parkan Vloženo 30. Duben 2006 Vloženo 30. Duben 2006 Mám dotaz je normální že se při jízdě tedy brdzění zahráívají zadní bubny? Ruku na nich udržím........když šáhnu na přední kotouče tak jsou rozpálené.....ruku neudřím.......... Citovat
Maverick Vloženo 30. Duben 2006 Vloženo 30. Duben 2006 Jiste, to je normalni, brzdeni je zalozeno na treni jednoho materialu o druhy a to jak znamo zpusobuje zahrivani... Citovat
Lugo Vloženo 30. Duben 2006 Vloženo 30. Duben 2006 To se teda vůbec divím,že saháš na přední koutouče....to bych se skoro vsadil,že musíš mít na ruce nějaký ten puchýř ne ? Citovat
Xp3 Vloženo 1. Květen 2006 Vloženo 1. Květen 2006 Bubny by neměly být nějak horké, ale studené taky nejsou. Píšeš, že ruku udržíš, tak by to mělo býti OK Na kotouče já nešahám, nemám vždy po ruce mast na popáleniny Citovat
houmr Vloženo 1. Květen 2006 Vloženo 1. Květen 2006 na kotucok v predu ked len ku kolesu prilozis ruku tak citis ako sala teplo. Citovat
virgin Vloženo 2. Květen 2006 Vloženo 2. Květen 2006 Přesně tak, někdy jsou od kotoučů teplé i disky, takže na kotouče bych radši po jízdě nešahal (hlavně jestli se občas brzdilo)... Citovat
peetr Vloženo 2. Květen 2006 Vloženo 2. Květen 2006 to neumíte jezdit? valit benzín do brzd? brzdu mám jen na zastavení a kotouče max vlažné! 1 Citovat
parkan Vloženo 2. Květen 2006 Autor Vloženo 2. Květen 2006 mě jde aby třeba zadni brzdy samy nepřibrdovaly a tím se nehřály...jasně že teplé mohou bít...ruku udržím...a le teplo je cítit....jasně víc kdyř dost brzdím..... Citovat
Gil Vloženo 2. Květen 2006 Vloženo 2. Květen 2006 to neumíte jezdit? valit benzín do brzd? brzdu mám jen na zastavení a kotouče max vlažné! Cože? Co je to "valit benzín do brzd" Znamená to že když rozžhavím kotouče neumím jezdit? 1 Citovat
Remus by skoda Vloženo 3. Květen 2006 Vloženo 3. Květen 2006 mě jde aby třeba zadni brzdy samy nepřibrdovaly a tím se nehřály...jasně že teplé mohou bít...ruku udržím...a le teplo je cítit....jasně víc kdyř dost brzdím..... Tak to poznáš když si zvedneš auto zatáhneš a povolíš ruční brzdu a otočíš kolem, pokud pujde ztuha tak ti to přibržďuje. Pak je potřeba zjistit příčinu. Citovat
Jar_da Vloženo 3. Květen 2006 Vloženo 3. Květen 2006 Gil: čím tedy v dnešní době a podobě provozu brzdíš? Citovat
FUGAS Vloženo 3. Květen 2006 Vloženo 3. Květen 2006 JaKr: To spíš měla být otázka na Peetra, ne? Asi otevře dveře a brzdí nohou, aby si neopotřeboval destičky. Jinak já jsem jednou v létě na fáčku po svižném sjezdu serpentin u Křivoklátu měl tak rozžhavené disky na předních kolech, že se mi zkroutily plastové poklice. Citovat
Jar_da Vloženo 3. Květen 2006 Vloženo 3. Květen 2006 sorry, máte pravdu pro Peetra, Tímto se omlouvám Gilovi, udělal jsem chybu ve čtení, ještě jednou, omlouvám se. Citovat
peetr Vloženo 3. Květen 2006 Vloženo 3. Květen 2006 já preferuju jízdu na spotřebu=nebrzdím (celé Brno na zelenou taky zmáknu) jasné že sportovci jedou plyn brzda, plyn brzda Citovat
Gil Vloženo 3. Květen 2006 Vloženo 3. Květen 2006 já preferuju jízdu na spotřebu=nebrzdím (celé Brno na zelenou taky zmáknu)jasné že sportovci jedou plyn brzda, plyn brzda Tak to musíš jezdit tak 120, protože 50-kou jedině červená vlna Koliště a podobně prostě projet nejde žádnou rychlostí na zelenou vlnu Citovat
Jar_da Vloženo 3. Květen 2006 Vloženo 3. Květen 2006 Jak píše Gil, snažit se chytit zelenou vlnu, ale tu předcházející .... Citovat
peetr Vloženo 3. Květen 2006 Vloženo 3. Květen 2006 musíte vědět kudy Globus-CAREFOUR za 8 minut Citovat
Gil Vloženo 3. Květen 2006 Vloženo 3. Květen 2006 musíte vědět kudyGlobus-CAREFOUR za 8 minut Jestli myslíš ten v kr.poli tak to seš pomalej jak ....... Citovat
