davidpopjak Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 mam moznost koupit octu s timhle motorem 110kw ale nic moc o nem nevim jen ze pekne jede,tak se ptam na vase zkusenosti na co si dat pozor pri koupi,jsou s motorem nejake problemy?a hlavne me zajima ta spotreba,nekdo rika ze strasne zere ,jinej ze spotreba dobra,jezdim spis kolem mesta,auto moc nehonim,jezdim rozumne do 120 jakou bych mohl mit priblizne spotrebu?dik moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anthony Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Problémy spíš náhodné, v zimě kolem nula st. to často divně napoprvé startuje (stačí startovat nadvakrát), je tu dost lidí, co jim to dělá a odpověď zatím žádná rozumná, jednotná příčina nezjištěna. Taky se tu píše o popraskání hadiček u starších kousků. Spotřeba odpovídá výkonu a benzínu. Když to lechtáš, tak je to téměř jak starší 1.6 74 kW, když na to šlápneš, tak to hezky jede a hezky žere. Nejlepší spotřeba je tak mezi 80 - 110 km/h, asi tak kolem 90 km/h, to se nechá na pětku jet i 6 litrů, když to lechtáš. Courání po městě není problém k deseti a taková normální jízda je mezi 7 - 8 litry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Jak píše Anthony. Osobně ten motor mám - r.v.99 a bez problémů. Sem tam to chce vyčistit škrtící klapku. Napiš, co to je za rok aspoň, pokud víš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidpopjak Vloženo 2. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2010 je to laurin,klement rok 2001 ale nevi mesic,jak pisu nejsem zadny blazen jezdim slusne takze spotreba kolem 8 litru by sla, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan 20VTurbo Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Pokud bych si mel vybrat mezi 1,6 74kW, 1,8T a 1,9TDi tak bych sel jedine do 1,8T. Motor je krasne tichej a ma obrovskou rezervu ve vykonu i pri jizde po dalnici ve 120km/h. Znam lidi kteri ten motor maji a zere jim to 12L, me osobne to v zime nejde nad 10,5L a to jezdim kratky trasy po meste. V lete je mesto vetsinou za 9,5L. Trasy okolo 10km budou klidne za 8L/100. Motor ma vykon uz od malych otacek coz jde znat. A hlavne krasne dlouhy kvalty. Zalezi taky co je to za rok, typ motoru a kolik to ma najeto. Jak je vyse psano tak casto praskaji hadicky okolo motoru coz zpusobuje ruzne potize, ale zase se to vymenou lehce odstrani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stralis Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 (editace) Nevím proč si chceš kupovat zrovna takovou raketu 1.8T když jezdíš slušně a ještě řešíš spotřebu. Ta je tady u toho motoru nejmíň veselá. To bych se být tebou poohlídl asi po jiné motorizaci,taky jsem to řešil........nakonec jsem šel do Tdi 81 Kw. Po chipu výkon srovnatelný ale spotřeba ůplně někde jinde....... jestli paseš po benzínu,tak bych šel do 1.6 74Kw . Ta tě nesežere a je tam míň dílů co se můžou pokazit....turbo,blow off ventil atd.. ..tím však netvrdím že to odchází...... kdyby jsi psal,že se rád svezeš,tak bych tu 1.8 T pochopil....takhle ale moc ne. Editováno: 2. leden 2010, autor: stralis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidpopjak Vloženo 2. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2010 jaky je rozdil v tech rocnicich?tahle by mela mit najeto asi 120tisic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Motor má jiné označení. Je tam pár rozdílů - AGU má menší trysky než všechny ostaní a taky nemá elektrický plyn. To ty budeš mít, protože AGU je první typ. Ty budeš mít novší. Jdi do toho! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Jo a když to čipneš, tak nádhera!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anthony Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 (editace) V ročnících nevím, v typech AGU, AUM a možná další rozdíl menší je, něco v zapalování, něco v plynu, něco z hlediska emisí. Jestli je to podstatný rozdíl nevím (upraveno - viz výše, já rozdíly tolik nestudoval). Jak někdo psal, možná by stačila ta 1.6 74 kW, je jednodušší, ale s tou spotřebou si nejsem jist. Já mám v knížce psanou stejnou pro obě motorizace (tedy typ AUM, bude u toho nižší spotřeba než u AGU, protože to má nižší emise). Když s tím pojedeš do nějakých 2.000 otáček, tak rozdíl spotřeby nebude. Ale kdo s tím jezdí do 2.000 otáček? Tu 1.8T si kupuješ, aby jsi podle toho s ní jezdil, né? Editováno: 2. leden 2010, autor: Anthony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidpopjak Vloženo 2. