mambo Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 (editace) Pokud si nedal prodlouženou, tak přece dva roky. To připadný prodloužení bude asi nějaká jejich interní nabídka. Editováno: 13. leden 2010, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emkon Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 Pokud je záruka delší než 2 roky, mělo by to být uvedeno v servisní knížce. Tedy alespoň já to tam mám uvedeno, včetně razítka prodejce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 (editace) nemají ted škodovky 4 roky v serii? Ne nemaji. Je to za priplatek. Editováno: 14. leden 2010, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ben Vloženo 17. leden 2010 Sdílet Vloženo 17. leden 2010 (editace) Ahoj kluci Nevíte kolik musím mít reklamací než mi vymění auto, za nové? (budu mít pátou). Bohužel mám auto už 1,5 roků. Setkal se s tím někdo, neví si rady? V odkaze dole se řeší výměna v případě reklamace do 6 měsíců od koupě. Při reklamaci nového auto, ne staršího než 6měsíců máte nárok na bezplatnou výměnu za nové a to i při sebemenším problému!!!. http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezpl...nove-auto/15190 Editováno: 7. Únor 2010, autor: Ben Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 17. leden 2010 Sdílet Vloženo 17. leden 2010 tys mněl 5 stejných závad?nevěř všemu co se píše.A proč to chceš měnit,budeš zase auto zajíždět? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 17. leden 2010 Sdílet Vloženo 17. leden 2010 nemají ted škodovky 4 roky v serii? Ne nemaji. Je to za priplatek. bojlere,ještě jednou a srozumitelně píši,že fabie magic a roomster duo mají 4letou záruku bez příplatku!To se rozumí,že dostaneš 4 letou záruku.Jestli vy jste kupovali duo a připlatili jste si za 4 roky záruky,je váš problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ben Vloženo 17. leden 2010 Sdílet Vloženo 17. leden 2010 Měl jsem dvě stejné (vstřikovač) a dvě různé. Ta pátá je taky něco nového . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 17. leden 2010 Sdílet Vloženo 17. leden 2010 v tomhle se nevyznám,ale 100% důvod na výměnu to není.Já dělám přes větší auta a tam se to vůbec neřeší podle občanskýho zákona a je jen slušností dovozce/prodejce co a jak udělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ben Vloženo 17. leden 2010 Sdílet Vloženo 17. leden 2010 A jejda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milh@us Vloženo 19. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2010 (editace) čau, tak jsem v pondělí dával auto opět do servisu na opravu závad. Ale když jsem řekl, že chci papír o provedených pracích, tak mi bylo sděleno, že teda spolu musíme všechny závady projít, s autem se jet projet. Jenže díky pondělní nadílce sněhu nebylo možno jet rychleji než 50 km/h, tudíž nebylo slyšet jak do auta fučí. Tudíž jsme se se servisákem domluvili, že vrzající palubku, foukání do auta, a opět křivý volant necháme, až budou lepší podmínky na silnicích. Takže odstraní závady- přelepení folii na B sloupcích, výměna čidla park. asistenta, vytažení kabelu k navigaci, a odstranění vrzání palubní desky. Odpoledne mi volali ze servisu, jestli by nevadilo, že by si tam auto nechali do úterka, prý že ty folie dají hodně práce, a aby to bylo pořádně udělané. Říkám mu, že neva, pač jsem stejně nemocný. Dnes dopoledne volají ze servisu, že ten kabel co jsem si objednal, je krátký, kam ho mají vyvést. Říkám, že k přednímu sloupku, že navigaci chci mít vlevo dole na čelním skle. A že teda co s tím. Napadlo, mě že bych jim mohl dát napájecí kabel, který jsem zakoupil s navigací, že by se ustříhla koncovka a napojila do pojistek. A tak radši ať přijedu a domluvíme se. Tak jsem jel. Přijdu do kanceláře k technikovi, a že se jdeme na auto podívat. Přijdu k autu, a první co bylo, je že jsem koukal na opravené folie. V tom jsem myslel že mě odveze houkavý auto. Na folii zadních dveří asi tak 6cm škrábanec, a ještě bílý. Říkám co to je, technik se na to koukl, a řekl, že se to vyleští. Říkám ok, ale pochybuju o tom. Pak otevřu dveře a skrze výfuk vzduch vlevo vytažený kabel. Co to je za kabel, povídám, a on že to je kabel k navigaci. Kabel má bohužel jinou koncovku než potřebuju a ještě je krátký. Takže za 400kč mi tam dali kabel který je naprosto k