Přejít na obsah

Prosba o radu při řešení reklamace


Milh@us

Doporučené příspěvky

Ahoj kluci

Nevíte kolik musím mít reklamací než mi vymění auto, za nové? (budu mít pátou).

Bohužel mám auto už 1,5 roků. Setkal se s tím někdo, neví si rady?

V odkaze dole se řeší výměna v případě reklamace do 6 měsíců od koupě.

Při reklamaci nového auto, ne staršího než 6měsíců máte nárok

na bezplatnou výměnu za nové a to i při sebemenším problému!!!.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezpl...nove-auto/15190

Editováno: , autor: Ben
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemají ted škodovky 4 roky v serii?

Ne nemaji. Je to za priplatek.

bojlere,ještě jednou a srozumitelně píši,že fabie magic a roomster duo mají 4letou záruku bez příplatku!To se rozumí,že dostaneš 4 letou záruku.Jestli vy jste kupovali duo a připlatili jste si za 4 roky záruky,je váš problém. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau,

tak jsem v pondělí dával auto opět do servisu na opravu závad. Ale když jsem řekl, že chci papír o provedených pracích, tak mi bylo sděleno, že teda spolu musíme všechny závady projít, s autem se jet projet. Jenže díky pondělní nadílce sněhu nebylo možno jet rychleji než 50 km/h, tudíž nebylo slyšet jak do auta fučí. Tudíž jsme se se servisákem domluvili, že vrzající palubku, foukání do auta, a opět křivý volant necháme, až budou lepší podmínky na silnicích. Takže odstraní závady- přelepení folii na B sloupcích, výměna čidla park. asistenta, vytažení kabelu k navigaci, a odstranění vrzání palubní desky. Odpoledne mi volali ze servisu, jestli by nevadilo, že by si tam auto nechali do úterka, prý že ty folie dají hodně práce, a aby to bylo pořádně udělané. Říkám mu, že neva, pač jsem stejně nemocný. Dnes dopoledne volají ze servisu, že ten kabel co jsem si objednal, je krátký, kam ho mají vyvést. Říkám, že k přednímu sloupku, že navigaci chci mít vlevo dole na čelním skle. A že teda co s tím. Napadlo, mě že bych jim mohl dát napájecí kabel, který jsem zakoupil s navigací, že by se ustříhla koncovka a napojila do pojistek. A tak radši ať přijedu a domluvíme se. Tak jsem jel. Přijdu do kanceláře k technikovi, a že se jdeme na auto podívat. Přijdu k autu, a první co bylo, je že jsem koukal na opravené folie. V tom jsem myslel že mě odveze houkavý auto. Na folii zadních dveří asi tak 6cm škrábanec, a ještě bílý. Říkám co to je, technik se na to koukl, a řekl, že se to vyleští. Říkám ok, ale pochybuju o tom. Pak otevřu dveře a skrze výfuk vzduch vlevo vytažený kabel. Co to je za kabel, povídám, a on že to je kabel k navigaci. Kabel má bohužel jinou koncovku než potřebuju a ještě je krátký. Takže za 400kč mi tam dali kabel který je naprosto k ničemu. zítra vyfotím a dám sem foto. Šli jsme do kanceláře sepsat papíry, technik odešel a po chvíli se vrátil, a říká, že tam je ten škrábanec pořád, ať se na to jdu podívat. Šel jsem na dílnu, koukám na to, a říkám mu, že ať se nezlobí, ale že to chci předělat. Prý to není problém, ale nemá u sebe další folii, že ji musí objednat. Takže jsme se vrátili do kanceláře, a byl tam člověk, který to opravoval, a technik mu říká, že to chci předělat. Pracovník servisu se na mě koukl a říká: " takovej malej škábaneček? to až sem přijedete příště, tak o tom ani nebudu vědět, pač to bude odřený od myčky, ledu, kamínků" Říkám, mu, že ať se na mě nezlobí, ale když to předělával tak proč je to poškrábaný. Přitom jim muselo být jasný, že po tom polezu. A pak tedy technikovi říkám, co ta palubní deska, když tedy sundávali palubní desku, kvůli tomu kabelu. Povídá mi na to, že to nesundával, že se dostal ke kabelu skrz pojistky a tu ventilační mřížku. A v kanceláři byl pravděpodobně nový pracovník servisu, koukl na mě a říká, že má oktávku za 400 tis, a že se mu tam taky všechno klepe a neřeší to. a K tomu naprosto arogantním tonem. Tudíž jsem mu odpověděl, že právě proto jsem si kupoval nový auto, aby se tam nic neklepalo, nevrzalo, nefoukalo dovnitř. Takže jsem zase odjel s jakým si papírem o závadach. Přijel jsem domů značně otrávený, sedl k netu a hledal něco co mi pomůže. Vzpomněl jsem si na pořady Novy a ČT1, a koukl na nějaké kauzy, a přivedly mě na adresu

http://www.spotrebitele.info

a zavolal na jejich linku. Pán na telefonu mi řekl, že pokud se na autě vyskytly 3 stejné, či 4 různé závady a pokud jsem majitel auta a auto není na leasing( máme ho na úvěr, v TP jsme uvedeni jako majitelé), tak máme nárok na odstoupení od kupní smlouvy dle nějakých zákonů a paragrafů a vrácení peněz do 30ti dnů. Máme prý zaslat doporučený dopis na adresu prodejce. Pro více info se zítra ještě stavím na osobní pohovor na pobočku v Hradci Králové. Kdyby to tak bylo, tak by to bylo dobrý, ale mezi námi tomu nějak nevěřím... No uvidíme zítra...

