Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jelikož nás mají zasáhnout velký mrazy tak sem docela zvědavej jaký bude skore příroda/technika :)

Minule jsem natankoval tady v jednom malém městečku a ráno když bylo cca -17C tak jsem startoval na 2x a moc se tomu nechtělo..předtím jsem tankoval převážně Vervu od benziny a startoval jsem na poprvé.

Jinak baterka v pohodě motor origo 188tkm 74kw PD

Tohle bude asi spíš pro ropáky páč pokud bude fakt hodně kosa hrozí zamrznutí nafty... :feve:

Vloženo

co se tyka tankovani nevybiram nemam s tim problemy startovani v pohode ale pre d zimou byla baterka a dobijeni v servisu na kontrole delam to tak se vsemi auty ktere jsem mnel a bez problemu jinak jemom -15 vic nebylo

Vloženo

u me neobjektivni , ac je tu treba -17 tak tankuju u OMV ale co lip casuju si topeni nezavisly takze moturek je teploucek . nicmene nafte to nijak nepomuze ale chytam na jedno skunnuti a projistotu dvakrat zhavim

Vloženo (editace)

Počkej jak naftě to nepomuže....?Tak nech to Webasto spát a zkus potom startovat ráno... ;) jinak dle testu OMV nafta nic extra...já ted tankoval benzina topQ (verva u nás není) :feve:

Edit:žhavil jsem 3x :o) Nevíte někdo jakej je servisní interval žhaviček 74 PD ?

Editováno: , autor: najmis
Vloženo

Souhlas že pro ropáky je tahle arktická zima noční můra :) Já teda vždy radši 2 x nažhavim a pak na drnc chytnu...ale ten zvuk studenýho motoru je opravdu "paráda" lol jináč u nás - 17 °C a napoprvý :)

Petře žhaviče nemají pevnej interval, mění se až skrátka odejdou...odměříš s OHMETREM měly by mít tuším okolo 10ohmů poku mají míň je to ok... čím vyšší odpor tím je svíčka horší ;) PS: jestli holduje VAGu tak snad i tam by to mohlo ukázat stav žhavičů ;)

Vloženo

kibi:Chtěl sem je proměřit,ale 9V baterka v měřáku při teplotě v garáži cca -10C :help: nějak klekla..takže zatím odpor neznám a nevěděl jsem jak je to s výměnou(servisím neintervalem) :) žhaviček....no jsou na 99% origo ...jinak nevím proč by to nechytalo pokud by byly o.k.Na baterku bych mohl jezdit... ;):palec2:

shotik:Naftu sice ne...ale prostor a prostě celej motor má uplně jiný podmínky pro start diesla... ;)

Vloženo

Najmis: jasný no, v týhle zimě se nedivím :feve: osobně si myslím že po týhle dávce km už nebudou v nejlepší formě...já už taky cítím že nebudou tip ťop a před další zimou udělám "ozimování" = přeměřím popř. vyměním :) Jináč hnedka po zimě nechám baterku pořádně nabít :)

PS: dnes jsem bral výjmečně OMV arktik diesel oproti u mne zabydlený Vervy, tak uvidim ráno jak se bude holce chtít :)

Vloženo

Přátelé okřídleného šípu,

vlastním 1.9 TDI PD. U nás v Ostravě bylo ve středu - 19,5 C. Pokud jsou takové mrazy, raději žhavím dvakrát . V naftě VIF zimní. Co dva roky měním pal. filtr. Naftu nakupuji u Tesca. Zatím bez problémů. Přeji Vám všem snadné starty za jakéhokoliv počasí. Radek.

Vloženo

U nás nejvíc -16 ráno v šest start bez problému,čily okamžitě,pouze tak dvě tři vteřinky se ty tři válečky v motoru trošku hádaly.Baterka zatím drží,byla dobíjená někdy před vánocema,ale magické oko už zeleně nesvítí.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...