Přejít na obsah

Chip motoru 1.9TDI 66kW


(cz)tomves

Doporučené příspěvky

cize pri normalnej jazde to bude rovnake a predpokladam ze ked tomu budem tocit tak kusok to bude zrat viac

no a o tom to je na 66 se mě moc zamlouvalo že při 190 km/h si řekla o 10,2 okamžitá spotřeba kdýž dám trysky tak zas budu mít od čeho jsem utekl před nedávnem vír v nádrži proto asi pudu do chipu... přesvědčí mě někdo že nemám pravdu?? ;);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče spotřeby to máš jedno jestli tam teď dá trysky a nebo čip.

Při udržovací jízdě se spotřeba sníží protože na rychlost kterou chceš jet se s čipem dostaneš rychlejc. Pokud budeš využívat motor na max půjde samo nahoru.

Jinak já mám AGR s tryskama 764 a ještě s čipem, prahu jezdím za 5.6-6 l/100km, Praha Bratislava s třema lidma pořád 140 tacho lehce pod 6 litrů.

Když jsem jel v létě Švédsko Finsko kde se jezdí pomalu tak nebyl problém jet pod 5 litrů. Zkrátka a dobře jsem spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Okta TDI vylazena 133kw vykon, cesta C.Tesin - Praha prumer rychlost 131km/h a spotreba 6 litru.. Ale umim i za 10Litru..

Je to proste o tom jak se chces svezt..Kdyz pedal simras tak se vpodstate ani nedostanes na upravnou cast mapy..Kdyz chces vykon zmacnes pedal dolu a samozrejmne ze to musi davat i palivo..Ale zase ten vykon vyuzijes kratkodobe pro rozjeti na ustalenou rychlost a ta doba se zkrati oproti serii..Tim setris naftu. ;) ;) ;) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechal sem vymnenit jen trysky u borcu s TDIfun a musim rict ze uplne skvely!!!Perfektni pristup i vystup!!! :palec2: A oproti seriovce se to neda srovnat!!!Mam seriovku 66kw AGR 99r.v.A s temi tryskami 764 sem nadherne dal na zadek borcovi s 81kw!!!A moje octa jeste chtela a ja jeste chci taky takze do budoucna navyc cip u borcu v Bohumine!!!A timdle jim taky chci podekovat za upravu!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A k te spotrebe.Bud budes pokazdy slapat na plyn a litat jak dabel a myt velkou spotrebu a nebo budes jezdit z lehka jak poseroutka myt malou spotrebu a z upravy agregatu vubec zadny pocit a nebo jak jako ja proste kdyz chci tak lehce a kdyz chci tak se nahanim kazdym druhym a nehledet na spotrebu!!!Beztak sis auto koupil na to aby ses vyradil a na pobaveni a ne na to abys setril na to si kup kolo!!! lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jestli chip nebo trysky to zalezi kolik do toho chces investovat!!!Nejlepsi je bych rek oboji!!!Ale pokud na to nemas tak je na uvazenou ja sel do trysek!!!A navyc pokud das chip tak pak pri vymnene trysek mam pocit musis SW udelat znovu.Takze pro zacatek je lepci vymnenit trysky podle mne!!! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Už jsem taky sondoval kde se dá, ale tady ještě ne. Jak je výše napsáno, musím dát zpět soft na 66kW a pak nechám dát trysky sprint764. To by mi taky mělo dát 85kW, je to tak? Když mi bude stačit zvednout výkon tryskama, tak nemusím tomu už nijak upravovat soft, nebo jo? Jinak teď mám softem upravený výkon na 85kW, ale uvažuju spíše o těch tryskách. Mám OI 1,9TDi 66kW, MR 04 a motor tuším ALH. Co je teda lepší, když chci buď to nebo ono? Soft nebo trysky? Co se může stát, když mám nahraný nějaký špatný soft? Jak to poznám, že je něco v nepořádku? Mám to už rok a půl a nepozoruju nějaké nekalosti. Poraďte, zda jít teda raději do trysek, nebo to takhle nechat? Soft upravoval nějaký tady neznámý týpek, takže žádný renomovaný jako TDI FUN a spol. Jinak kdybych měl jak čip tak trysky, určitě by bylo vhodné dát jiné turbo a jinou spojku. Nebo se mýlím? Dík moc za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen mám strach, že je to až příliš velký záhul na sériové věci 66 kilowattového motoru. Nejsem odborník, tak to soudím selským rozumem. Když to má 100kW a krouťák třeba 280 Nm (nevím kolik ten krouťák je, jen tak tipuju), tak ty věci nijak nelze upravit, ale je vhodné dát ty, co tu zátěž vydrží. Nebo je to jinak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen mám strach, že je to až příliš velký záhul na sériové věci 66 kilowattového motoru. Nejsem odborník, tak to soudím selským rozumem. Když to má 100kW a krouťák třeba 280 Nm (nevím kolik ten krouťák je, jen tak tipuju), tak ty věci nijak nelze upravit, ale je vhodné dát ty, co tu zátěž vydrží. Nebo je to jinak?

Mám ten samej motor najeto 240tis.km a od začátku chiplé + výměna trysek a motor je v naprosté pohodě jediné co mi teď odešlo byl setrvák jelikož tam je dvouhmota předělal jsem to na jednohmotu a mám klid takže se toho vůbec neboj jen to chce aby ti to dělal nějaký zkušený člověk :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ten samej motor najeto 240tis.km a od začátku chiplé + výměna trysek a motor je v naprosté pohodě jediné co mi teď odešlo byl setrvák jelikož tam je dvouhmota předělal jsem to na jednohmotu a mám klid takže se toho vůbec neboj jen to chce aby ti to dělal nějaký zkušený člověk :palec2:

jak poznáš že odešel...resp. odchází

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvidíme. Nejdřív ale nechám dát origo soft a trysky sprint 764. A pak snad časem to upravíme. Tak by to mělo ze začátku taky klapat. Jak jsem se ale díval na Dieselpower, tak doporučujou hlavně co do kvality trysky Sprint 764 a ne Bosch 764. Indy dává výhradně Bosch, že? Tak snad nebude problém, abych tam dostal Sprint od Taliánů, co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...