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2010 jaky jsou prevody?treba na petku v 120?jinak 1,6 nechci,sice to nejede spatne ,spotreba vim ze nejni spatna ale nelibi se mi ten zvuk motoru,kratky kvalty a nejakou tu prevodovku uz sem taky vymenil,momentalne mam tdi 81kw cipnutou atak chci neco podobneho aby to melo trochu tah,blazen nejsem ale obcas se chci trochu svezt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anthony Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 Při 120 km/h skutečnejch to točí kolem 3.300, aspoň mně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 (editace) Jednoznačně 1.8T doporučuju, měl jsem AGU s čipem někde kolem 140kW a byla to fakt raketka. Spotřeba mezi 6,5-11,5 dle nohy, v DE po dálnici dala dle tacho i 250km/h, ale to byl už docela extrém, jinak 200 nebyl žádnej problém i do kopce. Srovnávat 1.8T s 1.9TDI nemá smysl, měl jsme obě tyto auta (TDI stále), obě čiplý - je fakt že TDI tahá do sedaček, ale bouchne kolem 2000ot a lehce na 3000 ot je mrtvá, v přímém srovnání (sprint) má 1.8T plynulejší zátah a TDičku doslova ulítne - a předjíždění krabic jedoucích kolem 90-100km/h - to je otázka okamžiku - je tam slušný přebytek výkonu - zkrátka srovnat to nejde - ve spotřebě je to jiná TDI do 6l/100km, 1.8T - 8,5l/100km. Porovnání s 1.6MPI - to je o úplně něčem jiném - to nejede, na to že nejede dost žere. O turbo se neboj - při správném zacházení vydrží fakt dost. Takže jednoznačně 1.8T ano !!! Editováno: 2. leden 2010, autor: xkali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anthony Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 (editace) Při těch 250 km/h to točilo prosím tě kolik? S původním pětikvaltem to dá při 6.000 otáček 216 km/h, takže buď dost přidává tacháč nebo máš převodovku z Leona ... Editováno: 2. leden 2010, autor: Anthony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 O turbíně tady najdeš mraky vláken ... Za sebe můžu doporučit - podle mne nejlepší kombinace cena/výkon/spotřeba v OI. Motor spolehlivý, nenáročný, velmi tichý, kultivovaný a s lineárním zátahem (proto působí proti naftě nevýrazně a tak nekope, ale ručička na tacho nekecá). Kvalty jsou dlouhé (II., jde točit do 115, III. do 165), ale z dnes už by takové auto mělo 6-kvalt, při 130 to na V. točí 3250 ot. (tacho proměřuje asi o 6%). Spotřeba je proti ostatním benzínům v OI vzhledem k výkonu suprová, běžně se dá jezdit za 7-8l. Na delší cesty svižnou jízdou mimo dálnici není problém jít pod 7. Pořád nevím, kde se berou ty fámy, že to nějak extra žere. Srovnávat s 1.6 74/75kW není moc co, protože turbo jede o 2 třídy lépe a žere zhruba stejně. A srovnání s dieslem? Se sériovým žádným. A i řiplá 81kW je výrazně za turbínou, kde je potenciál na ladění taky zajímavý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 Asi tak nejak. Plne suhlasim s Tesna. Mam 1,8 T RS 192Tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 asi to řeknu takhle, nic lepšího než od Mitsubishi 4G64 co je v evu není, ale mám 1,8T kod ARX octavku krátkou ve 4x4 a je to naprostý skvost, spotřeba je podle práce s plynem, nemám problém jet za 17, není problém jet za 7. Dá se hezky upravovat, jediné co je tam trochu chyba jsou zapalovací cívky na svíčkách ale nová cívka stojí okolo 1300kč takže žádná hruza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 V jedničkove octavce jednoznačně nejlepši benzin ,at už jse to tyka motoru,převodovky-řazeni,1.6 ma problematickou převodvku(1.6 75kw)stane se že se přestřihnou nyty a převodovka je v haji,už se to parkarat stalo a je to popsano i tady na foru.Jinak řazeni jde o hodně lip v te 1.8t,měl jsem možnost vyzkoušet a oproti 1.6 je to parada.Spotřeba samozřejmně zavisi na stylu jizdy ale realna je někde mezi 8-9 při běžne jizdě,přece jen to neni diesel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lajosch Vloženo 6. leden 2010 Sdílet Vloženo 6. leden 2010 Mam už skoro rok 1,8T agu a nemůžu si stěžovat ani na tu spotřebu, předtim jsem fabii htp a s ní jsem jezdil od 4,5 do 9 litrů zaleželo na nákladu a s turbem podle palubního počítače dlouhodobá 8,4 a to jezdim hodně