Přejít na obsah

Spotřeba různých motorů ve Fabii I


tondas

Doporučené příspěvky

No jo chladící kapalinu sice ohřátou máš, ale olej se ti ohřeje na provozní teplotu tak ještě za dvojnásobnou dobu.

U té Felície se ale chladící kapalina ohřeje ještě o kilometr dál! Olejová náplň je obdobná! :p Jsou to prostě porovnatelná auta na stejné trati, ale přesto se tak liší spotřebou..

Stejně si pořád myslím, že tam je něco špatně! Ale zatím mě nenapadá co.. <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo chladící kapalinu sice ohřátou máš, ale olej se ti ohřeje na provozní teplotu tak ještě za dvojnásobnou dobu.

U té Felície se ale chladící kapalina ohřeje ještě o kilometr dál! Olejová náplň je obdobná! :p Jsou to prostě porovnatelná auta na stejné trati, ale přesto se tak liší spotřebou..

Stejně si pořád myslím, že tam je něco špatně! Ale zatím mě nenapadá co.. <_<

no však taky s jakou vahou se tahá motor u feldy......fabka je težší a má větší objem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No budu to chvíli sledovat a uvidím.. Zkusím ješte zamakat na ekonomické jízdě..

Vy co máte PP a podobnou motorizaci máte také jistě vysledováno v jakém rozsahu otáček má motor nejnižší spotřebu, poradíte?

Nebo pokud pojedu konstantní rychlostí např. na čtyřku rychlostí asi 50km/h při cca 1800 ot./min (což už zavání mírným podtočením motoru). Bude spotřeba nižší než při stejné rychlosti na trojku (cca 2200ot./min)? Nebo se bude motor bránit a víc chlastat? ;)

P.S.: Nechytejte mě prosím za slovo, pokud uvedené hodnoty nejsou zcela přesné..

Editováno: , autor: LukasKotik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A čo keby si si dorobil PP?Preštuduj elektriku a bazar na fore a zistíš,že to nie je nič neuskutočnitelné.A nie je to ani tak drahé. Na dialku nejde radiť pri akých otáčkach to žere alebo nežere.To by si musel vidieť a vyskúšať aké nepatrné ubratie plynu dokáže znížiť spotrebu! S PP sa musíš naučiť jazdiť sústavné sledovanie počit. dosť odvádza pozornosť od riadenia auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A čo keby si si dorobil PP?Preštuduj elektriku a bazar na fore a zistíš,že to nie je nič neuskutočnitelné.A nie je to ani tak drahé. Na dialku nejde radiť pri akých otáčkach to žere alebo nežere.To by si musel vidieť a vyskúšať aké nepatrné ubratie plynu dokáže znížiť spotrebu! S PP sa musíš naučiť jazdiť sústavné sledovanie počit. dosť odvádza pozornosť od riadenia auta.

No teď tam budu cpát centrál s dálkou a alarmem. Dneska by měl přijít -o víkendu se na to vrhnu. Když se zadáří tohle tak pak možná..

Ještě zvažuju, jestli tam nedám plyn jako mám ve Feldě.

Musím ale nejdřív prověřit, jestli se to nějak rozumě vrátí. Podle toho kolik najezdím, když teď máme dvě auta v rodině..

To by mě pak investice do PP byla celkem k prdu.. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže takováto děsivá spotřeba po městě je nejspíš holou skutečností. :( Pak tedy nevím co se bude dít v nádrži, až na to začnu šlapat.. Kdyby vás někoho napadlo, čím by to ještě mohlo být, tak pleas neváhejte reagovat.. :palec2:

Šlapat za krk studenému motoru bych moc nedoporučoval u žádné motorizace a nikdy,pokud máš auto trochu rád ;) A ta spotřeba jak píší kolegové prostě taková je. Ostatně co by jsi čekal od kteréhokoliv motoru, byť by byl sebeúspornější, když s ním se studeným jedeš jen 5 km??? :kuk:

Chladící kapalina se mě při cestě do práce ohřeje na prvozní teplotu cca po 2,5km. Předpokládám tedy, že zbytek jedu již s teplým motorem.. Spotřebu porovnávám se spotřebou Felície, která na stejné trase při daleko živějším stylu jízdy (normál né důchodce) měla o litr nižší spotřebu.. Vím, že mezi auty je váhový rozdíl cca 200kg, ale stejně je to nějak moc velký rozdíl pánové! :kuk:

Jak píší kolegové, máš zahřátou chladící kapalinu, ale nikoliv olej a proto motor nelze považovat za zahřátý na provozní teplotu a proto jsem to psal, když jsi se zmiňoval o tom šlapání za krk... ;)

Pokud máš na své 5km cestě nějaké to zastavení na křižovatkách a rozjezdy, počítej s tím, že těch 200kg navíc oproti feldě právě při rozjezdech se studeným motorem hezky pocítíš na spotřebě... Sám PP mám (ikdyž u jiné motorizace,viz podpis) a můžu ti říct, že je hodně poznat třeba rozdíly v profilu trati nebo časté rozjezdy v době, kdy máš studený motor. To pak spotřeba letí pěkně nahoru, daleko více, než kdybych jel se studeným motorem plynule a teprve po důkladném zahřátí mě čekaly nějaká zastavování na křižovatkách...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... Protože při brždění je od určitých otáček do motoru opět vstřikováno palivo, jináč by motor samozřejmě při nízkých otáčkách chcípl.. Alespoň u Felície se to takto děje. Od kolika otáček je to konkrétně u mého motoru mě zatím není známo. .....

1500 ot/min

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda jezdím do práce cca. 32 km a rozdíl ve spotřebe zima/léto je i na tak dlouhé trase díky delšímu zahřívání motoru až 1 litr/100km a jestli projedu polovinu ze všech 14ti semaforů co mám na cestě na zelenou, nebo se navšech musím rozjíždět, udělá rozdíl klidně další litr. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže když to tak shrnu..

Pro co nejnižší spotřebu v zimním období ve městě je nezbytně nutné:

1, Ráno si trochu přivstat a řádně předehřát motor prdelí..

2, Následně našponovat trenky přes značky, což nám umožní projet co nejvíc semaforů na červenou bez postihu pokutou.. :p

Editováno: , autor: LukasKotik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže když to tak shrnu..

Pro co nejnižší spotřebu po v zimním období ve městě je nezbytně nutné:

1, Ráno si trochu přivstat a řádně předehřát motor prdelí..

2, Následně našponovat trenky přes značky, což nám umožní projet co nejvíc semaforů na červenou bez postihu pokutou.. :p

A hlavně nesvítit, vypnout ventilátor a nepoužívat zbytečně stěrače. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže když to tak shrnu..

Pro co nejnižší spotřebu po v zimním období ve městě je nezbytně nutné:

1, Ráno si trochu přivstat a řádně předehřát motor prdelí..

2, Následně našponovat trenky přes značky, což nám umožní projet co nejvíc semaforů na červenou bez postihu pokutou.. :p

A hlavně nesvítit, vypnout ventilátor a nepoužívat zbytečně stěrače. lol

...a rádio si pouštět na plný koule doma a ne v autě lol a nevyhřívat zadní sklo ani zrcátka, páč to moc žere šťávy=vyšší spotřeba, o zkracující se životnosti akumulátoru ani nemluvě ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normálně = lehká noha... - nesmíte spěchat a vypadáte, že jedete v obci... :rolleyes:

tak pitomci tohodle kalibru mi dokazi vzdy poradne hejbnout zluci ( neber to osobne jako urazku ). diky nim nejen, ze se tvori paradni kolony, ale take se pekne zvysi spotreba ( protoze to co vyhovuje jemu, nemusi vyhovovat jinemu autu a kdyz ho predjedu, tak jsem na tom podobne ).

byt vic agresivni, tak takoveho cloveka predjedu a budu ho brzdit tak dlouho, dokud me nebude chtit predjet. no a pak trosku podrazdit ventilky. preci jen dvoulitr je dobry souper temto radobyridicum. a pak samozrejme opakovat dle libosti... fuck