ničemu. zítra vyfotím a dám sem foto. Šli jsme do kanceláře sepsat papíry, technik odešel a po chvíli se vrátil, a říká, že tam je ten škrábanec pořád, ať se na to jdu podívat. Šel jsem na dílnu, koukám na to, a říkám mu, že ať se nezlobí, ale že to chci předělat. Prý to není problém, ale nemá u sebe další folii, že ji musí objednat. Takže jsme se vrátili do kanceláře, a byl tam člověk, který to opravoval, a technik mu říká, že to chci předělat. Pracovník servisu se na mě koukl a říká: " takovej malej škábaneček? to až sem přijedete příště, tak o tom ani nebudu vědět, pač to bude odřený od myčky, ledu, kamínků" Říkám, mu, že ať se na mě nezlobí, ale když to předělával tak proč je to poškrábaný. Přitom jim muselo být jasný, že po tom polezu. A pak tedy technikovi říkám, co ta palubní deska, když tedy sundávali palubní desku, kvůli tomu kabelu. Povídá mi na to, že to nesundával, že se dostal ke kabelu skrz pojistky a tu ventilační mřížku. A v kanceláři byl pravděpodobně nový pracovník servisu, koukl na mě a říká, že má oktávku za 400 tis, a že se mu tam taky všechno klepe a neřeší to. a K tomu naprosto arogantním tonem. Tudíž jsem mu odpověděl, že právě proto jsem si kupoval nový auto, aby se tam nic neklepalo, nevrzalo, nefoukalo dovnitř. Takže jsem zase odjel s jakým si papírem o závadach. Přijel jsem domů značně otrávený, sedl k netu a hledal něco co mi pomůže. Vzpomněl jsem si na pořady Novy a ČT1, a koukl na nějaké kauzy, a přivedly mě na adresu http://www.spotrebitele.info a zavolal na jejich linku. Pán na telefonu mi řekl, že pokud se na autě vyskytly 3 stejné, či 4 různé závady a pokud jsem majitel auta a auto není na leasing( máme ho na úvěr, v TP jsme uvedeni jako majitelé), tak máme nárok na odstoupení od kupní smlouvy dle nějakých zákonů a paragrafů a vrácení peněz do 30ti dnů. Máme prý zaslat doporučený dopis na adresu prodejce. Pro více info se zítra ještě stavím na osobní pohovor na pobočku v Hradci Králové. Kdyby to tak bylo, tak by to bylo dobrý, ale mezi námi tomu nějak nevěřím... No uvidíme zítra... PS: takže zbývá stále opravit: podfukování u předních dveří, kterými po seřízení opět podfukuje vrzání palubní desky v oblasti budíků a levého výdechu vzduchu oprava odřené folie po přelepení opět křivý volant, který je po týdnu po geometrii zase nakločeněn doprava, ujeto cca 1000 km vrznání zadních plastu dveří při puštěném rádiu- bylo odstraněno stažením basů na 0- opět reklamuju Editováno: 19. leden 2010, autor: Milh@us Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 tohle bych asi nerozdýchal,přeji pevný nervy a výdrž.Můžeš vyfoti potom tu navigaci,já mám pda uprostřed a taky špekuluji nad jiným umístěním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 Nebylo to tvé auto vyrobeno v průběhu šrotovného, kdy byla zvednuta produkce FII na 1 200 ks denně? Můžeš prozradit jméno toho servisu? Jinak je to katastrofa, koupit si nový auto a slyšet nějaký vrzání a podfukování, já už bych se asi dávno obrátil na ŠA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 Opravdu doporučuju věc začít řešit se ŠA. Samotný prodejce o vrácení peněz težko bude chtít slyšet a ze strany Škody přecejenom může být tlak na vyřešení situace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 nemají ted škodovky 4 roky v serii? Ne nemaji. Je to za priplatek. Tento příspěvek byl editován Blacky: 14.1.2010, 21:00 bojlere,ještě jednou a srozumitelně píši,že fabie magic a roomster duo mají 4letou záruku bez příplatku!To se rozumí,že dostaneš 4 letou záruku.Jestli vy jste kupovali duo a připlatili jste si za 4 roky záruky,je váš problém. Reaguj prosím ne na mě, ale na člověka, kterej ti upravuje příspěvky (navíc nepřesně, ostatním maže). Sice pleteš pátý přes devátý, ale tentokrát ano - standard záruka 2 roky bez omezení nájezdu. R Duo a F Magic mají standardně záruku i 3. a 4. rok v případě nájezdu do 60ti tisíc km. Záruku 3 roky Škoda neposkytuje a nikdy neposkytovala, musí jít o vlastní iniciativu konkrétního prodejce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 Milhaus: Tak toto je už fakt na infarkt... Volaj Infolinku Škoda Auto 800 600 000, alebo napíš na info@skoda-info.cz. To, čo ten tvoj servis vyvádza, hádam ani nie je pravda! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milh@us Vloženo 20. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2010 Igor- volal jsem do ŠA kvůli reklamaci, a řekli mi, že není v jejich kompetenci mi v tomto poradit, jediné co mi mužou říct, abych věc předal právníkovi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 To je síla, ještě bych zvolil písemnou formu na ŠA, ať se takto vyjádří i písemně. Vždy jsem si myslel, že je výhoda kupovat auto od domácího výrobce, že se člověk nemusí spoléhat na nějakého importéra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 Nenechat se odbýt a vše dokladovat písemně ! Včera mě přišel omluvný meil ze ŠA sice asi po 2 týdnech, když jsem si stěžoval na opakované odstraňování stejné závady na autě v záruce i když mě přímo neodpověděli na mé dotazy ale řešili to údajně se servisem kde mě při výměnách různých dílů motoru dle pokynů ŠA opakovaně nenapsali novou zakázku takže nemám žádný papír v ruce, jen tu původní zakázku s popisem závady o které jsem je musel pracně přesvědčit. Naštěstí systémem pokus omyl i když jak jsem zjistil později že se jedná o chronickou závadu mi to opravili. Závady ti může potvrdit písemně i soudní znalec posudkem ale něco to stojí. Určitě piš a piš na ŠA s důkladným popisem věci. A řešit závadu geometrie až za lepšího počasí je taky nesmysl, mě přesvědčovali taky ať s reklamací motoru počkám, že se to nějak rozchodí ap. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muchapuk Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 (editace) no vyzerá to tak ze servis porusuje pravidla , naspisanim zavad na papier, mne sa stalo nieco podobne a trval som na papieri , .... ale tiez som si to prekonzultoval , neprezradim ským on vie , trvajte na tom papieri , ... Editováno: 20. leden 2010, autor: muchapuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 bojlere-promin,nejdřív tam bylo tvoje jméno,no nic,ale víš,že mám pravdu a tři roky záruky mám od škoda auto-tj.od fabriky a né od žádnýho prodejce. a jinak-podívej se jestli ten servis/prodejce nemá pobočku a jestli má,tak jezdi do té pobočky,když ti dali tu záruku,určo tam jsou jiní lidi a třeba řeknou,že jsou to tam idioti a budou se chtít frajeřit a opraví ti to tak,že budeš mět špičku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 ještě jednou a pomalu: Škoda na našem trhu NIKDY neposkytovala záruku prodlouženou na tři roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 ještě jednou a rychle,škoda auto nikdy tobě nedala tříletou záruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 Igor- volal jsem do ŠA kvůli reklamaci, a řekli mi, že není v jejich kompetenci mi v tomto poradit, jediné co mi mužou říct, abych věc předal právníkovi... To fakt??? Sakra tak s kým má človek riešiť problém s výrobkom, keď jeho výrobca od toho dáva ruky preč? Jediná možnosť je potom napísať ten mail. Keď si volal, hneď si začal tým, že chceš auto vrátiť, alebo si povedal, že sa chceš sťažovať na postup servisu? Ja by som šiel na to tým druhým spôsobom, výrobca ako nadriadený orgán autorizovaného servisu ťa nemôže odkázať na právnika! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza 29 Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 Milhaus,tak to je fakt psycho,to je na infarkt.To se tada moc dobře k tobě jako k zákazníkovi nechovali..Ještě mě napadlo skočit za nějakým vedoucím servisu,a řešit to s ním,protože takto to dál nejde! Myslím že by to mohlo pomoct.Já měl podobný problém a řešil to tak a docela dobře to dopadlo.Taky už budu mít 5.reklamaci a napadlo mě auto vrátit,ale pak jsem si řekl:kroutili by se jak hadi,a udělal jsem si na tom spoustu vylepšení za dost peněz,tak bych na tom prodělal.A pak koupil třeba ještě většího zmetka. Taky jsem tam měl např.:zatíkaní dveřmi řidiče,drnčení ventilátoru topení,špatné starty,lem blatníku,LPG.... A to jsem si myslel stejně jako ty,že když si koupím nový auto,že budu mít klid Nebylo to nic vážnýho,ale naštve to.A nebo zkusit změnit servis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ben Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 (editace) Ještě bych si dovolil vložit odkaz na občanský zákoník, kde je spíše obecný popis "Odpovědnost za vady prodané věci". Konkrétně: § 619-627 Editováno: 10. Březen 2010, autor: Ben Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.