MELLO Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 No jo chladící kapalinu sice ohřátou máš, ale olej se ti ohřeje na provozní teplotu tak ještě za dvojnásobnou dobu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukasKotik Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 No jo chladící kapalinu sice ohřátou máš, ale olej se ti ohřeje na provozní teplotu tak ještě za dvojnásobnou dobu. U té Felície se ale chladící kapalina ohřeje ještě o kilometr dál! Olejová náplň je obdobná! Jsou to prostě porovnatelná auta na stejné trati, ale přesto se tak liší spotřebou.. Stejně si pořád myslím, že tam je něco špatně! Ale zatím mě nenapadá co.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 No jo chladící kapalinu sice ohřátou máš, ale olej se ti ohřeje na provozní teplotu tak ještě za dvojnásobnou dobu. U té Felície se ale chladící kapalina ohřeje ještě o kilometr dál! Olejová náplň je obdobná! Jsou to prostě porovnatelná auta na stejné trati, ale přesto se tak liší spotřebou.. Stejně si pořád myslím, že tam je něco špatně! Ale zatím mě nenapadá co.. no však taky s jakou vahou se tahá motor u feldy......fabka je težší a má větší objem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukasKotik Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 (editace) No budu to chvíli sledovat a uvidím.. Zkusím ješte zamakat na ekonomické jízdě.. Vy co máte PP a podobnou motorizaci máte také jistě vysledováno v jakém rozsahu otáček má motor nejnižší spotřebu, poradíte? Nebo pokud pojedu konstantní rychlostí např. na čtyřku rychlostí asi 50km/h při cca 1800 ot./min (což už zavání mírným podtočením motoru). Bude spotřeba nižší než při stejné rychlosti na trojku (cca 2200ot./min)? Nebo se bude motor bránit a víc chlastat? P.S.: Nechytejte mě prosím za slovo, pokud uvedené hodnoty nejsou zcela přesné.. Editováno: 27. Listopad 2007, autor: LukasKotik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 A čo keby si si dorobil PP?Preštuduj elektriku a bazar na fore a zistíš,že to nie je nič neuskutočnitelné.A nie je to ani tak drahé. Na dialku nejde radiť pri akých otáčkach to žere alebo nežere.To by si musel vidieť a vyskúšať aké nepatrné ubratie plynu dokáže znížiť spotrebu! S PP sa musíš naučiť jazdiť sústavné sledovanie počit. dosť odvádza pozornosť od riadenia auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukasKotik Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 A čo keby si si dorobil PP?Preštuduj elektriku a bazar na fore a zistíš,že to nie je nič neuskutočnitelné.A nie je to ani tak drahé. Na dialku nejde radiť pri akých otáčkach to žere alebo nežere.To by si musel vidieť a vyskúšať aké nepatrné ubratie plynu dokáže znížiť spotrebu! S PP sa musíš naučiť jazdiť sústavné sledovanie počit. dosť odvádza pozornosť od riadenia auta. No teď tam budu cpát centrál s dálkou a alarmem. Dneska by měl přijít -o víkendu se na to vrhnu. Když se zadáří tohle tak pak možná.. Ještě zvažuju, jestli tam nedám plyn jako mám ve Feldě. Musím ale nejdřív prověřit, jestli se to nějak rozumě vrátí. Podle toho kolik najezdím, když teď máme dvě auta v rodině.. To by mě pak investice do PP byla celkem k prdu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 Takže takováto děsivá spotřeba po městě je nejspíš holou skutečností. Pak tedy nevím co se bude dít v nádrži, až na to začnu šlapat.. Kdyby vás někoho napadlo, čím by to ještě mohlo být, tak pleas neváhejte reagovat.. Šlapat za krk studenému motoru bych moc nedoporučoval u žádné motorizace a nikdy,pokud máš auto trochu rád A ta spotřeba jak píší kolegové prostě taková je. Ostatně co by jsi čekal od kteréhokoliv motoru, byť by byl sebeúspornější, když s ním se studeným jedeš jen 5 km??? Chladící kapalina se mě při cestě do práce ohřeje na prvozní teplotu cca po 2,5km. Předpokládám tedy, že zbytek jedu již s teplým motorem.. Spotřebu porovnávám se spotřebou Felície, která na stejné trase při daleko živějším stylu jízdy (normál né důchodce) měla o litr nižší spotřebu.. Vím, že mezi auty je váhový rozdíl cca 200kg, ale stejně je to nějak moc velký rozdíl pánové! Jak