Přejít na obsah

Originalni Autoalarmy montovane do O1 r.v. 2000


jiroch

Doporučené příspěvky

Dobry podvecer vsem,

mam originalni autoalarm namontovany do O1 rv 2000 koupeny s vozem. Ovsem mam s nim problem, predevsim z hlediska caste automaticke aktivace. Vetsinou staci blizke projeti tezsiho auta, nebo prudce akcelerujici motorky. Bohuzel neznam vyrobce tohoto alarmu. Jedinou informaci, je ta ze klic k zapalovani obsahuje pouze dve podelna elipticka tlacitka LOCK/UNLOCK (zamek zamceny a odemceny) oboje cerne barvy a malou hure viditelnou cervenou led diodu mezi tlacitky na leve strane. Klic neni vystelovaci. Led dioda znacici aktivitu je na dverich ridice, hned vedle zaklapavaciho koliku od centralu. Zadne cidlo, ci konektor pro deaktivaci alarmu jsem na aute nenasel. Alarm se projevuje silnym pipanim priblizne 0,5s pip/0,5s ticho se soucasnym blikanim vsech smerovych svetel.

Pokud nekdo tusite, jak se da alarm deaktivovat, popripade vypnout jen sirenu, budu za jakoukoliv informaci moc vdecny.

diky predem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mikrovlný čidlo který to nejspíš spouští se dá nastavovat a mělo by být skovaný ta ovládáním topení ( mělo by na něj být vidět vyndaným popelníkem citlivost se ovládá malým plochým šroubováčkem (po směru hod. ručiček zvyčuje proti snižuje citlivost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozna, ze jsem spatne hledal, ale kdyz jsem vyndal tu vlozku popelelniku, nebylo nic videt. Teda cekal bych nejaky otvor se zapustenym sroubkem na nastavovani intenzity potenciometru cidla, ale nic takoveho tam nebylo videt.

Alarm je uricte orginal, udajne meta M393/E nebo neco takoveho. V AZ servisu mi rekli (po telefonu), ze mam hledat RJ tvaru koule o prumeru 6-7 cm na pravym rohu motor. prostoru z pohledu do haupny smerem k ridici, nekde u baterky. Ale tu jsem zatim taky nenasel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je originalni DO, tak to bude originalni alarm,

RJ ve tvaru koule mozna mysleli sirenu ??? ta ma lehce kulaty tvar, je pod plastama u steracu pod oknem, zhruba veprostred

zkus nejdriv zmenit citlivost cidla, popelnik musis vyndat cely i ten plast do kteryho se dava cast, do ktere se klepe popel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobre diky, udelam hloubkovou analyzu, sundam climatronic a snad se k cidlu dostanu.

Co kdyz ale tu sirenu proste odpojim, nebo ji necham zapojenou pres nejaky tajny spinac, nebude to pri aktivaci alarmu vadit ? CO muze pak delat, maximalne blikat, protoze sirenu uz mit nebude ... Je to jiste, alespon docasne, reseni. V takovy zime se mi moc do rozebirani cehokoliv nechce, ale budu mit volbu nechat sirenu On/Off nezavisle na spustenem alarmu. Nebo snad sama sirena ma nekde uz vestaveny tajny spinac ? Asi tezko..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

adresa 46

Blok naměřených hodnot 16 (centrální řídicí jednotka)

1. (Poslední) příčina alarmu

(od 0 do 65535)

2. (Předposlední) příčina alarmu

(od 0 do 65535)

3. Příčina alarmu (2. v řadě)

(od 0 do 65535)

4. Příčina alarmu (1. v řadě)

(od 0 do 65535)

Možné hodnoty:

1 kontakt dveří řidiče

2 kontakt dveří spolujezdce

4 kontakt levých zadních dveří

8 kontakt pravých zadních dveří

16 = zadní kapota

17 zjištění jištění spouštěče

18 = záložní houkačka

32 kapota motorového prostoru

64 zapalování, svorka 15

128 = hlídání vnitřního prostoru

255 = bez alarmu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

origo alarm nemá otřesové čidlo takže motorka/nákladák by ho neměla spustit

může to být nezavislý alarm na origo DO (jablotron fox, crimestoper, myslím i cobra něco měla)

právě že citlivost mikrovlnýho čidla na hlídání vnitřního prostoru na to vliv má otřesy auta i jen po projetí řvoucí motorky to pak klidně spustí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak problem se samospoustenim alarmu je zrejme vyresen -_- . Cidlo jsem nasel, nafotil a popsal pro dalsi nespokojence s prakticky bezduvodnym samospoustenim alarmu tohoto typu:

takhle vypada samotne cislo + ten potak , kterym se intenzita nastavuje:

cidlo3.jpg

cidlo1.jpg

cidlo2.jpg

Takhle je na cislo videt, kdyz se vynda climatronic.

cidlo5.jpg

cidlo6.jpg

Posledni obrazek ukazuje, jak se da k samotnemu potaku dostat ze spodu pres vyndany popelnik i s vlozkou, aniz by se vyndal climatronic. Staci vedet kde cidlo hledat, protoze fakt moc videt neni, a taky je dobre vedet jaky sroubovacek pouzit. Idelani je ten klasicky hodinarsky plochy stribrny cca 2mm siroky a na konci velmi tenky (potas ma pomerne uzkou skviru). Taky tam celkem daleko zajede, ale zato je perfektne citit, kdyz se trefi ten zarez a pak uz je to pohodicka. :palec2:

cidlo7.jpg

Jinak diky moc za vsechny rady, pomohlo mi to dost... :specool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtel bych vypnout dalkove odemykani v komfortce 1J0 959 799 AH. Octavia 1,6 74kW GLX, 1999. Mam domontovany alarm od jablotronu a nechci pouzivat original D.O. co je v klicku, presne mam ten klicek co je zde focen. Da se nekde pres vag vypnout dalka aby se mi proste auto pres D.O. z klicku neodemykalo??

Editováno: , autor: soused.m
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...