Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Naprosto spolehlivý obchod. Platím kartou, pošta asi 200,- Kč a do týdne doma.

  • 2 týdny později...

Jenom malej dotaz, nedávno jsem měnil filtr plynové fáze a v shopu mi doporučili filtr s vložkou BULPREN. Nemá s tím někdo nějakou zkušenost a srovnání s papírem či polyesterem? Nikde na netu se mi na to nepodařilo najít žádnej fundovanej názor v oblasti filtrování LPG. Cena je v podstatě stejná, stál mě 114,-Kč...

no když vyměníš filtr, je třeba znovu nastavit tlak a systém znovu doladit, jinak to b ude chudé...

Myslíš kvůli tomu bulprenu nebo vždycky, i kdybych tam dal stejnej typ? Proč vlastně by měl kvůli tomu klesnout tlak?

Upraveno od ParezNo.1

  • 4 týdny později...

no když vyměníš filtr, je třeba znovu nastavit tlak a systém znovu doladit, jinak to b ude chudé...

...tož, poladíme... jen je možné ze zkušenosti mi poradit optimální pracovní tlak z reduktoru Tomasetto Alaska, momentáně ho mám na 1,12 baru, motor 1,6, 85kW, systém Stag 4 plus, vstřiky IG1 3Ohmy? Případně mrknout na screeny, jestli tam neuvidíte nějakej problém? Předem díky...

post-89351-0-93949400-1407880893_thumb.j

post-89351-0-72195300-1407880918_thumb.j

post-89351-0-52886100-1407880981_thumb.j

Upraveno od ParezNo.1

Map dobrý, Tlak jsem zvyklý dávat na 1.4- záleží na tom, kam spadne, když prudce sešlápneš plyn a při zátěži.....nízký tlak 0.67 je až dost nízký, ale budiž....podle grafu máš velké trysky, množnik by se měl pohybovat mezi 1.2-1.6, při nižší hodnotě by se mohl rozsvěcovat check, zatrhni si políčko "vypni při prvním" pod tím 300ms, jinak asi dobrý, já se spíš spoléhám na čtečku a ladím podle korekcí, tyto křivky jsou zavádějící a nepřesné, .....

Map dobrý, Tlak jsem zvyklý dávat na 1.4- záleží na tom, kam spadne, když prudce sešlápneš plyn a při zátěži.....nízký tlak 0.67 je až dost nízký, ale budiž....podle grafu máš velké trysky, množnik by se měl pohybovat mezi 1.2-1.6, při nižší hodnotě by se mohl rozsvěcovat check, zatrhni si políčko "vypni při prvním" pod tím 300ms, jinak asi dobrý, já se spíš spoléhám na čtečku a ladím podle korekcí, tyto křivky jsou zavádějící a nepřesné, .....

Nj, ty trysky, to máš pravdu, vím o tom, při autokalibraci to bylo to první, co mi vyskočilo, ale s tim bohužel asi momentálně nic neudělám, co mi tam montážníci nacpali to tam je... proto mám taky trochu nižší ten vstupní tlak, abych se trochu přiblížil aspoň k 1, protože jinak je "množnik" ještě níž a časy vstřiků při volnoběhu jsou pak sotva na 3,5 ms, což ty vstřiky IG01 prý zvládaj tak na hraně... a díky moc za reakci... :kol-47:

...takže když to shrnu, ještě ověřím jak se mění tlak při změnách zátěže, asi by to nemělo jít pod 1bar?

1,4 se mi zdá vzhledem k různejm manuálům kde se píše všude víceméně o 1 baru docela dost, můžu se tedy zeptat jako odborníka s praxí z jakého důvodu? Je to kvůli zamezení klesnutí tlaku při zatížení a tím pádem chudé směsi a ničení motoru? Ptám se hlavně proto, že můj Duratec 1,6 ve FFII je podle plynařů hodně náchylný k podpálení ventilů... nechtěl bych něco podělat... díky

 

...jen doplním proč se v tom hrabu sám, firma kde mi to dělali je s provedením montáže spokojená, když se na něco zeptám, tak nic nepoví, nemám se do toho montovat když tomu nerozumím, namachrovanci co ani neumí dotáhnout spony na hadicích a dolejt vodu po montáži... zařek jsem se, že k nim už nepojedu a pokud to nedám dokupy sám tak chci aspoň zjistit co nejvíc info, aby mi zase někde nečůrali na nohy... :kol-28:

 

...jináč auto nejede nějak špatně, výkon srovnatelný s benzínem, spotřeba kolem 7,5l plynu, ale občas chcípne po vytočení a následném přechodu na volnoběh, v zimě asi ještě o něco častějš...

Upraveno od ParezNo.1

Je to kvůli zamezení klesnutí tlaku při zatížení a tím pádem chudé směsi a ničení motoru?

V manuálu k landi je vzorec jak jednotka počítá časy vstřikování, a tam se počítá i s tlakem - nižší tlak - delší vstřik. Předpokládám že to tak budou dělat asi všichni výrobci. Takže to by asi neměl být ten důvod.

To jo, to chápu, proto jsem právě tlak na reduktoru snižoval, abych prodloužil časy vstřiků, protože ty vstřikovače co tam mám, kratší vstřiky než 3,5 ms prý nezvládaj a kvůli velkejm tryskám prostě musim s tlakem dolů... jen mě zajímá, z jakého důvodu Karel staví systém na tak velkej tlak... :kol-28:

Upraveno od ParezNo.1

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.