píší kolegové, máš zahřátou chladící kapalinu, ale nikoliv olej a proto motor nelze považovat za zahřátý na provozní teplotu a proto jsem to psal, když jsi se zmiňoval o tom šlapání za krk... Pokud máš na své 5km cestě nějaké to zastavení na křižovatkách a rozjezdy, počítej s tím, že těch 200kg navíc oproti feldě právě při rozjezdech se studeným motorem hezky pocítíš na spotřebě... Sám PP mám (ikdyž u jiné motorizace,viz podpis) a můžu ti říct, že je hodně poznat třeba rozdíly v profilu trati nebo časté rozjezdy v době, kdy máš studený motor. To pak spotřeba letí pěkně nahoru, daleko více, než kdybych jel se studeným motorem plynule a teprve po důkladném zahřátí mě čekaly nějaká zastavování na křižovatkách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 ... Protože při brždění je od určitých otáček do motoru opět vstřikováno palivo, jináč by motor samozřejmě při nízkých otáčkách chcípl.. Alespoň u Felície se to takto děje. Od kolika otáček je to konkrétně u mého motoru mě zatím není známo. ..... 1500 ot/min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 Já teda jezdím do práce cca. 32 km a rozdíl ve spotřebe zima/léto je i na tak dlouhé trase díky delšímu zahřívání motoru až 1 litr/100km a jestli projedu polovinu ze všech 14ti semaforů co mám na cestě na zelenou, nebo se navšech musím rozjíždět, udělá rozdíl klidně další litr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukasKotik Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 (editace) Takže když to tak shrnu.. Pro co nejnižší spotřebu v zimním období ve městě je nezbytně nutné: 1, Ráno si trochu přivstat a řádně předehřát motor prdelí.. 2, Následně našponovat trenky přes značky, což nám umožní projet co nejvíc semaforů na červenou bez postihu pokutou.. Editováno: 27. Listopad 2007, autor: LukasKotik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 Takže když to tak shrnu.. Pro co nejnižší spotřebu po v zimním období ve městě je nezbytně nutné: 1, Ráno si trochu přivstat a řádně předehřát motor prdelí.. 2, Následně našponovat trenky přes značky, což nám umožní projet co nejvíc semaforů na červenou bez postihu pokutou.. A hlavně nesvítit, vypnout ventilátor a nepoužívat zbytečně stěrače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 Takže když to tak shrnu.. Pro co nejnižší spotřebu po v zimním období ve městě je nezbytně nutné: 1, Ráno si trochu přivstat a řádně předehřát motor prdelí.. 2, Následně našponovat trenky přes značky, což nám umožní projet co nejvíc semaforů na červenou bez postihu pokutou.. A hlavně nesvítit, vypnout ventilátor a nepoužívat zbytečně stěrače. ...a rádio si pouštět na plný koule doma a ne v autě a nevyhřívat zadní sklo ani zrcátka, páč to moc žere šťávy=vyšší spotřeba, o zkracující se životnosti akumulátoru ani nemluvě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 Normálně = lehká noha... - nesmíte spěchat a vypadáte, že jedete v obci... tak pitomci tohodle kalibru mi dokazi vzdy poradne hejbnout zluci ( neber to osobne jako urazku ). diky nim nejen, ze se tvori paradni kolony, ale take se pekne zvysi spotreba ( protoze to co vyhovuje jemu, nemusi vyhovovat jinemu autu a kdyz ho predjedu, tak jsem na tom podobne ). byt vic agresivni, tak takoveho cloveka predjedu a budu ho brzdit tak dlouho, dokud me nebude chtit predjet. no a pak trosku podrazdit ventilky. preci jen dvoulitr je dobry souper temto radobyridicum. a pak samozrejme opakovat dle libosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 Normálně = lehká noha... - nesmíte spěchat a vypadáte, že jedete v obci... tak pitomci tohodle kalibru mi dokazi vzdy poradne hejbnout zluci ( neber to osobne jako urazku ). diky nim nejen, ze se tvori paradni kolony, ale take se pekne zvysi spotreba ( protoze to co vyhovuje jemu, nemusi vyhovovat jinemu autu a kdyz ho predjedu, tak jsem na tom podobne ). byt vic agresivni, tak takoveho cloveka predjedu a budu ho brzdit tak dlouho, dokud me nebude chtit predjet. no a pak trosku podrazdit ventilky. preci jen dvoulitr je dobry souper temto radobyridicum. a pak samozrejme opakovat dle libosti... Ty