Přejít na obsah

Katalyzátor


slavka

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny. Chlapi prosím vás, nedávno jsem si pořídil fábii 1,2 47kw a asi po dvou měsísích mi začala svítit kontrolka elektrika motoru. Po absolvování kolotoče po ,,značkových servisech" se chci obrátit na vaše forum o radu co s tím. Na vagu to píše závadu 16804 řada válců 1. účinek katalizatoru příliš malý. V servise mi řekli, že to může být od sondy po kataliz. cokoliv, ale opravu cca 20 000. Prosím kdo má nějakou zkušenost at mi poradí. Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zdravím všechny, tak jsem vymnenil svíčky a po 200km je zatím klid. To ale nic neznamená a tak asi budu mnenit postupně i katalizátor, a chci se zeptat. Na netu jsem našel kata. na typ motoru BME, ale já mám typ AZQ jestli to může být? Nevíte někdo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Nazdar všichni. Tak jsem vymněnil svíčky, auto sem trochu více projel a držel ve vyšších otáčkách a zatím se mi závada neoběvila! Je tedy docela možný, že byla zaneřáděna sonda. Tak vám všem chci poděkovat za užitečný tipy a pomoc. A všem přeji mnoho km s fabii bez problémů. Dík a nazdar .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravím všechny. Prosím o radu. Neustále mi svítí kontrolka elektrika motoru a chci vymněnit katalizátor + svody výfuku. Mám možnost za dobrou cenu sehnat kat., ale je to na motor 40kw! Já mám motor 47kw. Nemůžou s tím být problémy? Že mám asi prasklé svody mi řekli v servise. Předem děkiji za vaši reakci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrolka motoru mě svítí na mé 1,2 47 kw 2003 už od najetých 65000km.Nyní mám najeto 236000km a svítí stále.Čekám kdy ta žárovička praskne a mrška nechce se ji.Ve Škodě servisu na nic nepřišly a na výkon motoru to nemá vliv a hlášení dle Vagu je to špatné spalování a chyba katalyzátoru.Na stk nic neříkají,tak asi to nemá vliv životní prostředí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci, je toho tady napsáno už tolik, takže znovu:

@slavka:

pokud to píše na vagu katalyzátorový účinek slabý, tak si vemte vag a DP, napíchnout a udělat testy lambda sond a katu (popsáno v DP), z výsledku bude jasný co to je, pokud to bude kat (osobně jsem ho taky měnil) tak se dá sehnat za cca 5.000,- Kč, pozor příčinou odejití katu mohou být visící ventily, popisoval jsem to v jiném tématu,

neobjevila se ti hláška na vagu ve smyslu vynechání zapalování na některém válci? pokud ano - tak je příčina buď ve vadné zapalovací cívce nebo vadném vstřikovači nebo právě ventily - změř tlaky ve válcích,

jinak moc nepočítej se servisem škoda, oni toho moc nevědí a automaticky umí vyměnit jen sondy,

p.s. při výměně katu můžeš horní sondu zničit - ukroutit, špatně se povoluje, tak bacha

@hornobrizak - bacha na to, pokud ignoruješ kontrolku dlouho, můžeš kat zničit, pokud to už u tebe nenastalo, jinak zkontroluj co přesně a na jakém válci píše vag závadu, většinou je to na třetím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...