Bohouš Vloženo 3. Květen 2006 Vloženo 3. Květen 2006 Jedna drobnost (horká zkušenost). Na Favoritu se přítelkyni zadíraly přední brzdy. Brzdili dobře, ale pořád . Nejdříve poodtekly puklice (dávali se pod 2 šrouby). Na kola se nedalo sáhnout. A když jsem po hodině stání nalil na kotouče vodu tak vyběhla pára... Pokud nemáš otisk bubnu na dlani je všechno OK. A samozřejmě přední brzdy musí být teplejší, fyziku neobelstíš. Citovat
Lugo Vloženo 3. Květen 2006 Vloženo 3. Květen 2006 musíte vědět kudyGlobus-CAREFOUR za 8 minut Jestli myslíš ten v kr.poli tak to seš pomalej jak ....... Tj vždyť to je pořad po přivaděči tak v poho 120 2peetr: A pokud teda neznáš Carefour v Kr.Poli a myslel jsi Futurum na Videňské a tvrdíš nám,že to dáš z Ivanovic do Carfouru za 8 minut tak to je ještě větší kravina...to i kdyby byla půlnoc a uzavřeli silnice jen pro tebe tak pochybuji Citovat
peetr Vloženo 3. Květen 2006 Vloženo 3. Květen 2006 MĚ SE sekájí zadní brzdy při parkování - zarezlý samostav? na Favoritu a 120 standart, furt kously pístky hele tuhle sem přes Brno pod 80km/h nejel a to přes centrum 5h ráno Citovat
Xp3 Vloženo 9. Květen 2006 Vloženo 9. Květen 2006 Mám dotaz je normální že se při jízdě tedy brdzění zahráívají zadní bubny? Ruku na nich udržím........když šáhnu na přední kotouče tak jsou rozpálené.....ruku neudřím.......... Tak dneska jsem si na tebe vzpomnel a sahnul jsem si na bubny (na kotouče jsem nešahal, to po mně nechtěj ) když jsem přijel po 20 km dálnice - bubny vlažné, takže nějaké ty kelviny jim taky dopřej a buď klidný, je to ok Citovat
_GK_ Vloženo 9. Květen 2006 Vloženo 9. Květen 2006 JaKr: To spíš měla být otázka na Peetra, ne? Asi otevře dveře a brzdí nohou, aby si neopotřeboval destičky. Jinak já jsem jednou v létě na fáčku po svižném sjezdu serpentin u Křivoklátu měl tak rozžhavené disky na předních kolech, že se mi zkroutily plastové poklice. Hehe tam já jezdím každý týden sem a tam pořád nedavno přítelkyně potřebovala něco do jedný mít v Berouně a já byl v Novém Strašecí byl jsem tam za dvacet minut ještě mi pět minutek zbylo Jediné co mi dělalo problém byl Lexus RX350 v zatáčkách jsem ho dojížděl a na rovinkách mi ujížděl. No a v Berouně šlo z kotoučů pěkný vedro Fabia Praktik 1.9SDi brzdy FSIII Jinak jednou se mi dostalo v zimě na Mořině na Berounsku až moc kamínků do brzd a ani to zase tak moc nepískalo přes rádio jsem to neslyšel když jsem dojel do Hlásný Třebáni tak jsem zastavil a sundal přední kolo u řidiče a šroubky jsem musel držet v rukavicích když jsem je položil do sněhu tak protály a kouřilo se z nich stejně tak i z kola Citovat
Bady Vloženo 29. Červen 2010 Vloženo 29. Červen 2010 (editace) Tak to poznáš když si zvedneš auto zatáhneš a povolíš ruční brzdu a otočíš kolem, pokud pujde ztuha tak ti to přibržďuje. Pak je potřeba zjistit příčinu. Na svojej fabii sa mi zasekavala rucna brzda, dal som to opravit, bolo to zaseknute a bubon som mal stale horucy, nemohol som sa ho dotknut. Teraz po par mesiacoch ked prejdem normalnym tempom (ani pomaly, ani svizne) asi 10 km, tak mam bubny dost teple, ale prsty este na nich ako-tak udrzim. Vyskusal som zdvihnut to auto a otocit kolesom. Nejako volne to zas nejde, ale kolesom trocha tazsie otocim. Skusal som ho roztocit, rukou urobim jednu obratku, pustim, a samo urobi uz len polobratku, alebo trocha menej. Preto sa chcem spytat, musi sa to koleso otacat uplne volne? Alebo je to takto v poriadku, ze ide trocha tazsie? Editováno: 29. Červen 2010, autor: Bady Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.