Lancelote Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 Zdravím všechny, mám dotaz, dnes jsem startoval svoji octavii 2,0TDI (najeto 200 000km) a posledního půl roku žhaví jen 3 vteřiny, což při dnešním startu při -17,5 sice naskočila, ale vůbec se tomu nechtělo (nafta je dobrá), točilo to, ale chytal válec po válci. Po startu šel motor na tři válce a po 20 vteřinách se uklidnil. Auto je servisované a nikdy takové problémy nemělo. Když to srovnám se svým roomsterem 1,9 TDI, tak ten při stejné teplotě žhavil 10 vteřin a pak chytl krásně na 4 válce. Odhadoval bych to na žhaviče, protože by měly pomoci udržet volnoběh po startu, měnil jsem je při 120 000 km. Myslím, že doba žhavení by se měla stanovovat dle teploty chladící kapaliny jako u té 1,9tky, nebo se mýlím? Může někdo poradit? Danke für echo:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomkho Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 Zdravím, nechcem zakladať nové vlákno, keďže mám tematicky podobnú otázku. Motor je 1,9 TDI PD (OII), 135 tkm. Nafta Shell V-Power. Ráno teplota -8 a štart bol menej svižný, ale chytilo na 1.x Po arbaite teplota -5 a sice chytilo, ale 1/2 sekundy otočenia kľuča nebol žiadny náznak života. Chytalo to hodne lenivo. Podivné je, že sa spustilo výstražné blikanie smeroviek (akoby auto hovorilo "Vzdávam to, KO."). Vyskytlo sa to už raz pri -15 Má s tým niekto skúsenosť? Ď. za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.