Přejít na obsah

HTP rozbor motoru


houmr

Doporučené příspěvky

poznam jedneho obchodaka co mal 3 fabie v htp a v dvoch zrusil motor. v jednej mu praskla hlava v cca 100tkm a v druhej to iste v cca 140tkm. je pravda, ze tomu dava zabrat, ale zase nieco to musi vydrzat. teraz ma octaviu 1,6.

p.s.: nehovorim ze to je zly motor, ale niektore veci tak dovrzali, ktore hasili za chodu a myslim, ze aj mohli byt inak riesene ako su. nuz za 5 kacek nic poriadne nie je. inak uz by vw mohol prekopat tu 1,2 na normalny 4-valec 1,2. ved uz maju 4-valec 1,2 TSI tak to dam bez turba a mozu nahradzat. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NNNTomas: jj nejde to zle v porovnani s 55-kou, ale to je vdaka lahsim rychlostiam. lenze 1,2 dost toci uz aj pri tacho 100 na 5-ke a to nehovorim o dialnici, este jedna nevyhoda je kopec a nalozene auto tam je lepsia 1,4, ale zase v meste 1,2.

ale ked to vezmes globalne na jazdenie mesto aj dialnica tak ta 1,4 55kW je asi najlepsia kombinacia a s novsich 1,4 59 kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám,že to tu řešíte celkme dost...já mám 43t km a to sem měnil jen cívku....zatím motorově bez problémů

Stejně dokud někomu neřeknete co ve Fabii máte tak to nepozná....HTP má sice zvuk, že když jede tak ho 100procentně poznáte,ale ja jsem spokojen...většinu stejně jezdím cesty do 10km a to by se mě nafta ani nezahřála...a po městě zbytek....sou sice cesty...ale to je max do 50km dálnice...a tam je to v pohodě...

a pojistkově sem samozřejmě radči než u 1.4,ale otom zas nebudem povídat (víme,každý má jinou pojišťovnu,jiného známého atd... )

Takže u mě je spokojenost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vranis: ty voe :feve: ze 8L je v pohode spotreba, ano na 3,0L benzin ;)

Neprijde mi to moc s plne obsazenym autem a 4 koly na strese (myslim jizdni kola).

Kdyz jezdime stejnou trasu s novym Ford Focusem 1,6 benzin, tak vim, ze je ta spotreba jeste o neco vyssi.

Jinak jezdim ve dvou lidech (99% vyuziti meho auta), tak mam spotrebu max. do 6 litru.

Ja se tady nechci hadat, ktery motor je lepsi, jesli 3, 4, nebo 12 valec. Ja jen vychazim z vlastni zkusenosti a nezda se mi HTP motor jako uplna sracka, ktery nejede, hodne zere a je extremne nedokonaly a poruchovy, jak jsem se zde docetl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vranis: prijde mi to celkom dost aj ked su biky na streche lebo pri nejakej rychlosti 120 tacho vo fabii ides realne tak 112km/h, pri 130 tacho ides cca 122 a pri 145 tacho ides 132.

preto sa cudujem, sice dialnica je smrt pre htp ale dost ludi tvrdi ze rychlost cca 110-120 este nie je taka spotreba. no asi sa s tymi bajkami na streche motor uz musi celkom dost trapit.

udrzi ti to tu rychlost v stupani ci nie ? to by mnohe vysvetlovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vranis: prijde mi to celkom dost aj ked su biky na streche lebo pri nejakej rychlosti 120 tacho vo fabii ides realne tak 112km/h, pri 130 tacho ides cca 122 a pri 145 tacho ides 132.

preto sa cudujem, sice dialnica je smrt pre htp ale dost ludi tvrdi ze rychlost cca 110-120 este nie je taka spotreba. no asi sa s tymi bajkami na streche motor uz musi celkom dost trapit.

udrzi ti to tu rychlost v stupani ci nie ? to by mnohe vysvetlovalo.

Nevim jak ted odpovedet. Tak to napisu, jak to bylo. Drive jsem jezdil v Zigulu a Fav PickUp a sluzebni Mondeo (cerny pohrebak (ten starsi, hodne dlouhy)a Diesel, ale nevim jaky, bo byl sluzebni). No tak mel jsem Zigula 1200 combi a bylo na case zmenit auto. No uvazoval jsem o nejakem Peugeotu, nebo citroenu (chlapi v praci)*, jenze jezdili jsme na zavody (na cyklisticke) v HTP 47 KW a mne se to libilo, tak jsem si ji taky poridil. No a doposud jsem spokojeny.

to Houmr: Zigul 1.2 mi bral 13 litru, co mi ted bere fabka 5,5, takze jsem spokojeny. :-)

Stoupani udrzi, ale ne velke, ale to asi zadne.

