miklisek Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 (editace) http://www.auto.cz/i...-generace-65806 Já to sem nechtěl napsat, když jsem výše psal o konstrukci a chudé výbavě, že mě připadá, že i design je derivátem OI, že v Rapidu vidím modernizovaný tvar Octy I (aby mě zase někdo nenařknul, co to plácám ). A teď to "Prófa" potvrdil na tiskovce, že se ideově inspirovali ...... A pod tou ideou si můžeme představit cokoliv, tedy i základy designu. Editováno: 21. Březen 2012, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Něco z výroční zprávy: Internacionalizační a růstová strategie ŠKODA klade nové nároky také na design budoucích vozů ŠKODA. V únoru 2011, ještě během dokončování modelu VisionD pro jeho prezentaci v Ženevě, začaly už první konkrétní práce na konceptu blízkém sériovému stavu – na pozdějším voze MissionL. Diskutuje se o prvním konceptu předváděcího vozu v segmentu AEntry, který má být představen na IAA ve Frankfurtu. Pod ve dením šéfdesignéra Jozefa Kabaně se utváří tým interiérových a exteriérových expertů a jsou stanoveny styčné plochy s tech nickými odděleními. Je vytvořen model z průmyslové plastelíny (clay model) a souběžně s tím je zahájena práce na digitálním modelu. Dokonce se už projednávají a hodnotí barvy a látky. Jsou defnovány požadavky na novou studii pětidveřové limuzí ny. Měla by vyzařovat sportovní eleganci, ale především by měla ztělesňovat klíčové kompetence vozů ŠKODA. Požadována je vysoká funkčnost a nadprůměrná prostorová kapacita. Největ ším úkolem je však něco jiného. Navzdory blízkosti k sériové výrobě musí designéři tomuto vozu propůjčit emocionalitu, kterou předtím zaujala už studie VisionD. Musí zůstat radost z redukce, z puristického minimalismu, z čistých ploch a navý sost přesných linií – zkrátka z moderního designu, který odpoví dá dění v dnešním světě. Šéfdesignér Jozef Kabaň jde ještě o krok dál. Chce modelem MissionL poukázat nejen na světovost značky ŠKODA, ale ta ké na její české kořeny. Proto se na MissionL nacházejí prvky nejvybranějšího sklářského umění, které má i v České republice velkou tradici. Tři ostré linie na přírubách zadní části vozu před zadními světly tvoří jemně tvarovaný trojúhelník, který připomí ná broušené sklo. U světlometů jsou pak použita olovnatá křiš ťálová skla. Exkluzivní zvláštnost nabízí studie svou střechou z černého průhledného skla – jde o unikátní kus, jehož výroba a montáž jsou extrémně náročné. Proto bylo k tomuto účelu využito služeb jedné z nejrenomovanějších sklářských manu faktur v Benátkách. V červnu 2011 vyrábí ŠKODA prototyp vozu MissionL. Zároveň je pro účely fotografování a pro flmové záběry vytvořena maketa předváděcího vozu, aby se drahocenný prototyp neopotřeboval. Tým se rozrůstá a jsou do něj přizváni také designoví experti z Italdesign Giugiaro (IDG). První podklady a údaje putují do Turí na. V proslulé designérské manufaktuře probíhá výroba předvá děcího vozu na základě prototypu. Čas kvapí. Do zahájení me zinárodního autosalonu ve Frankfurtu v září zbývají už jen dva měsíce. Ale jak tým společnosti ŠKODA, tak i kolegové v Itálii jsou na kreativní práci ve velké časové tísni zvyklí. Týmová práce mezi Mladou Boleslaví a Turínem funguje přesně jako hodinky. Ale navzdory i tomu nejlepšímu plánu se práce neobejde bez překvapivých momentů, na které je nutno pružně reagovat. Karl Neuhold vzpomíná: „V průběhu prací na MissionL objevili Češi a Italové jako společnou vlastnost výrazný smysl pro improvi zaci. To byla hezká zkušenost, která nám všem velice pomohla.“ Mnohé úkoly je třeba zvládnout časově náročnou ruční prací. Montuje se téměř tisíc LED žárovek, plochy karoserie vznikají podle zadání clay modelu. Zčásti je třeba pracovat na dvě smě ny, aby se dodržely stanovené časové limity. Poslední směna končí kolem druhé hodiny v noci. Tým pracoval s maximálním na sazením a s mimořádným úspěchem práci zvládl. Cíle bylo dosa ženo včas, za pouhých šest měsíců – MissionL je připravena na své velké entrée na IAA ve Frankfurtu. Vzápětí začíná druhá část projektu „MissionL“, je třeba provést rozsáhlá bezpečnostní opatření, aby byl drahocenný předvá děcí vůz bezpečně dopraven do Frankfurtu. Prezentace vozu MissionL 12. září 2011 nakonec vzbuzuje u tisku i veřejnosti vel ký ohlas. Všichni chválí jasný design, vyvážené proporce a velkou prostorovou kapacitu. O konečném názvu modelu se spekuluje stejně živě jako o jeho výhledové ceně. Předseda představenstva Prof. Dr. h.c. Wilfried Vahland oznamuje premiéru sériového vozu na září 2012 na pařížském autosalonu – tedy za dvanáct měsíců. A tak bude opět zapotřebí kreativity a efektivnosti a zaměstnanci společnosti ŠKODA budou muset znovu prokazovat svou výkon nost. Jedno je však už nyní jisté, výsledek bude stát za to! Ta příprava zas tak dramatická být nemohla, když MissionL není nic jiného než drobně upravená seriová podoba :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 V Lipsku řeknou jenom jméno nebo i představí i auto ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 Pokud stále platí zahájení výroby 22KT, tak to musí brzo "prasknout". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schimmer Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 AutoDesign&Styling Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schimmer Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Ještě kombík... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Parada. Bol k tomu aj nejaky text? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 (editace) V pátek jsem viděl na dálnici HK-Praha ve stříbrné barvě,kliky černé a zatmavená zadní světla ve 13.20 hodin Škodu Rapid,Popular na Fkové značce bez maskování.Má být představení prý každým dnem. Editováno: 16. Duben 2012, autor: Dix1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schimmer Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Tak oni slibovali, že na autosalonu v Pekingu sdělí definitivní jméno. Takže možná s tím pustí první oficiální snímky. Autosalon v Pekingu začíná 23. dubna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schimmer Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Parada. Bol k tomu aj nejaky text? http://www.auto-design.cz/default.aspx?id=1610&ido=48&sh=653703896 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 dakujem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Notime Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 (editace) V pátek jsem viděl na dálnici HK-Praha ve stříbrné barvě,kliky černé a zatmavená zadní světla ve 13.20 hodin Škodu Rapid,Popular na Fkové značce bez maskování.Má být představení prý každým dnem. http://auto.idnes.cz...5_ak_aktual_fdv Editováno: 17. Duben 2012, autor: Notime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schimmer Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 No takže zklamání :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schimmer Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 Vždyť ten zadek je úplně stejný jako u konceptu Toleda, SPZetku přesunuli do nárazníku. A i ten přední nárazník s těma "rušivýma tykadlama"....Mission L tohle neměl...To úplně ztratilo tu původní krásu. To se nepovedlo toto.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 (editace) Z maskování? Konečně se aspoň potvrdilo, že to představí v Číně. EDIT: podívejte se pozorně na znak na zádi.. Doporučuju zopakovat si předek: Editováno: 17. Duben 2012, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schimmer Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 Kéž by to byla od škodovky schválnost a takhle testují nové Toledo, jen tomu dali masku Škody. Jinak je to o ničem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nakor Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 Nahrávka je bohužel dost nekvalitní a nelze určit, co z toho je maskování a co je reálná podoba. Každopádně pokud to bude vypadat takhle nějak, tak do toho rozhodně nejdu a budu se rozhodovat mezi Toledem, i30 a výběhovým Golfem. Pokud to ale nakonec bude vypadat jako MissionL (s jinými světly, klikami a materiály v interiéru atd.), tak si ani nebudu vybírat a jdu do toho. Jsem napnutej jak špageta, tady se v přímém přenosu rozhoduje o mém příštím autě. )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schimmer Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 Jasný, takže to nafotili Toledo, ne Rapid/Popular. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 (editace) Reklamna kampan (pardon testovanie) sa uz zacala, cize oficialne predstavenie bude vazne kazdu chvilu Inac jednoznacne je tam Seat - uz podla tej hokejky v prednych svetlometoch. PS: Na 4 fotke krasne vidno, ako sa snazili zamaskovat liniu zadnych dveri Editováno: 17. Duben 2012, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 Je mi jedno co nafotili, ale je to zase taková hubená koza s ošklivým Seat zadkem, takže zklamání ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 (editace) tek nemozes cakat od Entry modelu sirku Audi A6... BTW: aspon nieco oficialne Editováno: 17. Duben 2012, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 Je až dojemné, jak si vyhráli s kamufláží reálných spár a malováním falešných :-) Čínská verze bude mít jiná rádia, chromovaný volant a linku na kufru :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 (editace) Hezká vábnička :-). Taky se mi zdá, že spíš u nás testují TOLEDO a RAPIDa zase bez nervů v klidu vesele testují někde ve Španělsku..... Hlavně TOLEDO je už profláknutý z Frankfurtu tak nemají už moc co tajit. A domaskování předních světel, mezery zadních dveří a tvaru zadních světel má zase navodit pocit, že je to indický "jen" RAPID. Divím se, že taky neudělali falešný zadní rám zadních dveří, aby to vypadalo, že je tam třetí okýnko. A ohledně předního nárazníku si vzpomeňte, jak vypadal Roomster RS a přetížená Octavia combi při testování na Grosglockneru někdy v roce 2010-2011. Možná jen zkoušeli předek pro SEAT, možná že bude nárazník tvarově společný. Uvidíme. A koukněte se opět na stránky http://www.autoforum...ledu-nenajdete/, kde je 100% dokonaleji zamaskovaný RAPID. Já bych se v negativních komentářích a hážení flinty do žita neukvapoval, nebojte, RAPID bude hezčí a MissionL-kovější než frankfurtské TOLEDO ! Editováno: 17. Duben 2012, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 jj, vabnicka. Podla mna uz nemaju co testovat...ved to by bolo trosku trapne 3 mesiace pred seriovu vyrobou, nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 jo, spíš jsem měl napsat "testují" než testují.... teď už spíš dojíždějí poslední 10-tky t.km testovacího provozu a protože je pořeba je najet rychle, už jim tajné okruhy a daleká cizina nestačí. Reál je reál. A myslím, že to není určitě trapné 3 měsíce před zahájením seriovky, který notabena má být po 22KT takže už jen1,5měsíce, ještě určitě lze vychytávat poslední mouchy. Ono asi není co moc vychytávat, když podvozek a motory není žádný hi-tech a je to léty ověřen co se sype a co ne...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.