Dix1 Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 Sem piště novinky modelového roku 2011. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 8. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Yeti: 22 KT/10 - náběh výroby 4x4 2.0 TDI CR 103 kW 6AP 45 KT/10 - náběh výroby Yeti GreenLine 1.6 TDI CR 77 kW 5MP OII FL: 22 KT/10 - náběh výroby 2.0 TDI CR 103 kW 6MP, 6AP 45 KT/10 - náběh výroby Octavia Combi 4x4/Combi SCOUT 2.0 TDI CR 103 kW 6AP 52 KT/10 - konec výroby 1.9 TDI PD 77 kW 5MP, 6AP SII a SII Combi: 22 KT/10 - náběh výroby 2.0 TSI 147 kW 6MP 37 KT/10 - konec výroby 1.9 TDI PD 77 kW 5MP, včetně GreenLine 38 KT/10 - náběh výroby 1.6 TDI CR 77 kW 5MP, LB i Combi 45 KT/10 - náběh výroby 2.0 TDI CR 103 kW 4x4 6AP, LB i Combi - náběh výroby modelu GreenLine II. 1.6 TDI CR 77 kW 5MP, LB i Combi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Koooonečne TDI 4x4 s DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Pár věcí tam dixi chybí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 8. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 (editace) FII: 12 KT/10 - ukončení výroby předfaceliftových verzí Fabia HB/Combi - ukončení výroby motoru 1.4 TDI PD 51 kW - ukončení výroby motoru 1.4 TDI PD 59 kW - ukončení výroby motoru 1.9 TDI PD 77 kW - ukončení výroby modelu Fabia Greenline I. 1.4 TDI 59 kW 13 KT/10 - náběh výroby faceliftovaných verzí Fabia HB/Combi - náběh výroby motoru 1.6 TDI CR 66 kW 5MP - náběh výroby motoru 1.6 TDI CR 77 kW 5MP 16 KT/10 - náběh výroby motoru 1.2 TSI 63 kW 5MP - náběh výroby motoru 1.2 TSI 77 kW 5MP, 7AP - náběh výroby motoru 1.2 TDI CR 55 kW 5MP 22 KT/10 - náběh výroby verzí Fabia RS HB/Combi 1.4 TSI 125 kW 7AP - náběh výroby verzí Fabia GreenLine II. HB/Combi 1.2 TDI 55 kW 5AP Roomster: 12 KT/10 - ukončení výroby předfaceliftových verzí - ukončení výroby motoru 1.4 TDI PD 51 kW - ukončení výroby motoru 1.4 TDI PD 59 kW - ukončení výroby motoru 1.9 TDI PD 77 kW 13 KT/10 - náběh výroby faceliftovaných verzí - náběh výroby motoru 1.6 TDI CR 66 kW 5MP - náběh výroby motoru 1.6 TDI CR 77 kW 5MP 16 KT/10 - náběh výroby motoru 1.2 TSI 63 kW 5MP - náběh výroby motoru 1.2 TSI 77 kW 5MP, 7AP 20 KT/10 - náběh výroby motoru 1.2 TDI CR 55 kW 5MP 22 KT/10 - náběh výroby verze Roomster GreenLine 1.2 TDI 55 kW 5AP Octavia Tour: 52 KT/10 - ukončení výroby modelu Octavia Tour LB/Combi Editováno: 8. Únor 2010, autor: Dix1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 No proto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikutik Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 1,2 TSI bude mat vo F a R len 5 stupnov? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Jo. Imho to tolik vadit nebude jako třeba šestka chybí v 1.6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Jsem velmi mile překvapen, že se začně vyrábět souběžně s tou silnější i slabší verze 1,2 TSI. Neví někdo, jaký je tam kroutící moment? Jsem moc zvědavý na cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladoFII Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Tak toto ma velmi sklamalo ze FII FL nebude mat 6st. prevodovku ved vw polo ju ma tak ....skoda reci.... dalsi krok spat. No uvidime o mesiac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Co chceš vidět, bude tam pětka. Škoda je pod VW a lacinější. Třeba bude v šestka v Seatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladoFII Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 (editace) Hm no chcel som len porovnat ale neda mi to na Slovensku je VW polo 1.4 63kw HIGHLINE 4 dv., ktoré ma rovnakú výbavu (polo +ESP, TPM) ako fábia 1.4 63kw ELEGANCE (bez TPM a ESP). Cena pola je 13215€ a fabie 12929€.... tak to sa mi nezda velmi nižšia cena oproti polu, pričom kvalita a polo je niekde inde.... Editováno: 8. Únor 2010, autor: VladoFII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Když sem konfiguroval sestavy na podzim ještě před zlevněním FII o cca 20k (zrovna Elegance je neoficálně ještě o 10k níž), tak byl rozdíl FII x Polo asi 30 tisíc. Jak je to teď nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woodbine Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Hergot, počkat si rok, mohl jsem mít octu - chrochtu 4x4 DSG... To bude žíhadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Hergot, počkat si rok, mohl jsem mít octu - chrochtu 4x4 DSG... To bude žíhadlo. Chrochtu CR !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 No když už Dix udělal copy&paste, tak taky mohl překopírovat toto: od nového MR se u Octy (popř jiných) těšte na nové páčky pod volantem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 8. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 GC:Jsi cosi psal že mimo jiného potisku budou i nějakou změnu,mohl by jsi to víc popsat ? