Tomas.cz Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 Udělal bych ty trysky, je to znát když jsou nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 No v profilu ma F-M ..kazdopadne kdyz da S764 tak to bude jezdit pekne, za tech 5tis u Dieselpoweru super cena.. Za 5tis to ma jedine i s upravou jednotky!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Papek Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 chcem sa opytat ked vymenim trisky za vacsie co to spravy na spotrebe? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 +- nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Papek Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 +- nic cize pri normalnej jazde to bude rovnake a predpokladam ze ked tomu budem tocit tak kusok to bude zrat viac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adller Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 cize pri normalnej jazde to bude rovnake a predpokladam ze ked tomu budem tocit tak kusok to bude zrat viac no a o tom to je na 66 se mě moc zamlouvalo že při 190 km/h si řekla o 10,2 okamžitá spotřeba kdýž dám trysky tak zas budu mít od čeho jsem utekl před nedávnem vír v nádrži proto asi pudu do chipu... přesvědčí mě někdo že nemám pravdu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Co se týče spotřeby to máš jedno jestli tam teď dá trysky a nebo čip. Při udržovací jízdě se spotřeba sníží protože na rychlost kterou chceš jet se s čipem dostaneš rychlejc. Pokud budeš využívat motor na max půjde samo nahoru. Jinak já mám AGR s tryskama 764 a ještě s čipem, prahu jezdím za 5.6-6 l/100km, Praha Bratislava s třema lidma pořád 140 tacho lehce pod 6 litrů. Když jsem jel v létě Švédsko Finsko kde se jezdí pomalu tak nebyl problém jet pod 5 litrů. Zkrátka a dobře jsem spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Okta TDI vylazena 133kw vykon, cesta C.Tesin - Praha prumer rychlost 131km/h a spotreba 6 litru.. Ale umim i za 10Litru.. Je to proste o tom jak se chces svezt..Kdyz pedal simras tak se vpodstate ani nedostanes na upravnou cast mapy..Kdyz chces vykon zmacnes pedal dolu a samozrejmne ze to musi davat i palivo..Ale zase ten vykon vyuzijes kratkodobe pro rozjeti na ustalenou rychlost a ta doba se zkrati oproti serii..Tim setris naftu. ;) ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adller Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Díky za názory já si to nějak přeberu Pánové a co řeknete na to zaslepení egr bude stačit jen hadička?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
324D Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Nechal sem vymnenit jen trysky u borcu s TDIfun a musim rict ze uplne skvely!!!Perfektni pristup i vystup!!! A oproti seriovce se to neda srovnat!!!Mam seriovku 66kw AGR 99r.v.A s temi tryskami 764 sem nadherne dal na zadek borcovi s 81kw!!!A moje octa jeste chtela a ja jeste chci taky takze do budoucna navyc cip u borcu v Bohumine!!!A timdle jim taky chci podekovat za upravu!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
324D Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 A k te spotrebe.Bud budes pokazdy slapat na plyn a litat jak dabel a myt velkou spotrebu a nebo budes jezdit z lehka jak poseroutka myt malou spotrebu a z upravy agregatu vubec zadny pocit a nebo jak jako ja proste kdyz chci tak lehce a kdyz chci tak se nahanim kazdym druhym a nehledet na spotrebu!!!Beztak sis auto koupil na to aby ses vyradil a na pobaveni a ne na to abys setril na to si kup kolo!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
324D Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 A jestli chip nebo trysky to zalezi kolik do toho chces investovat!!!Nejlepsi je bych rek oboji!!!Ale pokud na to nemas tak je na uvazenou ja sel do trysek!!!A navyc pokud das chip tak pak pri vymnene trysek mam pocit musis SW udelat znovu.Takze pro zacatek je lepci vymnenit trysky podle mne!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Určo na začátek trysky uděláš tím rovnou i údržbu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 já mam těd čip, pokud bych dal trysky, musel bych znovu přečipovat, chápu, a šlo by to tím dodsavadním čipem, nebo ten je jen na ty sériový trysky??? Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Ty máš PD tam je situace trochu jiná. Byt tebou dám vstřikovače z 96kw, turbo z 96kw a čip a jsi někde na 120kw bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Pro Dukesa. Ještě že tu jsi jinak jsem v koncích-dik za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buff Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Už jsem taky sondoval kde se dá, ale tady ještě ne. Jak je výše napsáno, musím dát zpět soft na 66kW a pak nechám dát trysky sprint764. To by mi taky mělo dát 85kW, je to tak? Když mi bude stačit zvednout výkon tryskama, tak nemusím tomu už nijak upravovat soft, nebo jo? Jinak teď mám softem upravený výkon na 85kW, ale uvažuju spíše o těch tryskách. Mám OI 1,9TDi 66kW, MR 04 a motor tuším ALH. Co je teda lepší, když chci buď to nebo ono? Soft nebo trysky? Co se může stát, když mám nahraný nějaký špatný soft? Jak to poznám, že je něco v nepořádku? Mám to už rok a půl a nepozoruju nějaké nekalosti. Poraďte, zda jít teda raději do trysek, nebo to takhle nechat? Soft upravoval nějaký tady neznámý týpek, takže žádný renomovaný jako TDI FUN a spol. Jinak kdybych měl jak čip tak trysky, určitě by bylo vhodné dát jiné turbo a jinou spojku. Nebo se mýlím? Dík moc za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Muzes dat chip i trysky, ale ten softwer se musi korektne nastavit na to ze mas vetsi prutok tryskou. Dokonce bych rekl ze tvoje auto bych vyresil uplne v pohode na vykon kolem 100kw. A nastaveni uzpusobit one seriove spojce atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buff Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 Jen mám strach, že je to až příliš velký záhul na sériové věci 66 kilowattového motoru. Nejsem odborník, tak to soudím selským rozumem. Když to má 100kW a krouťák třeba 280 Nm (nevím kolik ten krouťák je, jen tak tipuju), tak ty věci nijak nelze upravit, ale je vhodné dát ty, co tu zátěž vydrží. Nebo je to jinak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 no nevim ja mam na svem seriovem motoru 132KW a 388Nm, Jiste spojka, turbo a vstriky nejsou origo 81kw ale celej zbytek motoru jo. A vem si, ze se bezne 81kw motor dela na 100kw. A ty mas ALH coz je vpodstate krom SW a vstriku 81kw motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 Jen mám strach, že je to až příliš velký záhul na sériové věci 66 kilowattového motoru. Nejsem odborník, tak to soudím selským rozumem. Když to má 100kW a krouťák třeba 280 Nm (nevím kolik ten krouťák je, jen tak tipuju), tak ty věci nijak nelze upravit, ale je vhodné dát ty, co tu zátěž vydrží. Nebo je to jinak? Mám ten samej motor najeto 240tis.km a od začátku chiplé + výměna trysek a motor je v naprosté pohodě jediné co mi teď odešlo byl setrvák jelikož tam je dvouhmota předělal jsem to na jednohmotu a mám klid takže se toho vůbec neboj jen to chce aby ti to dělal nějaký zkušený člověk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 Mám ten samej motor najeto 240tis.km a od začátku chiplé + výměna trysek a motor je v naprosté pohodě jediné co mi teď odešlo byl setrvák jelikož tam je dvouhmota předělal jsem to na jednohmotu a mám klid takže se toho vůbec neboj jen to chce aby ti to dělal nějaký zkušený člověk jak poznáš že odešel...resp. odchází Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 17. leden 2009 Sdílet Vloženo 17. leden 2009 Motor má tendence se na volnoběh třepat jak se netlumí kmity, pak taky, že přo rozjezdu je záběr spojky jakoby natvdro, protože lamela nemá torzní pružiny / příčně uloženej motor / a nemá tam co tlumit / tuhle funkci plní setrvák /. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buff Vloženo 17. leden 2009 Sdílet Vloženo 17. leden 2009 Uvidíme. Nejdřív ale nechám dát origo soft a trysky sprint 764. A pak snad časem to upravíme. Tak by to mělo ze začátku taky klapat. Jak jsem se ale díval na Dieselpower, tak doporučujou hlavně co do kvality trysky Sprint 764 a ne Bosch 764. Indy dává výhradně Bosch, že? Tak snad nebude problém, abych tam dostal Sprint od Taliánů, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 17. leden 2009 Sdílet Vloženo 17. leden 2009 Nevim, jako pujdou ta urcite. Ale ja sem zase umyslne volil Bosche a to jenom proto ze se tam davaji i z prvovyroby. A nemyslim ze by kluci v Boschy nevedeli co delaji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.