Únor 8, 201015 r Autor Yeti: 22 KT/10 - náběh výroby 4x4 2.0 TDI CR 103 kW 6AP 45 KT/10 - náběh výroby Yeti GreenLine 1.6 TDI CR 77 kW 5MP OII FL: 22 KT/10 - náběh výroby 2.0 TDI CR 103 kW 6MP, 6AP 45 KT/10 - náběh výroby Octavia Combi 4x4/Combi SCOUT 2.0 TDI CR 103 kW 6AP 52 KT/10 - konec výroby 1.9 TDI PD 77 kW 5MP, 6AP SII a SII Combi: 22 KT/10 - náběh výroby 2.0 TSI 147 kW 6MP 37 KT/10 - konec výroby 1.9 TDI PD 77 kW 5MP, včetně GreenLine 38 KT/10 - náběh výroby 1.6 TDI CR 77 kW 5MP, LB i Combi 45 KT/10 - náběh výroby 2.0 TDI CR 103 kW 4x4 6AP, LB i Combi - náběh výroby modelu GreenLine II. 1.6 TDI CR 77 kW 5MP, LB i Combi
Únor 8, 201015 r Autor FII: 12 KT/10 - ukončení výroby předfaceliftových verzí Fabia HB/Combi - ukončení výroby motoru 1.4 TDI PD 51 kW - ukončení výroby motoru 1.4 TDI PD 59 kW - ukončení výroby motoru 1.9 TDI PD 77 kW - ukončení výroby modelu Fabia Greenline I. 1.4 TDI 59 kW 13 KT/10 - náběh výroby faceliftovaných verzí Fabia HB/Combi - náběh výroby motoru 1.6 TDI CR 66 kW 5MP - náběh výroby motoru 1.6 TDI CR 77 kW 5MP 16 KT/10 - náběh výroby motoru 1.2 TSI 63 kW 5MP - náběh výroby motoru 1.2 TSI 77 kW 5MP, 7AP - náběh výroby motoru 1.2 TDI CR 55 kW 5MP 22 KT/10 - náběh výroby verzí Fabia RS HB/Combi 1.4 TSI 125 kW 7AP - náběh výroby verzí Fabia GreenLine II. HB/Combi 1.2 TDI 55 kW 5AP Roomster: 12 KT/10 - ukončení výroby předfaceliftových verzí - ukončení výroby motoru 1.4 TDI PD 51 kW - ukončení výroby motoru 1.4 TDI PD 59 kW - ukončení výroby motoru 1.9 TDI PD 77 kW 13 KT/10 - náběh výroby faceliftovaných verzí - náběh výroby motoru 1.6 TDI CR 66 kW 5MP - náběh výroby motoru 1.6 TDI CR 77 kW 5MP 16 KT/10 - náběh výroby motoru 1.2 TSI 63 kW 5MP - náběh výroby motoru 1.2 TSI 77 kW 5MP, 7AP 20 KT/10 - náběh výroby motoru 1.2 TDI CR 55 kW 5MP 22 KT/10 - náběh výroby verze Roomster GreenLine 1.2 TDI 55 kW 5AP Octavia Tour: 52 KT/10 - ukončení výroby modelu Octavia Tour LB/Combi Upraveno Únor 8, 201015 r od Dix1
Únor 8, 201015 r Jsem velmi mile překvapen, že se začně vyrábět souběžně s tou silnější i slabší verze 1,2 TSI. Neví někdo, jaký je tam kroutící moment? Jsem moc zvědavý na cenu.
Únor 8, 201015 r Tak toto ma velmi sklamalo ze FII FL nebude mat 6st. prevodovku ved vw polo ju ma tak ....skoda reci.... dalsi krok spat. No uvidime o mesiac
Únor 8, 201015 r Co chceš vidět, bude tam pětka. Škoda je pod VW a lacinější. Třeba bude v šestka v Seatu.
Únor 8, 201015 r Hm no chcel som len porovnat ale neda mi to na Slovensku je VW polo 1.4 63kw HIGHLINE 4 dv., ktoré ma rovnakú výbavu (polo +ESP, TPM) ako fábia 1.4 63kw ELEGANCE (bez TPM a ESP). Cena pola je 13215€ a fabie 12929€.... tak to sa mi nezda velmi nižšia cena oproti polu, pričom kvalita a polo je niekde inde.... Upraveno Únor 8, 201015 r od VladoFII
Únor 8, 201015 r Když sem konfiguroval sestavy na podzim ještě před zlevněním FII o cca 20k (zrovna Elegance je neoficálně ještě o 10k níž), tak byl rozdíl FII x Polo asi 30 tisíc. Jak je to teď nevim.
Únor 8, 201015 r Hergot, počkat si rok, mohl jsem mít octu - chrochtu 4x4 DSG... To bude žíhadlo. Chrochtu CR !!!
Únor 8, 201015 r No když už Dix udělal copy&paste, tak taky mohl překopírovat toto: od nového MR se u Octy (popř jiných) těšte na nové páčky pod volantem...
Únor 8, 201015 r Autor GC:Jsi cosi psal že mimo jiného potisku budou i nějakou změnu,mohl by jsi to víc popsat ? Dík.
Únor 9, 201015 r Co chceš vidět, bude tam pětka. Škoda je pod VW a lacinější. Třeba bude v šestka v Seatu. No tak to čumím. Jsem počítal že 1,2TSI bude mít 6st. VŽDY. V Seatu je to sice hezký, ale hovno platný. Třeba udělají delší kvalty té pětistupňové, ale na dálnici to bude zase žrout, ala HTP. No banda idiotů-škoda peněz-škoda mluvit
Únor 9, 201015 r Já si myslim, že ten motor šestku nijak extra nepotřebuje. Na dálnici to sice bude o něco víc točit, ale kdoví co tam bude za převody.
