Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Sem piště novinky modelového roku 2011.

  • 3 týdny později...
  • Autor

Yeti:

22 KT/10

- náběh výroby 4x4 2.0 TDI CR 103 kW 6AP

45 KT/10

- náběh výroby Yeti GreenLine 1.6 TDI CR 77 kW 5MP

OII FL:

22 KT/10

- náběh výroby 2.0 TDI CR 103 kW 6MP, 6AP

45 KT/10

- náběh výroby Octavia Combi 4x4/Combi SCOUT 2.0 TDI CR 103 kW 6AP

52 KT/10

- konec výroby 1.9 TDI PD 77 kW 5MP, 6AP

SII a SII Combi:

22 KT/10

- náběh výroby 2.0 TSI 147 kW 6MP

37 KT/10

- konec výroby 1.9 TDI PD 77 kW 5MP, včetně GreenLine

38 KT/10

- náběh výroby 1.6 TDI CR 77 kW 5MP, LB i Combi

45 KT/10

- náběh výroby 2.0 TDI CR 103 kW 4x4 6AP, LB i Combi

- náběh výroby modelu GreenLine II. 1.6 TDI CR 77 kW 5MP, LB i Combi

Koooonečne TDI 4x4 s DSG :palec2:

Pár věcí tam dixi chybí..

  • Autor

FII:

12 KT/10

- ukončení výroby předfaceliftových verzí Fabia HB/Combi

- ukončení výroby motoru 1.4 TDI PD 51 kW

- ukončení výroby motoru 1.4 TDI PD 59 kW

- ukončení výroby motoru 1.9 TDI PD 77 kW

- ukončení výroby modelu Fabia Greenline I. 1.4 TDI 59 kW

13 KT/10

- náběh výroby faceliftovaných verzí Fabia HB/Combi

- náběh výroby motoru 1.6 TDI CR 66 kW 5MP

- náběh výroby motoru 1.6 TDI CR 77 kW 5MP

16 KT/10

- náběh výroby motoru 1.2 TSI 63 kW 5MP

- náběh výroby motoru 1.2 TSI 77 kW 5MP, 7AP

- náběh výroby motoru 1.2 TDI CR 55 kW 5MP

22 KT/10

- náběh výroby verzí Fabia RS HB/Combi 1.4 TSI 125 kW 7AP

- náběh výroby verzí Fabia GreenLine II. HB/Combi 1.2 TDI 55 kW 5AP

Roomster:

12 KT/10

- ukončení výroby předfaceliftových verzí

- ukončení výroby motoru 1.4 TDI PD 51 kW

- ukončení výroby motoru 1.4 TDI PD 59 kW

- ukončení výroby motoru 1.9 TDI PD 77 kW

13 KT/10

- náběh výroby faceliftovaných verzí

- náběh výroby motoru 1.6 TDI CR 66 kW 5MP

- náběh výroby motoru 1.6 TDI CR 77 kW 5MP

16 KT/10

- náběh výroby motoru 1.2 TSI 63 kW 5MP

- náběh výroby motoru 1.2 TSI 77 kW 5MP, 7AP

20 KT/10

- náběh výroby motoru 1.2 TDI CR 55 kW 5MP

22 KT/10

- náběh výroby verze Roomster GreenLine 1.2 TDI 55 kW 5AP

Octavia Tour:

52 KT/10

- ukončení výroby modelu Octavia Tour LB/Combi

Upraveno od Dix1

No proto :)

1,2 TSI bude mat vo F a R len 5 stupnov? :o

Jo. Imho to tolik vadit nebude jako třeba šestka chybí v 1.6

Jsem velmi mile překvapen, že se začně vyrábět souběžně s tou silnější i slabší verze 1,2 TSI. Neví někdo, jaký je tam kroutící moment? Jsem moc zvědavý na cenu.

Tak toto ma velmi sklamalo ze FII FL nebude mat 6st. prevodovku :aggressive: ved vw polo ju ma tak ....skoda reci.... dalsi krok spat. No uvidime o mesiac

Co chceš vidět, bude tam pětka. Škoda je pod VW a lacinější. Třeba bude v šestka v Seatu.

Hm no chcel som len porovnat ale neda mi to na Slovensku je VW polo 1.4 63kw HIGHLINE 4 dv., ktoré ma rovnakú výbavu (polo +ESP, TPM) ako fábia 1.4 63kw ELEGANCE (bez TPM a ESP). Cena pola je 13215€ a fabie 12929€.... tak to sa mi nezda velmi nižšia cena oproti polu, pričom kvalita a polo je niekde inde....

Upraveno od VladoFII

Když sem konfiguroval sestavy na podzim ještě před zlevněním FII o cca 20k (zrovna Elegance je neoficálně ještě o 10k níž), tak byl rozdíl FII x Polo asi 30 tisíc. Jak je to teď nevim.

Hergot, počkat si rok, mohl jsem mít octu - chrochtu 4x4 DSG... :doh To bude žíhadlo. :)

Hergot, počkat si rok, mohl jsem mít octu - chrochtu 4x4 DSG... :doh To bude žíhadlo. :)

Chrochtu CR !!!

No když už Dix udělal copy&paste, tak taky mohl překopírovat toto: od nového MR se u Octy (popř jiných) těšte na nové páčky pod volantem...

  • Autor

GC:Jsi cosi psal že mimo jiného potisku budou i nějakou změnu,mohl by jsi to víc popsat ? Dík. :)

Co chceš vidět, bude tam pětka. Škoda je pod VW a lacinější. Třeba bude v šestka v Seatu.