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normálně = lehká noha... - nesmíte spěchat a vypadáte, že jedete v obci... :rolleyes:

tak pitomci tohodle kalibru mi dokazi vzdy poradne hejbnout zluci ( neber to osobne jako urazku ). diky nim nejen, ze se tvori paradni kolony, ale take se pekne zvysi spotreba ( protoze to co vyhovuje jemu, nemusi vyhovovat jinemu autu a kdyz ho predjedu, tak jsem na tom podobne ).

byt vic agresivni, tak takoveho cloveka predjedu a budu ho brzdit tak dlouho, dokud me nebude chtit predjet. no a pak trosku podrazdit ventilky. preci jen dvoulitr je dobry souper temto radobyridicum. a pak samozrejme opakovat dle libosti... fuck

Ty si dej studenou sprchu hele :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normálně = lehká noha... - nesmíte spěchat a vypadáte, že jedete v obci... :rolleyes:

tak pitomci tohodle kalibru mi dokazi vzdy poradne hejbnout zluci ( neber to osobne jako urazku ). diky nim nejen, ze se tvori paradni kolony, ale take se pekne zvysi spotreba ( protoze to co vyhovuje jemu, nemusi vyhovovat jinemu autu a kdyz ho predjedu, tak jsem na tom podobne ).

byt vic agresivni, tak takoveho cloveka predjedu a budu ho brzdit tak dlouho, dokud me nebude chtit predjet. no a pak trosku podrazdit ventilky. preci jen dvoulitr je dobry souper temto radobyridicum. a pak samozrejme opakovat dle libosti... fuck

Ty si dej studenou sprchu hele :D

proc jako? ze me stvou lidi, kteri jedou mimo mesto cca 60 a nejlepe u stredove cary, aby se co nejhure predjizdeli? jestli te tohle nechava chladnym pripadne patris mezi ne, tak si asi nemame co rici.

jo a pirat nejsem. moje normalni cestovni rychlost neprevysuje 110km/h. nikomu ji nenutim, ale ty, co umyslne brzdi proste obhajovat nebudu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ohledně 1,4 MPI .........najezdil sem v ní 150 tis. a dle různých měření (plná - prázdná nádrž, PP apod.) prostě stímto autem se pod 7 litrů nedá jezdit. Pokud někdo toto umí, tak je opravdu dobrý pilot :skoda:

Jinak v současnosti mám HTP 1,2 40 kW. Novou nalítané cca 9500. Ještě není zajetá a s dravější jízdou 5,5 jinak s lehkou nohou no problém 4,8.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prinajmenej zaujimave hodnoty. :feve:

hmm hezkej vysledek :palec2: , ja jsem se pod 6 litru nikdy nedostal :( a to si myslim ze usporne jezdim

QUOTE(nogi @ 5.12.2007, 11:05 ) *

Jinak v současnosti mám HTP 1,2 40 kW. Novou nalítané cca 9500. Ještě není zajetá a s dravější jízdou 5,5 jinak s lehkou nohou no problém 4,8.

Editováno: , autor: jogofogo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prinajmenej zaujimave hodnoty. :feve:

QUOTE(nogi @ 5.12.2007, 11:05 ) *

Jinak v současnosti mám HTP 1,2 40 kW. Novou nalítané cca 9500. Ještě není zajetá a s dravější jízdou 5,5 jinak s lehkou nohou no problém 4,8.

Zas treba pochopit,ze dravejsia jazda u majitelov 40kw verzie zacina u 60km/h lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se na plynový pedál ve FRS šlape trochu víc než je třeba, kolik si tak vezme??

Myslim, že celkově je spotřeba 1,9 TDi ve FRS supr, no ne?? A co říkáte na vývoj cen nafty poslední dobou?? :feve:

Nejsem zas tak starej, ale pamatuju dobvy, kdy jsem tankoval naftu za 19,90 :aggressive::aggressive::aggressive:

Ja jazdim na N98 a to je este len doplacu ...a nie daka nafta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...