Únor 11, 201015 r Mám sice rád značku Škoda, ale VW Polo už má teď víc es v rukávu oproti FII, takže těch 6 st v 1,2TSI by FII asi stejně nepomohlo, aby mu mohla konkurovat, ani když bude o pár tisícovek levnější...
Únor 11, 201015 r 2'Tangerín': nelze než souhlasit, mám škodovku taky rád, ale v poslední době mi připadá, že dělá ze zákazníků jen blbce a přitom má potíže s odbytem (viz oznámení o omezení výroby OII). Je to bohužel tak a pokud chcete lepší nebo levnější variantu ke škodovce, ohlédněte se po akčních modelech VW. Zajímám se o Y. 1,2, který ve střední výbavě Ambition s nějakou drobnou výbavou vychází na cca 480.000,-, ale přitom podstatně lépe vybavený Tiguan s motorem 1,4, který má o 33 kW větší výkon (110 oproti 77!!!) je k mání za 499.000,-. A pokud si vyberete ze skladových vozů, pak se dostanete i na tu cenu slabšího jetíka... Ano, vím že servis je dražší, ale i tak je to z mého hlediska lepší volba a připadá, jako kdyby někdo v MB nechtěl, aby se škodovky lépe prodávaly!
Únor 11, 201015 r Nezlob se, ale neuvádíš úplně všechny okolnosti. Ano, Octavia II je oproti Golfu srovnatelná s combi Variant. Srovnání hatchbacku a liftbacku jde jasně pro Golf. Ceníkově je i Superb o něco výš než Passat. Naopak Fabia je výrazně levnější než Polo a je v nabídce i combi a Roomster. Jenže u Yetiho je situace trochu jiná. Srovnání Yeti Ambition 1.8TSI/118kW vs. Tiguan Trend a Fun 1.4TSI/110kW je aktuálně 604 800Kč ku 614 600Kč. Tiguan má mírně horší výbavu (nemá např. tempomat, kola z lehkých slitin, loketní opěru, kožený volant, střešní nosič, naopak má třeba zadní el. okna). Navíc jde za 30k mít vyšší výbavu Yetiho, kde se rozdíl rozšiřuje ještě víc, u Tiguana si vejš moc nepomůžeš. A teď k tomu dělání blbců, jak píšeš. Dvoukolka Tiguan byla představená až v lednu a je docela nápadný, že za pohon 4x4 je příplatek u tohoto motoru rovnou 115 tisíc , ačkoli běžný příplatek je u ostatních modelů Škody i VW běžně poloviční. Opravdu si myslíš, že to je dobrá vůle importéra a nebo že jednoduše chtěl a musel reagovat na nástup Yetiho a nabídnout levnější variantu? Já toho Tiguana beru jako dobrou nabídku vyplňující volný prostor, Škoda bude muset zřejmě nějak reagovat, i po dovybavení je totiž Tiguan dostupný jako dvoukolka a je zhruba o tu cenu levnější než Y 1.8TSI. Ale že by snad dělala Škoda blbce z lidí tím, že během měsíce ihned neupravila ceny? Upraveno Únor 11, 201015 r od bojler
Únor 12, 201015 r 2bojler: Nezlob se, ale nechápu, proč zase srovnáváš "hrušky a jabkama",když řeč byla o Yeti vs. Tiguan v základu...
Únor 12, 201015 r No s tím porovnáním Tiguana a Yetiho máte oba v něčem pravdu. Yeti nabízí víc výbavy, dle testů to je ve 4x4 jedno z těch nej ve své třídě. A cena auta je dost spekulativní, vždycky záleží, jestli si ho člověk nechá udělat na zakázku, nebo koupí skladovku či mírně jetou referenčku, furt jsou to nový auta a ceny jsou mnooohem nižšší, než co se kde uvádí. Designově jsou obě auta pěkný, to už záleží na kažýdým člověku, co ho chytne víc. Ale pro mě asi to nejpodstatnější u těchto aut. Pokud některý z těchto SUV, chtěl bych jednoznačně 4x4, abych mohl využít ten potenciál auta, pro kterej bylo dělaný (tj. výška, najezdový úhly, tuhost karoserie apod.) Naco mít doma Yetiho či Tiguana s pohonem předku, když např. v zimě na sněhu nebo v blatě vyjedu stejný kulový, jako s obyč osobákem. Navíc, pokud bych měl dát 600tkč, chci aby to mělo krom slušné výbavy nějakej použitelnej kufr a ten mi ani jeden nenabídnou. Zato konkurence - X-trail, Grand Vitara aj. ano.
Únor 12, 201015 r 2bojler:Nezlob se, ale nechápu, proč zase srovnáváš "hrušky a jabkama",když řeč byla o Yeti vs. Tiguan v základu... Napsal jsem, jak si na tom stojí Tiguan a Yeti celkově. Vypíchnout jednu, navíc měsíc čerstvou výbavu a dělat z toho oblbování zákazníků je pod úroveň každého aspoň trochu uvažujícího člověka. Chápu, že se člověk může podívat poprvý do ceníku a přijde mu to divný. Ale pak je asi lepší bez kokrétních znalostí nevyskakovat co že je to ten dodavatel za hovado. Já bych si asi koupil Tiguana, mimochodem..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.