No jinak pro ostatni. Zatim jsem s autem spokojeny, pokud se zacne srat, jde z domu. Je to jak s zenskou!!! :-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky když autor postavil celý článek prakticky na jednom člověku - Mr. Cimbu. A to je člověk, který byl před časem odejit ze škodovky kvůli jistým neshodám mezi ním a vedením, potažmo odpovědnými lidmi ve VW. To, že ony neshody se týkaly třeba právě toho HTP je věc další a nelze se divit, že vůči tomu motoru má Cimbu takovou averzi ;)

Jinak co se týče konkrétně toho oleje, tak to je v podání Mr. Cimbu takovej evergreen, který si prosazuje už několik let prakticky u všech motorů, ať už se jedná o sériový HTP, nebo načipovaný 1.9 TDIčka. Paradoxní je, že na webu má už snad pět let jednu a tu stejnou fotku jednoho konkrétního zničenýho motoru a s tou argumentuje všude neustále dokola. On má podle mne tendenci všemu rozumět nejlépe a všichni ostatní jsou jen blbci - viz pasáž, kdy se píše, že člověk zodpovědný za konstrukční úpravy toho motoru zná všechno jen z vysokoškolských skript a praxe mu nic neříká. To je přesně Cimbův styl tohle.

V praxi se skutečně objevil problém s přeskakováním toho řetězu, kdy z toho byla dokonce svého času kauza na Nově - stávalo se to při odtahování těchto vozidel městskou policií a tito pak museli veškeré škody samozřejmě uhradit. Tehdy se k tomu vyjadřovala i škodovka, že tento problém se skutečně u některých verzí tohoto motoru vyskytl, nicméně potom provedli úpravu a bylo po problému. Ale to už je pár let stará záležitost :)

Ve finále, jak už tu bylo zmíněno, jezdí HTPček mraky jak v rukou důchodců, tak ve firemních autech, kde se s tím nikdo nepáře a žádné zásadní problémy nejsou, najezdí to spoustu statisíců kilometrů a jezdí to dále. Přitom z toho článku to vypadá, jako by se ty motory měly sypat na počkání ;)

No napadla me jeste jedna vec, ale teoreticky by mohla souviset s preskocenim retezu.

Slapnete pri startovani na pedal?

Ja tohle zasadne nedelam, pokud neni -20 a nestartuju na druhy pokus (prvni start hned zdechne)

Vim, ze baby startuji jak na 120 a mozna jeste radeji napumpuji, jak u zminene 120. Samozrejme to pak po startu radne proturuji. No i tak maji HTP pres 100.000

A jezdi!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vranis: tak jasne proti stalinovej pomste je to lietadlo co nic nezere ;)

startovat s plynom je blbost, vzdy bez a nikdy problem nebol dokonca aj pri -20 bez a chytilo to v pohode, a zeby to zhaslo samo to je tiez nejaka blbost ked to raz chyti tak uz nema dovod.

to zeby zenske po nastarovani turovali motor, neviem to som moc nevidel, toto je u starsich panov este pozostatok.

zenske co moc nevedia parkovat resp. nemaju odhad tak tocia motor bez problemov 3000 ot. a ide sa pohnut 1m, hukot ako prasa a ona iba parkuje, ale to iba velmi malo toto robi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

svítí check motoru, po vytočení nad cca 5.000 otáček, vag píše vynechání zapalování na 3. válci, při rozsvícení kontrolky to spadne do nouzáku

p.s. dnes řeším další HTP 40kW m.r. 2006 najeto 92.000km

Editováno: , autor: Jar_da
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klaco neblbni, dyt motor 1.2 je nejvetsi chcip, to 1.4ka nedejboze 55Kw je trhac asfaltu a leti 230km/hod. A pritom ma spotrebu 5,2litru:-D je jasne, ze kdyz jakekoliv auto je dost nalozene a jeste na strese jsou 4 kola, coz aerodynamice neprospiva, tak spotreba kolem 8l je pro me myslim pochopitellna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 to jo ukradli, ale ta byla v používání vedoucího servisu ;)   (mimochodem taky hlava v prdeli), navíc to byla 40kW soc-edition - viz: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=73837

já mám 47kW ambiente, face-lift s tou jezdím já, ostatní auta mají obchodníci a servisní technici, moji montéři mají nově (cca 60.000km už najeto) roomstery 51kW, tak jsem zvědavej co se bude dít u těchto

Editováno: , autor: Jar_da
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...