HanyZ Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 Ahoj, tak jsem se po posledních problémech chtěl zeptat, co mě dále čeká za nemoci u mé octy. Shrnutí: Původní majitel měněn přední a zadní díl výfuku - prasklina měněna po 3 reklamacích lambda sonda - porucha měněny brzdové kotouče - vlnění V mém vlastnictví olejová vana - převrtání výpustního šroubu - netěsnost servomotorek kufru - zadřený, výměna zadní sklo - prasklo, výměna Možná jsem na něco zapoměl. Co tedy dále může vzniknout za problém ? A jak se daný problém začne projevovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada81 Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 Zítra s vysokou pravděpodobností upadne kolo! Koule ovšem neříká které. Promiň, ale pokazit se může cokoliv a kdykoliv. Zejména stahovačky oken, spínací skříňka, praská zadní okno, mikrospínače zámků, rez okolo víčka nádrže..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroosek Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 Zdravím, mám Oct LS 1,6 55Kw z roku 2000, najeto 190t km a od 114t předěláno na LPG. Mám ji od roku 2005 a jsem třetí majitel Již jsem musel měnit: ve 120t nové zadní hliníkové brzdové válečky (propouštěli brzdovku) + zadní brzdy a bubny a přední brzdové kotouče čidlo teploty motoru výfuk "parohy" byla tam prasklina ale po výměně nebyl znát žádný rozdíl, jen byl o trošku méně hlučnější motor několikrát zapalovací kabely, svíčky ale spíše kvůli LPG zapalovací trafo, 2x škrtící klapku (při 115 t a při 180 t , nekupoval jsem originály tak mě druhá vydržela asi 70t km, projevovalo se to kolísáním volnoběhu a čištění nepomáhalo) oprava palubní desky ( nějaká součástka způsobovala vypadávání údajů na palubní desce) výměna termostatu (když byl motor pořád studený) lambda sonda (mám už jiné uchycení a to zvrchu a ne zboku, ale nebylo poznat zlepšení, asi proto, že jezdím na LPG) rozvody a napínací klapka s čerpadlem Celkem to nebyly drahé věci, ale je to docela velká četnost poruch a to ještě nemám nic v elektrice. Zase to ale v pohodě napíchnu na VAG a většinu opravím sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 12. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2010 RADA81- myslel jsem typické nemoci tohoto auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 12. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2010 s tou škrtící klapkou to vidím také tak, zkusím ji nejdříve vyčistit. Na volnoběh otáčky kolísají (zatím jen mírně,ale třepne to celým autem a je to docela nepříjemné). A při vytočení raidu chcípne celý motor. Koroze kolem víčka nádrže je taky na postupu, na jaře se na to podívám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 rozdelovac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 Mám sice 1,6 75kw ale kolega v práci má 55kw s LPG a najeto 160tis. a Miroosek popsal vše co už kolega vyměnil vč. LPG naprosto vyčerpávajícím způsobem zatím mimo skla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shimpan Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 - silentbloky stabilizátoru - chladič - mechanizmus stěračů - naklápěcí motorky světlometů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Lambda sonda, stahovacky oken-praskaji plastove jezdce, škrtici klapka, termostat, cidlo chladici kapaliny, zvlneni kotoucu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Ked mas hrdzu okolo viecka nadrze, ze ti je vidiet zvonku tak to uz na jare riesit vobec nemusis. Uz je to prezrate durch. Jedine vyvarit. Uz to nezachranis. Inak je to fajn motor na priblizovanie. Vsetko stoji 5 korun. Ma par svojich chorob ale neda sa povazovat za poruchovy. Hold klapka, rozdelovac, vyfuk. zberne potrubie su chronicke zalezitosti u tejto motorizácie. Okrem ineho mam doma aj tuto 1,6 od novoty. T.j. 1997. Ma 105 tkm. Menil som rozdelovac, cidlo spiatocky a servo. Inak bezproblemove auto. Nemozem povedat zleho slova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 15. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2010 jo jo , s tím vyvařením počítám, prodávájí se opravné plechy apod. Uvidíme, jak to dopadne. Co může způsobovat bouchání od přední nápravy na straně řidiče při přejezdu nerovnosti ? Jinak maximální spokojenost s tímhle autem, opravy vyjdou opravdu na pár korun (až na to zadní sklo). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shimpan Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Bouchání od přední nápravy mi dělaly právě zestárlé a ztvrdlé silentbloky stabilizátoru. Stačí dát nové a přimáznout je grafitem, aby nevrzaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 15. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2010 návod na výměnu jsem našel, akorát jsem nenašel cenu myslím, že bych to zvládl vyměnit sám dle návodu .. co myslíš ? K závadám, které se ještě objevily, bych přidal zaseknutí ovladání okna řidiče - stačilo prostříkat kontakty ovladače a vše je v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D4VID1 Vloženo 17. leden 2010 Sdílet Vloženo 17. leden 2010 Moje skusenosti s Octaviou I. 1,6 55KW 1.Kolisajuce otacky: Vymena skrtiacej klapky Oprava rozdelovaca 2.Lambda sonda : Dodnes jazdim bez nej. 3.Spinacia skrinka : Nevracia sa klucik do zakladnej polohy. 4.Zatekajuce dvere na soferovej strane. 5.Zaseknute stierace: Vymontovanie kompletne premazanie stacilo. Dost neprijemne ak sa vam to stane ako mne na dialnici pocas lejaku. 