Jump to content
(cz)tomves

Chip motoru 1.9TDI 66kW

Recommended Posts

to -Martin-:způsobu jak upravit výkon, je víc a je to jen na klientovi. Ikdyž dáš trysky je lepší vždy upravit soft.

to KarlosTDI:Dík za pochvalu ;) . Tak takové zhodnocení úpravy jsem už dlouho neviděl :specool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proč si neměnil trysky, vyšlo by to nejspíš levněji, efekt by byl stejný a ještě by si proved údržbu motoru a klidně si mohl potom udělat ještě chip.
Trysky by pridali jen palivo..Takhle je vyreseno vse. U AGR moc moznosti neni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak nějak, kluci odpověděli za mě.

Auto nemám na závodění ale jako dopravní prostředek a myslím že cca 85 kw mi bude pro pohodovou jízdu stačit. Navíc pumpovat výkon do auta 10l starého se skoro 200k na hrbu mi nepřijde rozumný. Podvozek mám a nechám stejný, brzdy taky.

Přemýšlel jsem jestli trysky nebo chip, ale myslím že jako jednostupňová úprava je chip lepší.

Trysky řeším asi trošku alibisticky, co 5tis dávám aditiva na vyčištění palivového sys a trysek a tankuju jen Shel nebo OMW. Většinou W-Power.

Edited by KarlosTDi

Share this post


Link to post
Share on other sites

zajímavé, měl jsem za to že do 66KW, kde jsou ty trysky opravdu jak kapátka, je vždy lepší jít cestou jejich výměny, zvlášť při tolika km. Pokud mě paměť neklame, byl jsi to možná i ty TDIFune kdo říkal, že u těchto trysek a hromady km na hrbu hrozí propálení pístu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to tady čtu, vypadá to moc dobře. Jen by mě zajímalo, jestli po nač ;) ipování motoru ukazuje počítač stále správné hodnoty spotřeby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No sice nevim jestli ukazuje spravne hodnoty pred nacipovanim, ale po cipu by mela jit spotreba o par deci dolu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, ale klesne i normalne.Pokud se dodrzuje stejny rezim jizdy. Spotreba sedi pokud se dela chip, vse jede z realnych hodnot a presnych korekci, pokud se davaj vetsi trysky, je to uz problem a pomuze pripadna korekce nebo poupraveni v budicich..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ano, ale klesne i normalne.Pokud se dodrzuje stejny rezim jizdy. Spotreba sedi pokud se dela chip, vse jede z realnych hodnot a presnych korekci, pokud se davaj vetsi trysky, je to uz problem a pomuze pripadna korekce nebo poupraveni v budicich..

blbý rychly dotaz, na kolik se tak nejlíp chipuje 66kw? kolik z toho jde tvým chipem dostat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to TDIfun: mám AGR a trysky Sprint 520. Na kolik se dá jít chipem bez zvýšené kouřivosti a za kolik pro člena fora? Odpovědˇ prosím na eda.benes@email.cz Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,já mám taky čip a trysky od fana na motoru Agr 66kw a maximální spokojenos.Ale spotřeba mi nesedí s budíkama co stím?Nevíte co sím?Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

doporucili byste mi chip na motor TDi kterej ma najeto 340tis km. 95% je najeto po nemeckych dalnicich, motor se zda byt v poradku olej nebere, zatah ma, 160na dalnici drzi bez problemu a zada za to kolem 6l/100km. taky by me zajimalo, jak se po cipu zmeni spotreba prave pri konstatnich 160 na dalnici.

Share this post


Link to post
Share on other sites
doporucili byste mi chip na motor TDi kterej ma najeto 340tis km. 95% je najeto po nemeckych dalnicich, motor se zda byt v poradku olej nebere, zatah ma, 160na dalnici drzi bez problemu a zada za to kolem 6l/100km. taky by me zajimalo, jak se po cipu zmeni spotreba prave pri konstatnich 160 na dalnici.

