Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Teraz keď sú vonku mrazy, tak mám komplet zamrznuté čelné sklo ZVNÚTRA!!! Doslova je vnútri sklo viac zamrznuté, ako zvonku. :( :( :( V čom môže byť problém? Ako to vyriešiť? Ostatné okná zamrznuté niesu, len čelné. Ďakujem

Vloženo

Vlhko od bot, neviem, tak mám velúrové koberce (nie gumené) a keď nastupujem, tak mám boty od snehu a klasika, keď sa sneh roztopí, tak voda stečie do tých kobercov. Ale zamrznuté je len čelné sklo ostatné nie. A ešte jedna vec okno nieje zamrznuté celé!!! Ale len takých 15cm od okrajov okolo celého skla, čiže stred okna zamrznutý nieje.

Ako zistím či mi niekde zateká, nezateká?

Vloženo

velurove koberce na zimu su blbost, saju vsetku vodu. z gumenych ich vodu vylejes ked parkujes alebo rano vysypes lad.

velurove su na leto.

vymen koberce a budes mat v aute menej kondenzovanej vlhkosti. a vetraj. je to ako v byte.

Vloženo

Občas se to stane,v autě zustane vlhkost a jak to pomalu vychládá tak to namrzá,zkuz po dojetí nechat auto vyvětrat a podívej se v jakem stavu je kabinovej filtr v něm se taky muže držet vlhkost a pak to jde ofukama na sklo.

Vloženo

Kabínový filter (ak máš na mysli peľový), tak ten je starý sotva mesiac, bol teraz menený. Aby som to upresnil, čelné sklo nieje zamrznuté celé, ale vytvorí sa asi tak cca. 15 cm zamrznutý okraj okolo celého čelného skla.

Vloženo

Stejná záležitost se stává v mrazech i na mé octavii. Mám ale gumové koberce, není to tak intenzivní. Každopádně jsem měl v minulém autě /Escort/ koberce vlněné, v nich se držela vlhkost a dokonce začaly hnít. Na zimu jedině gumové, a větrat. Jak je psáno výše voda se kondenzuje na okně a namrzá. Doporučím občas otevřít okýnko a vyvětrat. Pomáhá to.

Vloženo

STÁVALO SE NÁM TO STEJNÝ U SLUŽEBÁKA A POMOHLA VÝMĚNA KABINOVÉHO FILTRU.....BYL PREJ NACUCANEJ VLHKOSTÍ A TA ZŮSTÁVALA V AUTĚ A DOCHÁZELO K ZAMRZÁNÍ ALE BĚHEM JÍZDY I K MLŽENÍ OKEN..PO VÝMĚNĚ KLID...JINAK JE TO S TĚMA KOBERCEMA PRAVDA..NA ZIMU JEDINĚ GUMY A KDYŽ V NICH MÁŠ VODU...PO DOJETÍ JÍ VYLEJ A TŘEBA ZBYTKY VYSUŠ HADŘÍKEM..jen ten vlhkej hadr zase nedávej pak do kabiny auta :)

Vloženo

Jen reakce na vyměnu filtru...ja sice s namrzanim problem az takovy nemam, to musi jo bejt. Ale k mlžení za jízdy.... Fltr taky tak mesic stary. Jen ale nechapu ze kdyz je filtr nacucanej vlhkosti jak rikate, tak prece par dnu po vyměně (nebo pri prvnim lepším dešti) je ten filtr zase vlhkej ne?? Tak jak a co s tym?

Vloženo

jestli ti jde voda na pylový filt máš buď ucpaný odtoky a nebo blbě nazazenej ten kryt a ještě mě napadá že bys měl spíš vyzkoušet jestli nemáš v háji motorek co ovládá vnitřní vnější okruh jestli je to zavřený a nejde tam vzduch z venku a mlží se to hlavně z toho důvodu

Vloženo

Zdravím, mám nejspíš taky problém s tím motorkem, co otevirá a zavírá ten vnitřní a vnější okruh. Jde se k němu nejak dostat a zkontolovat, nebo jedině diagnostika? I po pul hod jízdy mám stále okna zamlžené, a ve čtyrech lidech se ani nedá jet. :help:

Vloženo

Hodnotu u klimatroniku z hlavy nevim to bych tu psal kraviny. Když to klimatronic nemá nejjednodušší je vyndat prach filtr a pod nim se dá nahmatat klapka Ale mrzne muže popraskat ten kryt pod oknem. Nebo odkládací schránku ven motor ventilátoru taky (myslim jen 2 šroubky) a nad nim je na to vidět

Vloženo

Z mých zkušeností z ujetých více jak 600tkm a takřka každodenních jízd s O1/02 od r. 1997:

2 Jerem..:

- jednoznačně příliš vody vevnitř - nepoužívat v zimě (a lépe ani v létě) látkové koberce, oklepat boty od sněhu při nastoupení, při konci jízdy důkladně vyklepat roztátou vodu z gumových koberců. Pokud auto stojí na hlídaném místě aspoň pod přístřeškem, pak nechat okna otevřená cca 2 cm

- vyjímečně dtto, , ale příčina jsou ucpané odtokové otvory ve žlabu stíračů pod oknem (při silném dešti nebo mytí auta je tam voda vidět), voda neodtéká často v kombinaci s bordelem za plasty v blatníku. Filtr je mokrý a voda se může objevovat na podlaze u spolujezdce. Více najdeš na fóru.

2 kominor:- z 90% porouchané servo přepínání oběhu vzduchu (prasklý plast velkého kolečka na ose). Možno opravit svépomocí buď výměnou za nové (cca 4.500,-), koupí na šrotišti po předchozí kontrole (500,- až 1.000,-) nebo pomocí částí tzv. F-konektoru (cca do 30,-). Dle mých zkušeností je nejlepší poslední způsob, event. s preventivní aplikací na ještě neprasklé kolečko, Všechno včetně fotek najdeš na tomto fóru.

Vloženo

Tak jsem se byl na to teďka podívat, a zjistil jsem, že jsem měl tu klapu zavřenou, musel jsem tomu pomoct sřoubovákem aby se otevřela. Při zavření jede sama, ale při otevření jí musím pomoct, tak nevím, byla zima tak jsem se teď na to vykašlal

Vloženo

Myslím že už to tu bylo zmíněno.

Přílišná vlhkost v autě - pomůže jet na zaplou klimu - AUTO, ne ECON.

Vytáhne Ti to tu vlhkost z auta pryč. Je to problém asi u všech.

No ale pokud máš nefunkční klapky tak to je něco jiné :o(

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...