6.Zamok na dverach sofera: Rozpadol sa. 7.Central original skoda :Problemy so zatvaranim zadnych dveri na strane vodica. 8.Zle tesnenie pod antenou na streche : Nasledok odlepenie vrstvy latky na caluneni - Vymena anteny,Precalunenie stropu. 9.Plastova stahovacka okna : Zadne dvere - rozpadla sa. 10.Zadne sklo: Prasklo. Vyrobna chyba vyhrievania zadneho skla. 11.Odisla rucna brzda - Konkretne paka kde vnutorna zaistovacia cast je plastova, Jednoducho sa rozpadla. 12. Rele cyklovaca stieracov. 13.Termostat 14.Vyfuk - prasknute potrubie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 Kolik ti to žere bez lambda sondy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kudža Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Zdarec lidi,potřebuju radu,nejsem moc znalec.Mam 1.6 55kw LPG po vyměně rozvodu,pist.kroužku,vybrusu hlavy, vyčištění klapy a následné diagnostice sem si jezdil v pohodě....Jezže včera,jsem odstavil auto a po 2 hodinach jsem jel asi 10 min na benzin,pak jsem přepl na plyn,po 200m brutální řacha,dým a chcípl motor a vytekal fridex při otevření expanzky to teklo jěště víc, smrad jako by se palil plast...s největší pravděpodobností mi prasklo saci potrubí....nevíte jestli zároven s tím mohlo odejít jěště něco jiého nebo proč se to stalo?nemohly se kousky plastu dostat do motoru nebo tak něco?nastartovat šlo ale ten zvuk-jako by startovalo letadlo,ihned jsem to vypnul.ted čekám až si známý udělá čas a koukne na to,jen se chci připravit co bude třeba koupit.v té zimě pořádně nezjistím co je v pr..li,gasráž nemám..prosím hodtě koment,diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 tohle se musí vidět nedá se říct bez reálnýho zkouknutí co tomu je nebo neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kudža Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 NJN asi ho budu muset odtáhnout do servisu tam se na to kouknou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Nasel jsem dosud me neznamou nemoc: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=82398 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Zdarec lidi,potřebuju radu,nejsem moc znalec.Mam 1.6 55kw LPG po vyměně rozvodu,pist.kroužku,vybrusu hlavy, vyčištění klapy a následné diagnostice sem si jezdil v pohodě....Jezže včera,jsem odstavil auto a po 2 hodinach jsem jel asi 10 min na benzin,pak jsem přepl na plyn,po 200m brutální řacha,dým a chcípl motor a vytekal fridex při otevření expanzky to teklo jěště víc, smrad jako by se palil plast...s největší pravděpodobností mi prasklo saci potrubí....nevíte jestli zároven s tím mohlo odejít jěště něco jiého nebo proč se to stalo?nemohly se kousky plastu dostat do motoru nebo tak něco?nastartovat šlo ale ten zvuk-jako by startovalo letadlo,ihned jsem to vypnul.ted čekám až si známý udělá čas a koukne na to,jen se chci připravit co bude třeba koupit.v té zimě pořádně nezjistím co je v pr..li,gasráž nemám..prosím hodtě koment,diky Co to je za LPG??? Podtlak, nebo sekvenční vstřikování? Jestli je to podtlak, tak u něj dochází často ke střelení do (plastového) sání, které to nevydrží. Ale jak praví kolegové-chce to prohlídnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kudža Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 Je to ten stary typ-podtlak,po konzultaci se známýma,mi taky bylo řečeno že ty LPGčka to tak dělají..udajně se da naistalovat nějaká věcička aby to neprdlo znovu,mate s tím někdo zkušenost? Potrubí jsem už koupil (z bouračky) za 2000,- zítra po práci to jdu kuchnout a vyměnit.Snad mě nečekájí jěště další překvapení až to sundám,ale snad ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 hmmm to je špaténka podtlak se k tomuto motoru nehodí, lepší je sekvenční čtyřbodový vstřik (ale je dražší) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kudža Vloženo 4. Únor 2010 Sdílet Vloženo 4. Únor 2010 Tak je vše vyměněné,sací potrubí na svém místě,motor šlape,jen s plynem je problem, asi cívka nespíná..dal jsem to dnes chlapkovi co děla plyňaky tak se na to koukne. Je to problem,ty auta jsou dělane na benal a ne na plyn,i to potrubi je plast a praská to dost často,ja už to s tim plynem koupil a už ted vidík že s tím bude asi dost problémů,že já nešel raději do toho TDička...: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kudža Vloženo 4. Únor 2010 Sdílet Vloženo 4. Únor 2010 Kolik ti to žere bez lambda sondy? taky by mě to zajimalo ja jezdim taky bez lambdy ZA 15l/100km což je psycho,proto použivam benal jen na start a na plyn lambdu nepotřebuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 4. Únor 2010 Sdílet Vloženo 4. Únor 2010 Tak je vše vyměněné,sací potrubí na svém místě,motor šlape,jen s plynem je problem, asi cívka nespíná..dal jsem to dnes chlapkovi co děla plyňaky tak se na to koukne. Je to problem,ty auta jsou dělane na benal a ne na plyn,i to potrubi je plast a praská to dost často,ja už to s tim plynem koupil a už ted vidík že s tím bude asi dost problémů,že já nešel raději do toho TDička...: 1,6 55Kw si s LPG rozumí ALE!!! Musí mít to co k ní pasuje. Podtlak je levnej ale do motorů s plastovým potrubím se prostě nehodí. Pokud někdo chce Oktu AEE s LPG tak jedině čtyřbodový vstřik Navíc ani pokles výkonu u něj není takový jako u podtlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.