Chip udelat na miru motoru,udelat ho slabsi s peknym prubehem.Jinak Jim na spotrebu odpovedel....To setreni paliva je preve tim rychlejsim dosazeni konstantni rychlosti

Edited by TDIfun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes jsem zkusil změřit pružné zrychlení na 4. a 5.

Dálnice u Brna, stejná trasa v obou směrech abych trochu eliminoval profil. Jel jsem sám, měřeno dle tachometru + stopky v ruce :) proto jsem nemohl změřit z 0 na 100, tam se musí řadit a na volant, stopky a fofrklacek my nezbyly ruce

- 4. kvalt 80-120km/h cca 8s (1. směr 7s, 2. směr 9s)

- 5. kvalt 80-120km/h cca 12s (1. směr 10s, 2. směr 13s)

Dost mile mě to překvapilo, měření je teda pouze orientační, klidně to může být + 1 až 2s. Na to že je to chiplé 66 myslím super :)

Prosím TDIfuna o uvěřejnění grafu, pokud ho máš (klidně z K-Poweru) na tento druh úpravy. Zajímal by mě průběh výkonu a momentu, aspoň orientačně. Hledal jsem i na www.chipforum.cz ale stejný jsem nenašel. Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha ja myslel jestli jste to nahodou jen tak pro reklamu u někoho nezkoušeli.

Ale neva, ještě by jste přišli na to že je tam těch kobylek víc a zdražíte ... sranda :);)

zkusím zaapelovat na ostatní jestli nepřipíšou zrychlení z 0-100, pružné zrychlení na 4 a 5 apod

jakákoli motorizace a stupeň úprav. Když se napíše co kdo má a jak to jede určitě to mnohým napomůže v rozhodování.

Zatr a to jsem říkal že chip byla poslední úprava a víc nepotřebuju ... teď bych si k tomu dokázal představit i nějakou tu trysku :) aspoň jednu :):):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj lidi jsem tu nový,

chtěl bych se zeptat na Chipování 1:9TDI 66kw jestli to má vubec cenu. Koupil jsem si starší Octavii ted má najeto cca 196000 má to vůbec cenu dát do chipu? A nepokazí se na tom něco... Motor jede dobře, je až do tedka servisovaný. Nechám si od Vás poradit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vzhledem k najetým téměř dvousettisícům, bych volil spíš zvýšení výkonu pomocí výměny trysek za větší. Nejvhodnější by byly asi trysky Sprint 520 nebo Sprint 502.

Mrkni sem. ;)

Edited by Dukes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud se dobře dívám tak jsi z F-M tak to máš určitě lepší zajet do Bohumína za Indim ten ti k tvému problemu řekne vše co potřebuješ a je schopen ti to i udělat mrkni do stálých nabidek je tam telefon.Jsou ti tam udělat i chip ale hlavně ti poradí jak dál. :) čus Beru zpět zamněnil jsem PM za FM promiň

Edited by Neználek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pokud se dobře dívám tak jsi z F-M tak to máš určitě lepší zajet do Bohumína za Indim ten ti k tvému problemu řekne vše co potřebuješ a je schopen ti to i udělat mrkni do stálých nabidek je tam telefon.Jsou ti tam udělat i chip ale hlavně ti poradí jak dál. :) čus Beru zpět zamněnil jsem PM za FM promiň

Heh, ty seš ještě opilej ze včerejška ne? :smich:

Je tam

Registrován: Dnes, 12:59 PM
! Bydliště není nikde uvedený.

btw. Koukám, že jsi zaměřený proti Dieselpower, nechápu proč. Nebýt DP, tak dneska ani nevíš, že jdou zaměňovat trysky za větší atd.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No v profilu ma F-M ..kazdopadne kdyz da S764 tak to bude jezdit pekne, za tech 5tis u Dieselpoweru super cena..

Edited by JasteR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...