No tak to čumím. Jsem počítal že 1,2TSI bude mít 6st. VŽDY. V Seatu je to sice hezký, ale hovno platný.

Třeba udělají delší kvalty té pětistupňové, ale na dálnici to bude zase žrout, ala HTP. No banda idiotů-škoda peněz-škoda mluvit :fakac:

Já si myslim, že ten motor šestku nijak extra nepotřebuje. Na dálnici to sice bude o něco víc točit, ale kdoví co tam bude za převody.

Mám sice rád značku Škoda, ale VW Polo už má teď víc es v rukávu oproti FII, takže těch 6 st v 1,2TSI by FII asi stejně nepomohlo, aby mu mohla konkurovat, ani když bude o pár tisícovek levnější...

2'Tangerín': nelze než souhlasit, mám škodovku taky rád, ale v poslední době mi připadá, že dělá ze zákazníků jen blbce a přitom má potíže s odbytem (viz oznámení o omezení výroby OII). Je to bohužel tak a pokud chcete lepší nebo levnější variantu ke škodovce, ohlédněte se po akčních modelech VW. Zajímám se o Y. 1,2, který ve střední výbavě Ambition s nějakou drobnou výbavou vychází na cca 480.000,-, ale přitom podstatně lépe vybavený Tiguan s motorem 1,4, který má o 33 kW větší výkon (110 oproti 77!!!) je k mání za 499.000,-. A pokud si vyberete ze skladových vozů, pak se dostanete i na tu cenu slabšího jetíka...

Ano, vím že servis je dražší, ale i tak je to z mého hlediska lepší volba a připadá, jako kdyby někdo v MB nechtěl, aby se škodovky lépe prodávaly!

Nezlob se, ale neuvádíš úplně všechny okolnosti. Ano, Octavia II je oproti Golfu srovnatelná s combi Variant. Srovnání hatchbacku a liftbacku jde jasně pro Golf. Ceníkově je i Superb o něco výš než Passat. Naopak Fabia je výrazně levnější než Polo a je v nabídce i combi a Roomster.

Jenže u Yetiho je situace trochu jiná. Srovnání Yeti Ambition 1.8TSI/118kW vs. Tiguan Trend a Fun 1.4TSI/110kW je aktuálně 604 800Kč ku 614 600Kč. Tiguan má mírně horší výbavu (nemá např. tempomat, kola z lehkých slitin, loketní opěru, kožený volant, střešní nosič, naopak má třeba zadní el. okna). Navíc jde za 30k mít vyšší výbavu Yetiho, kde se rozdíl rozšiřuje ještě víc, u Tiguana si vejš moc nepomůžeš.

A teď k tomu dělání blbců, jak píšeš. Dvoukolka Tiguan byla představená až v lednu a je docela nápadný, že za pohon 4x4 je příplatek u tohoto motoru rovnou 115 tisíc , ačkoli běžný příplatek je u ostatních modelů Škody i VW běžně poloviční. Opravdu si myslíš, že to je dobrá vůle importéra a nebo že jednoduše chtěl a musel reagovat na nástup Yetiho a nabídnout levnější variantu?

Já toho Tiguana beru jako dobrou nabídku vyplňující volný prostor, Škoda bude muset zřejmě nějak reagovat, i po dovybavení je totiž Tiguan dostupný jako dvoukolka a je zhruba o tu cenu levnější než Y 1.8TSI. Ale že by snad dělala Škoda blbce z lidí tím, že během měsíce ihned neupravila ceny?

Upraveno od bojler

2bojler:

Nezlob se, ale nechápu, proč zase srovnáváš "hrušky a jabkama",když řeč byla o Yeti vs. Tiguan v základu...

No s tím porovnáním Tiguana a Yetiho máte oba v něčem pravdu. Yeti nabízí víc výbavy, dle testů to je ve 4x4 jedno z těch nej ve své třídě. A cena auta je dost spekulativní, vždycky záleží, jestli si ho člověk nechá udělat na zakázku, nebo koupí skladovku či mírně jetou referenčku, furt jsou to nový auta a ceny jsou mnooohem nižšší, než co se kde uvádí.

Designově jsou obě auta pěkný, to už záleží na kažýdým člověku, co ho chytne víc.

Ale pro mě asi to nejpodstatnější u těchto aut. Pokud některý z těchto SUV, chtěl bych jednoznačně 4x4, abych mohl využít ten potenciál auta, pro kterej bylo dělaný (tj. výška, najezdový úhly, tuhost karoserie apod.) Naco mít doma Yetiho či Tiguana s pohonem předku, když např. v zimě na sněhu nebo v blatě vyjedu stejný kulový, jako s obyč osobákem. Navíc, pokud bych měl dát 600tkč, chci aby to mělo krom slušné výbavy nějakej použitelnej kufr a ten mi ani jeden nenabídnou. Zato konkurence - X-trail, Grand Vitara aj. ano.

2bojler:

Nezlob se, ale nechápu, proč zase srovnáváš "hrušky a jabkama",když řeč byla o Yeti vs. Tiguan v základu...

Napsal jsem, jak si na tom stojí Tiguan a Yeti celkově. Vypíchnout jednu, navíc měsíc čerstvou výbavu a dělat z toho oblbování zákazníků je pod úroveň každého aspoň trochu uvažujícího člověka. Chápu, že se člověk může podívat poprvý do ceníku a přijde mu to divný. Ale pak je asi lepší bez kokrétních znalostí nevyskakovat co že je to ten dodavatel za hovado. Já bych si asi koupil Tiguana, mimochodem..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.