PS: takže zbývá stále opravit:

podfukování u předních dveří, kterými po seřízení opět podfukuje

vrzání palubní desky v oblasti budíků a levého výdechu vzduchu

oprava odřené folie po přelepení

opět křivý volant, který je po týdnu po geometrii zase nakločeněn doprava, ujeto cca 1000 km

vrznání zadních plastu dveří při puštěném rádiu- bylo odstraněno stažením basů na 0- opět reklamuju

Editováno: , autor: Milh@us
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebylo to tvé auto vyrobeno v průběhu šrotovného, kdy byla zvednuta produkce FII na 1 200 ks denně? Můžeš prozradit jméno toho servisu?

Jinak je to katastrofa, koupit si nový auto a slyšet nějaký vrzání a podfukování, já už bych se asi dávno obrátil na ŠA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemají ted škodovky 4 roky v serii?

Ne nemaji. Je to za priplatek.

Tento příspěvek byl editován Blacky: 14.1.2010, 21:00

bojlere,ještě jednou a srozumitelně píši,že fabie magic a roomster duo mají 4letou záruku bez příplatku!To se rozumí,že dostaneš 4 letou záruku.Jestli vy jste kupovali duo a připlatili jste si za 4 roky záruky,je váš problém. :palec2:

Reaguj prosím ne na mě, ale na člověka, kterej ti upravuje příspěvky (navíc nepřesně, ostatním maže). Sice pleteš pátý přes devátý, ale tentokrát ano - standard záruka 2 roky bez omezení nájezdu. R Duo a F Magic mají standardně záruku i 3. a 4. rok v případě nájezdu do 60ti tisíc km. Záruku 3 roky Škoda neposkytuje a nikdy neposkytovala, musí jít o vlastní iniciativu konkrétního prodejce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nenechat se odbýt a vše dokladovat písemně ! Včera mě přišel omluvný meil ze ŠA sice asi po 2 týdnech, když jsem si stěžoval na opakované odstraňování stejné závady na autě v záruce i když mě přímo neodpověděli na mé dotazy ale řešili to údajně se servisem kde mě při výměnách různých dílů motoru dle pokynů ŠA opakovaně nenapsali novou zakázku takže nemám žádný papír v ruce, jen tu původní zakázku s popisem závady o které jsem je musel pracně přesvědčit. Naštěstí systémem pokus omyl i když jak jsem zjistil později že se jedná o chronickou závadu mi to opravili. Závady ti může potvrdit písemně i soudní znalec posudkem ale něco to stojí. Určitě piš a piš na ŠA s důkladným popisem věci. A řešit závadu geometrie až za lepšího počasí je taky nesmysl, mě přesvědčovali taky ať s reklamací motoru počkám, že se to nějak rozchodí ap.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no vyzerá to tak ze servis porusuje pravidla , naspisanim zavad na papier, mne sa stalo nieco podobne a trval som na papieri , .... ale tiez som si to prekonzultoval :) , neprezradim ským on vie :) , trvajte na tom papieri , ... lol

Editováno: , autor: muchapuk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojlere-promin,nejdřív tam bylo tvoje jméno,no nic,ale víš,že mám pravdu a tři roky záruky mám od škoda auto-tj.od fabriky a né od žádnýho prodejce. :palec2:

a jinak-podívej se jestli ten servis/prodejce nemá pobočku a jestli má,tak jezdi do té pobočky,když ti dali tu záruku,určo tam jsou jiní lidi a třeba řeknou,že jsou to tam idioti a budou se chtít frajeřit a opraví ti to tak,že budeš mět špičku :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Igor- volal jsem do ŠA kvůli reklamaci, a řekli mi, že není v jejich kompetenci mi v tomto poradit, jediné co mi mužou říct, abych věc předal právníkovi...

To fakt??? Sakra tak s kým má človek riešiť problém s výrobkom, keď jeho výrobca od toho dáva ruky preč? Jediná možnosť je potom napísať ten mail. Keď si volal, hneď si začal tým, že chceš auto vrátiť, alebo si povedal, že sa chceš sťažovať na postup servisu? Ja by som šiel na to tým druhým spôsobom, výrobca ako nadriadený orgán autorizovaného servisu ťa nemôže odkázať na právnika!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Milhaus,tak to je fakt psycho,to je na infarkt.To se tada moc dobře k tobě jako k zákazníkovi nechovali..Ještě mě napadlo skočit za nějakým vedoucím servisu,a řešit to s ním,protože takto to dál nejde! :feve: Myslím že by to mohlo pomoct.Já měl podobný problém a řešil to tak a docela dobře to dopadlo.Taky už budu mít 5.reklamaci a napadlo mě auto vrátit,ale pak jsem si řekl:kroutili by se jak hadi,a udělal jsem si na tom spoustu vylepšení za dost peněz,tak bych na tom prodělal.A pak koupil třeba ještě většího zmetka. ;) Taky jsem tam měl např.:zatíkaní dveřmi řidiče,drnčení ventilátoru topení,špatné starty,lem blatníku,LPG....

A to jsem si myslel stejně jako ty,že když si koupím nový auto,že budu mít klid :aggressive: Nebylo to nic vážnýho,ale naštve to.A nebo zkusit změnit servis...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...