY-007
Březen 16, 201213 r Pravda, horší jak ve 120tce, tak byl aspoň kus plastu z boku. Šetří opravdu na nepravém místě..... Hlavně aby to nebylo podobné i v jiných komponentech.
Březen 17, 201213 r sedačka v logane je na tom podobne, má len kúsok plastu čo kryje mechanizmus naklápania .. nuž a tie holé plechy asi tiež nie sú ďaleko, veď Dacia to tak má tiež :-)) ... snáď bude kompatibilný plast okolo sedačky z FII /R
Březen 17, 201213 r Jak se koukám na fotky pedálů toho seatu tak vidím že vzhledově pochází z FRS I generace. no a ten posuv sedaček jím taky moc dobrou reklamu nedělá...
Březen 17, 201213 r Estli ono to nebude tím, že OI má stejný pedály jako FI,FII,R Upraveno Březen 17, 201213 r od miklisek
Březen 18, 201213 r uz len cakam, kedy budu aj 5. dvere len holy plech - ako kedysi u korejcov... Koukal jsem dneska v archivu Primy na první díl autosalonu ze Ženevy v Autosalonu, a tam když španělský hlavní designér (předku a zadku ) SEATu zdvihal víko kufru, bylo vidět, že oplastování víka tam naštěstí je, ale jen do oblasti pod sklo, zkrátka jako to má OI. A čím dál tím víc mě to připadá, že konstrukcí a relativně chudou výbavou to bude "jen" moderní dcera prapůvodní Octavie I (tak jak ji vídám a cítím dnes a denně zpoza volantu mého AEEčka). Zkrátka levný produkt postavený z dílů, co mají ve skladu už 17 let, resp. co měli konstruktéři v CATIA-cké databázi dílů VW. Přesto se mi Mission L - pardon RAPID - moc líbí a je to můj favorit na další autí.
Březen 19, 201213 r Nebude A-Entry představená tady: http://www.skoda-auto.cz/CZE/news/info/news/news/Pages/2012_36_vyrocni-tiskova-konference.aspx ? Nebo je to moc brzo ?
Březen 19, 201213 r Ved to ma byt lacne auto. Co sa tak cudujete. Presne. Toledo je navic az na par drobnosti finalni podoba, tak proc delat fiktivni kryty, ktere stejne cilova skupina nebude ochotna zaplatit. Kdepak, lidi jdou po cene jak slepice po flusu a tohle je podle me zrovna zbytna vec. Kdo bude chtit kryt, koupi si dvakrat drazsi Octaviu a hotovo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.