Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Prosim vas neviete nahodou ci sa moze nabijat bateria aj ked nieje demontovana z auta?nemoze nic zhoriet?

Můžeš nabíjet, jen odpoj + kontakt ;)

V autě ji klidně můžeš nechat a když jsem se byl zeptat na nějaký informace ohledně baterky ve Škoda salonu, tak jsem se ptal mechanika jestli se při nabíjení musí odpojovat kontakty z baterky v autě a prý se může nabíjet baterka normálně připojená...

Upraveno od Konny

normálně může být připojená, jen je potřeba dodat-nemít otočenej klíček v zapalování !!

ja bych ji teda pripojenou urcite nenechal, nabijeci napeti je kolem 16V, alespon co jsem kdy ruzne meril, coz je o tretinu vetsi nez normalne provozni napeti v aute, pri udrzovacim nabijeni mozna, ale pri normalnim nabijeni ji ja odpojuju, kamarad u felicie odpojil baterku za chodu motoru, chtel zkusit jestli mu dobiji a oddelal si tenkrat nejakou ridici jednotku, ani za radio bych ruku do ohne nedal ze to prezije a to ze nebude mit otocenej klicek neznamena ze je vsecko vypnuty... ja sam za sebe rikam ze ja ji radsi odpojim ....

Já myslím, že napětí při nabíjení jde max. na 15V (i kdyby na těch 16V není tak hrozné), když za chodu motoru je v soustavě kolem 14,2V, tak by ta baterka mohla být klidně připojená... a odpojit baterku při běhu motoru je totální kravina, protože baterka slouží jako zátěž a když se odpojí, tak napětí okamžitě stoupne i na několik set voltů (aspoň tak si to pamatuju ze školy) a to se určitě nějaká elektronika musí spálit...

zmeril bych si nabijecku, jaky ma napeti na prazdno, kdyz bude mit spatnou baterku, bude mit velky vnitrni odpor, tak na ni poroste napeti na napeti nabijecky na prazdno, pokud to bude 14v tak je jedno, muze nechat pripojenou v aute

radeji bych baterku odpojil a nemusel to resit (holt se smaze radio a denni pocitadlo km, ale zase prezije auto)

Já taky radši odpojuju.

Že nemáš klíček ve spinačce neznamená že je vše vypnuté.

Celá větev komfortky stále (centrál, el. okna apod.) běží.

Proč něco riskovat....

odpojovat se nemusí auta co maji po zapnutí zapalování velkej odběr stejně musí být na nabíječce připojený i při diagnostice (AUDI A8maj např i 34 řídících jednotek a jen při zaplým zapalování je po 15 minutách baterkla klidně vybitá) takže klidně na autě bez obav (jen musí být nabíječka na nový baterky dělaná) a když už se odpojuje tak ne + pól jak sem tu četl, ale ZÁSADNĚ!!! kostra -

v audi nemají nabíječku z internetu za 600,-

na nabíječka z internetu naměříte 16V ss ale špičky tam klidně lítaj 20V protože číňanovy je jedno jaký zákmyty to má

většina jednotek v autě je připojená na svorku 30 což je stálé napětí = je napřímo napojeno na baterku

pokud s jistotou nevíte co máte za nabíječku tak odpojovat baterku (je jedno jestli + nebo - je jedno kde se obvod přeruší ale z důvodu bezpečí se odpojuje - pól kdyby se náhodou chytlo klíčem o skelet karoserie

Odpojovat MÍNUS pól, pokud máte "starou" neinteligentní nabíječku /trafo/ které vyletí napětí nahoru /klidně k 20V/. Pokud máte "nový" mikroprocesorově řízený, apod... nic se odpojovat nemusí, tam nic nehrozí, pokud není za "dvě kilo od čonga". :)

Prosim vas neviete nahodou ci sa moze nabijat bateria aj ked nieje demontovana z auta?nemoze nic zhoriet?

Citace z návodu k obsluze Škoda Octavia Tour vytištěného v roce 2007 strana 149:

Dobíjení akumulátoru

Před dobíjením akumulátoru vypněte zapalování

a všechny spotřebiče.

Při dobíjení akumulátoru malým proudem

(např. malým přístrojem pro dobíjení akumulátorů)

není normálně nutno akumulátor

odpojovat od palubní sítě vozidla. V každém

případě je nutno respektovat pokyny výrobce

dobíjecího přístroje.

Akumulátor dobíjejte proudem 0,1

celkové kapacity (nebo nižším) do plně

nabitého stavu.

K dobíjení lze také použít dobíjecí

za řízení s konstantním napětím

14,4 V po dobu max. 30 hodin, podle

stupně vybití.

Zdravím,chtěl bych se zeptat.Když se najednou sesype baterie a nejde nastartovat,mohu nastartovat stouto baterií přes startovací kabely a pokračovat v jízdě a nebo nejezdit.Myslím tím jako že baterka je na konci života sesipal se nebo zkratoval článek,nikoli, že se jen vybila třeba zap. světlama?

ject s tim můžeš ale pak zase bzudeš hledat někoho kdo Ti pře KABELY POMUŽE NASTARTOVAT

Já myslel jen dojet domu.Něco jsem slyšel,že bez baterky se jet nemá.

ty jí tam ale mít budeš jen špatnou

je rozdil jestli se clanek zkratoval nebo prerusil, pokud se prerusi, tak na ni nenameris zadny napeti a je to stejny jako kdyz by tam nebyla

kdyz se zkratuje, tak je na ni o 2v min, pro auto se tvari jako vybita, jet s tim muzes, ale je tu take problem a to, ze ostatnich 5 clanku se velmi prebiji, muze se hrat, nebo stat cokoliv s tim spojenyho

  • 2 roky později...

Potřeboval bych vědět jestli mužu v případě časového presu nabijet současně dvěma nabiječkama jednu autobaterii 74ah.

Jestli když jedna dává 4A a druhá 5A se bude jejich nabijecí proud sčítát (9A) nebo ne?

NE!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.