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 Co chceš vidět, bude tam pětka. Škoda je pod VW a lacinější. Třeba bude v šestka v Seatu. No tak to čumím. Jsem počítal že 1,2TSI bude mít 6st. VŽDY. V Seatu je to sice hezký, ale hovno platný. Třeba udělají delší kvalty té pětistupňové, ale na dálnici to bude zase žrout, ala HTP. No banda idiotů-škoda peněz-škoda mluvit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 Já si myslim, že ten motor šestku nijak extra nepotřebuje. Na dálnici to sice bude o něco víc točit, ale kdoví co tam bude za převody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tangerín Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 Mám sice rád značku Škoda, ale VW Polo už má teď víc es v rukávu oproti FII, takže těch 6 st v 1,2TSI by FII asi stejně nepomohlo, aby mu mohla konkurovat, ani když bude o pár tisícovek levnější... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 2'Tangerín': nelze než souhlasit, mám škodovku taky rád, ale v poslední době mi připadá, že dělá ze zákazníků jen blbce a přitom má potíže s odbytem (viz oznámení o omezení výroby OII). Je to bohužel tak a pokud chcete lepší nebo levnější variantu ke škodovce, ohlédněte se po akčních modelech VW. Zajímám se o Y. 1,2, který ve střední výbavě Ambition s nějakou drobnou výbavou vychází na cca 480.000,-, ale přitom podstatně lépe vybavený Tiguan s motorem 1,4, který má o 33 kW větší výkon (110 oproti 77!!!) je k mání za 499.000,-. A pokud si vyberete ze skladových vozů, pak se dostanete i na tu cenu slabšího jetíka... Ano, vím že servis je dražší, ale i tak je to z mého hlediska lepší volba a připadá, jako kdyby někdo v MB nechtěl, aby se škodovky lépe prodávaly! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 (editace) Nezlob se, ale neuvádíš úplně všechny okolnosti. Ano, Octavia II je oproti Golfu srovnatelná s combi Variant. Srovnání hatchbacku a liftbacku jde jasně pro Golf. Ceníkově je i Superb o něco výš než Passat. Naopak Fabia je výrazně levnější než Polo a je v nabídce i combi a Roomster. Jenže u Yetiho je situace trochu jiná. Srovnání Yeti Ambition 1.8TSI/118kW vs. Tiguan Trend a Fun 1.4TSI/110kW je aktuálně 604 800Kč ku 614 600Kč. Tiguan má mírně horší výbavu (nemá např. tempomat, kola z lehkých slitin, loketní opěru, kožený volant, střešní nosič, naopak má třeba zadní el. okna). Navíc jde za 30k mít vyšší výbavu Yetiho, kde se rozdíl rozšiřuje ještě víc, u Tiguana si vejš moc nepomůžeš. A teď k tomu dělání blbců, jak píšeš. Dvoukolka Tiguan byla představená až v lednu a je docela nápadný, že za pohon 4x4 je příplatek u tohoto motoru rovnou 115 tisíc , ačkoli běžný příplatek je u ostatních modelů Škody i VW běžně poloviční. Opravdu si myslíš, že to je dobrá vůle importéra a nebo že jednoduše chtěl a musel reagovat na nástup Yetiho a nabídnout levnější variantu? Já toho Tiguana beru jako dobrou nabídku vyplňující volný prostor, Škoda bude muset zřejmě nějak reagovat, i po dovybavení je totiž Tiguan dostupný jako dvoukolka a je zhruba o tu cenu levnější než Y 1.8TSI. Ale že by snad dělala Škoda blbce z lidí tím, že během měsíce ihned neupravila ceny? Editováno: 11. Únor 2010, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 2bojler: Nezlob se, ale nechápu, proč zase srovnáváš "hrušky a jabkama",když řeč byla o Yeti vs. Tiguan v základu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tangerín Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 No s tím porovnáním Tiguana a Yetiho máte oba v něčem pravdu. Yeti nabízí víc výbavy, dle testů to je ve 4x4 jedno z těch nej ve své třídě. A cena auta je dost spekulativní, vždycky záleží, jestli si ho člověk nechá udělat na zakázku, nebo koupí skladovku či mírně jetou referenčku, furt jsou to nový auta a ceny jsou mnooohem nižšší, než co se kde uvádí. Designově jsou obě auta pěkný, to už záleží na kažýdým člověku, co ho chytne víc. Ale pro mě asi to nejpodstatnější u těchto aut. Pokud některý z těchto SUV, chtěl bych jednoznačně 4x4, abych mohl využít ten potenciál auta, pro kterej bylo dělaný (tj. výška, najezdový úhly, tuhost karoserie apod.) Naco mít doma Yetiho či Tiguana s pohonem předku, když např. v zimě na sněhu nebo v blatě vyjedu stejný kulový, jako s obyč osobákem. Navíc, pokud bych měl dát 600tkč, chci aby to mělo krom slušné výbavy nějakej použitelnej kufr a ten mi ani jeden nenabídnou. Zato konkurence - X-trail, Grand Vitara aj. ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 2bojler:Nezlob se, ale nechápu, proč zase srovnáváš "hrušky a jabkama",když řeč byla o Yeti vs. Tiguan v základu... Napsal jsem, jak si na tom stojí Tiguan a Yeti celkově. Vypíchnout jednu, navíc měsíc čerstvou výbavu a dělat z toho oblbování zákazníků je pod úroveň každého aspoň trochu uvažujícího člověka. Chápu, že se člověk může podívat poprvý do ceníku a přijde mu to divný. Ale pak je asi lepší bez kokrétních znalostí nevyskakovat co že je to ten dodavatel za hovado. Já bych si asi koupil Tiguana, mimochodem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.