krátký cesty. Na dalku jsem to vyzkoušel tejden v DE po dalnicích 1600km a spotřeba 7,2 v letě tzn. klima chladila naplno ještě k tomu 4 lidi a plnej kufr. Takže doporučuju. Super svezení, super spolehlivost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet59k Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 (editace) Za sebe mohu taky doporučit (mám AGU). Jede to opravdu velmi příjemně. Dlouhodobou spotřebu mám 7,7l. Vůbec nežere olej. Je to nejtišší motor v O1 s nejlepší převodovkou. Co víc si přát. Při snaze o co nejnižší spotřebu jsem se dostal na trase dlouhé 35 km na 5,5l (s auto klimou). Při dynamičtější jízdě se dá trasa delší jak 20km jet za 7,5l (bez dálnice), za 8,5l s dálnicí (150 km/h tacho). Běžné popojíždky po malém městě a okolí jsou okolo 8l (trasy do 10km). Se spotřebou jsem velmi spokojen. Je to vše dle PP, který mě podle dotankování proměřuje pouze o 0,1l. O1 s tímto motorem ale není jen o motoru, ale také hlavně o brzdách, které jsou opravdu účinné, nekroutí se apod. Auta s 1.8T bývají velmi dobře vybavená, takže jsou jako ojetá bohužel o něco dražší než jiné motorizace, takže nezhuntovaný kus stojí o něco více. Náhradní díly jsou taky oproti 1.6 o nějakou tu stokorunu dražší (vetší spojka, větší brzdy, ...), ale to se moc často nemění. Jede to dobře i plně naložené (mám combi). Díky dostatku výkonu člověk nepozná, jestli jede sám nebo veze další dva dospělé v autě. Mám osobní zkušenosti s 1.6 (55kw) a 1.9 (81kw). Pro člověka, který nenahroutí desítky tisíc kilometrů ročně a chce vždy bezpečně předjet je 1.8T volba č. 1. Editováno: 7. leden 2010, autor: pet59k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fajkis Vloženo 11. leden 2010 Sdílet Vloženo 11. leden 2010 mam moznost koupit octu s timhle motorem 110kw ale nic moc o nem nevim jen ze pekne jede,tak se ptam na vase zkusenosti na co si dat pozor pri koupi,jsou s motorem nejake problemy?a hlavne me zajima ta spotreba,nekdo rika ze strasne zere ,jinej ze spotreba dobra,jezdim spis kolem mesta,auto moc nehonim,jezdim rozumne do 120 jakou bych mohl mit priblizne spotrebu?dik moc Mám tenhle motor 110Kw/150 koni r.v 01 mám to auto od vyroby a musim řict že jsem nadmiru spokojen co za tu dobu jsem mel jedinou poruchu a to bylo vadne čidlo na teplotu, jinak bežna udržba což je normalni ani se startovanim nemam žadný problem . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 11. leden 2010 Sdílet Vloženo 11. leden 2010 Mám taky tenhle motor (1.8T AGU) a nemůžu si vůbec stěžovat, najeto skoro 190 tisíc a v pohodě, startuje i v -20°C úplně krásně, olej nežere, je pěkně tichý a i spotřeba se dá udržet na uzdě.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 Doma mame nekolik let 1.8T (AUM) s upravenym softwarem ridici jednotky. Zavodak to neni ale umi jet pekne svizne. Jestli se autem nejezdi jen po meste nebo rychle(opravdu) rychle po dalnici tak i spotreba je snesitelna. V nasem pripade 7,5l/100. Pri pravidelnem meneni oleje a slusnem zachazeni bych se u toho motoru 300 000km vubec nebal. Samozrejme cidlo teploty termostat a par zapalovacich civek se musi vymenit tot vse. Urcite si dovedete spocitat kolik Vam usetri diesel za rok na palivu. Kdyz vyjde pro Vas snesitelny financni rozdil volil bych urcite 1.8T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Tak já mám něco přes rok tu 1.8T ARX 4x4 combi 2002 a taky spokojenost. Jen s tou spotřebou, na dálku kolem 7l při normální jízdě, ale město kolem 9-10l. já jezdím tak 14km do práce a kolem 8,5l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom 1.8T Vloženo 20. Březen 2010 Sdílet Vloženo 20. Březen 2010 mam moznost koupit octu s timhle motorem 110kw ale nic moc o nem nevim jen ze pekne jede,tak se ptam na vase zkusenosti na co si dat pozor pri koupi,jsou s motorem nejake problemy?a hlavne me zajima ta spotreba,nekdo rika ze strasne zere ,jinej ze spotreba dobra,jezdim spis kolem mesta,auto moc nehonim,jezdim rozumne do 120 jakou bych mohl mit priblizne spotrebu?dik moc Vlastním už tři roky Octavii 1.8T 110kw a co se týká spotřeby tak ta má je průměrná 8,2 za celej rok.Jezdím převážně město a nějak to nešetřím.Cestu do chorvatska sem měl 6,3l.Jinak velice dobrý motor rok výroby 1999.Najetých 24000Km. Doporučuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.