si dej studenou sprchu hele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 Normálně = lehká noha... - nesmíte spěchat a vypadáte, že jedete v obci... tak pitomci tohodle kalibru mi dokazi vzdy poradne hejbnout zluci ( neber to osobne jako urazku ). diky nim nejen, ze se tvori paradni kolony, ale take se pekne zvysi spotreba ( protoze to co vyhovuje jemu, nemusi vyhovovat jinemu autu a kdyz ho predjedu, tak jsem na tom podobne ). byt vic agresivni, tak takoveho cloveka predjedu a budu ho brzdit tak dlouho, dokud me nebude chtit predjet. no a pak trosku podrazdit ventilky. preci jen dvoulitr je dobry souper temto radobyridicum. a pak samozrejme opakovat dle libosti... Ty si dej studenou sprchu hele proc jako? ze me stvou lidi, kteri jedou mimo mesto cca 60 a nejlepe u stredove cary, aby se co nejhure predjizdeli? jestli te tohle nechava chladnym pripadne patris mezi ne, tak si asi nemame co rici. jo a pirat nejsem. moje normalni cestovni rychlost neprevysuje 110km/h. nikomu ji nenutim, ale ty, co umyslne brzdi proste obhajovat nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 27. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2007 mISHA: protože nevim, proč se vztekáš tady to je celý, klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 28. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2007 Chlapi ,dotaz na 1.4 16v 74 kw ckarov.Za kolko jazdite v tychto zimnych dnoch?Ja mam priemernu spotrebu okolo 8 a to tomu nenakladam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 Mě se u FRS zvýšila spotřeba teď v zimě oproti létu skoro o litr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nogi Vloženo 5. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2007 ohledně 1,4 MPI .........najezdil sem v ní 150 tis. a dle různých měření (plná - prázdná nádrž, PP apod.) prostě stímto autem se pod 7 litrů nedá jezdit. Pokud někdo toto umí, tak je opravdu dobrý pilot Jinak v současnosti mám HTP 1,2 40 kW. Novou nalítané cca 9500. Ještě není zajetá a s dravější jízdou 5,5 jinak s lehkou nohou no problém 4,8. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beda Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 Jinak v současnosti mám HTP 1,2 40 kW. Novou nalítané cca 9500. Ještě není zajetá a s dravější jízdou 5,5 jinak s lehkou nohou no problém 4,8. hmm hezkej vysledek , ja jsem se pod 6 litru nikdy nedostal a to si myslim ze usporne jezdim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 (editace) Prinajmenej zaujimave hodnoty. hmm hezkej vysledek , ja jsem se pod 6 litru nikdy nedostal a to si myslim ze usporne jezdim QUOTE(nogi @ 5.12.2007, 11:05 ) * Jinak v současnosti mám HTP 1,2 40 kW. Novou nalítané cca 9500. Ještě není zajetá a s dravější jízdou 5,5 jinak s lehkou nohou no problém 4,8. Editováno: 8. Prosinec 2007, autor: jogofogo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 Prinajmenej zaujimave hodnoty. QUOTE(nogi @ 5.12.2007, 11:05 ) * Jinak v současnosti mám HTP 1,2 40 kW. Novou nalítané cca 9500. Ještě není zajetá a s dravější jízdou 5,5 jinak s lehkou nohou no problém 4,8. Zas treba pochopit,ze dravejsia jazda u majitelov 40kw verzie zacina u 60km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 Ja mel na 1.4 MPi dlouhodobou kolem 6,5 litru. Na FRS mam ted 6,1 litru. Ale jeste stale to obcas docela prohanim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 Když se na plynový pedál ve FRS šlape trochu víc než je třeba, kolik si tak vezme?? Myslim, že celkově je spotřeba 1,9 TDi ve FRS supr, no ne?? A co říkáte na vývoj cen nafty poslední dobou?? Nejsem zas tak starej, ale pamatuju dobvy, kdy jsem tankoval naftu za 19,90 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 Když se na plynový pedál ve FRS šlape trochu víc než je třeba, kolik si tak vezme??Myslim, že celkově je spotřeba 1,9 TDi ve FRS supr, no ne?? A co říkáte na vývoj cen nafty poslední dobou?? Nejsem zas tak starej, ale pamatuju dobvy, kdy jsem tankoval naftu za 19,90 Ja jazdim na N98 a to je este len doplacu ...a nie daka nafta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.