Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím všechny. Chlapi prosím vás, nedávno jsem si pořídil fábii 1,2 47kw a asi po dvou měsísích mi začala svítit kontrolka elektrika motoru. Po absolvování kolotoče po ,,značkových servisech" se chci obrátit na vaše forum o radu co s tím. Na vagu to píše závadu 16804 řada válců 1. účinek katalizatoru příliš malý. V servise mi řekli, že to může být od sondy po kataliz. cokoliv, ale opravu cca 20 000. Prosím kdo má nějakou zkušenost at mi poradí. Děkuji

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravím všechny, tak jsem vymnenil svíčky a po 200km je zatím klid. To ale nic neznamená a tak asi budu mnenit postupně i katalizátor, a chci se zeptat. Na netu jsem našel kata. na typ motoru BME, ale já mám typ AZQ jestli to může být? Nevíte někdo.

Vloženo
Tu to máš:

To X na konci čísla znamená ixový díl,což znamená vrátit vadný díl do Škodovky a cena je potom nižší než číslo bez X.Ale nevím jestli to pak nemusí měnit servis.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Nazdar všichni. Tak jsem vymněnil svíčky, auto sem trochu více projel a držel ve vyšších otáčkách a zatím se mi závada neoběvila! Je tedy docela možný, že byla zaneřáděna sonda. Tak vám všem chci poděkovat za užitečný tipy a pomoc. A všem přeji mnoho km s fabii bez problémů. Dík a nazdar .

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Zdravím všechny. Prosím o radu. Neustále mi svítí kontrolka elektrika motoru a chci vymněnit katalizátor + svody výfuku. Mám možnost za dobrou cenu sehnat kat., ale je to na motor 40kw! Já mám motor 47kw. Nemůžou s tím být problémy? Že mám asi prasklé svody mi řekli v servise. Předem děkiji za vaši reakci.

Vloženo

Kontrolka motoru mě svítí na mé 1,2 47 kw 2003 už od najetých 65000km.Nyní mám najeto 236000km a svítí stále.Čekám kdy ta žárovička praskne a mrška nechce se ji.Ve Škodě servisu na nic nepřišly a na výkon motoru to nemá vliv a hlášení dle Vagu je to špatné spalování a chyba katalyzátoru.Na stk nic neříkají,tak asi to nemá vliv životní prostředí

Vloženo

kluci, je toho tady napsáno už tolik, takže znovu:

@slavka:

pokud to píše na vagu katalyzátorový účinek slabý, tak si vemte vag a DP, napíchnout a udělat testy lambda sond a katu (popsáno v DP), z výsledku bude jasný co to je, pokud to bude kat (osobně jsem ho taky měnil) tak se dá sehnat za cca 5.000,- Kč, pozor příčinou odejití katu mohou být visící ventily, popisoval jsem to v jiném tématu,

neobjevila se ti hláška na vagu ve smyslu vynechání zapalování na některém válci? pokud ano - tak je příčina buď ve vadné zapalovací cívce nebo vadném vstřikovači nebo právě ventily - změř tlaky ve válcích,

jinak moc nepočítej se servisem škoda, oni toho moc nevědí a automaticky umí vyměnit jen sondy,

p.s. při výměně katu můžeš horní sondu zničit - ukroutit, špatně se povoluje, tak bacha

@hornobrizak - bacha na to, pokud ignoruješ kontrolku dlouho, můžeš kat zničit, pokud to už u tebe nenastalo, jinak zkontroluj co přesně a na jakém válci píše vag závadu, většinou je to na třetím

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...